Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:48 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
ik ben om, prima anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 22:43 

Hardtraxxer

Ik vind de sounds in de mid-intro maar vervelend en die melodie in climax is ook niks aan.
Kutplaat. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 00:15 

Hardtraxx Addict

Mid intro is maar saai, melodie in de climax prima. Valt me best mee van Coone :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 09:39 

Hardtraxxer

Waarom zeggen een hoop mensen eigenlijk dat het Defqon anthem een zomers gevoel moet hebben? Laatste jaren is het meer met middelmatig weer in de regen op een grasveld staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 09:58 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Waarom zeggen een hoop mensen eigenlijk dat het Defqon anthem een zomers gevoel moet hebben? Laatste jaren is het meer met middelmatig weer in de regen op een grasveld staan..

Q-Dance kan moeilijk van Defqon een kutweer festival gaan maken. Tuurlijk gaan ze er elk jaar weer van uit dat het zomers wordt, dat hoort bij een festival. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:42 

Hardtraxxer

zou fijn zijn als er weer n keer een top weertje komt op defqon :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 11:27 

Hardtraxx Addict

Ein-de-lijk weer wat vets van Coone. Na zo'n dramatisch album had ik er eigenlijk niet veel van verwacht. De mid vind ik niet zo bijzonder, maar de melodie is lekker pakkend, kicks kunnen er ook goed mee door. Wat meer een standaard Coone plaat misschien dan echt een anthem, maar het valt me alleszins mee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:33 

Ik vreesde het ergste toen ik las dat Coone het anthem had gemaakt en ik heb hem maar ontweken uit angst... Maar nu ik hem heb geluisterd ben ik helemaal in de war. Ik vind t een ge-wel-di-ge plaat! Ik snap dr niks meer van xd
Ik vind het nog wel een anthem sfeertje hebben ook. Niet heel veel maar wel genoeg wat mij betreft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:55 

Hardtraxx Addict

Wel catchy plaatje, zeker oké voor Defqon denk ik. Beetje saaie intro wel. Overall heb ik weinig met dit anthem.
Overigens volgens mij niet de eerste keer dat "Survival of the Fittest" fout wordt geïnterpreteerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:56 

Hardtraxx Elite

Krijg door het anthem en het filmpje toch erg veel zin in het festivalseizoen en natuurlijk DefQon :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 23:43 

Maximize schreef:
Hmm, klinkt wel leuk. Moet 'm denk ik wat vaker horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 15:10 

Hardtraxxer

Vind het geen anthem gevoel hebben en ook niet erg lekker, maar wel beter dan het anthem van afgelopen jaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:14 

Hardtraxx Veteran

stefanomedia schreef:
Maximize schreef:
Hmm, klinkt wel leuk. Moet 'm denk ik wat vaker horen.

Ik stem voor een Stefano Remix!! Dat wordt me toch een klapper :yay: :yay:

OT: Gewoon prima plaat toen ik hem hoorde, nu de site werkt en de line up bekend is geeft het me toch me gevoel dan eerst :D Deze zal het prima doen tijdens de Pre Party en de eind show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 13:55 

Hardtraxxer

Goed anthem. Mid-intro wat rauwer en dan in de climax een heel fijn zomers gevoel meegegeven. Prima track van Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:49 

Hardtraxx Addict

Valt me indd nog mee! Melodie blijft in me kop hangen xd
Q moet gewoon even de stoute schoentjes aantrekken en B-Front ofzo het Anthem laten maken :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 21:58 

Hardtraxx Addict

CiRiXxX schreef:
Q moet gewoon even de stoute schoentjes aantrekken en B-Front ofzo het Anthem laten maken :evil:

Hebben ze toch gedaan bij G4H, dat Qlimax anthem was nou niet om over naar huis te schrijven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:49 

naar een paar keer geluisterd te hebben begin ik hem wel steeds meer te waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 20:55 

Hardtraxx Veteran

Wat meerdere hebben. Vond het eerst niks. nu naar 6,7 x echt lekker gek! die melodie blijft(waarbij ik de 1e x dacht van ECHT NIET) ziek hard in je hoofd hangen! :woot: Jammer dat de 2e climax niet wat langer doorgaat, toch top anthem! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 23:15 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Wat meerdere hebben. Vond het eerst niks. nu naar 6,7 x echt lekker gek! die melodie blijft(waarbij ik de 1e x dacht van ECHT NIET) ziek hard in je hoofd hangen! :woot: Jammer dat de 2e climax niet wat langer doorgaat, toch top anthem! :thumbup:

Dit. Vind hem nog steeds niet zo bijzonder maar kut is hij zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 10:17 

Donateur

Had iets leukers verwacht na zn onverwachts vette anthem voor Emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 12:21 

Kraak... Piep...

W0uT3R schreef:
CiRiXxX schreef:

Hebben ze toch gedaan bij G4H, dat Qlimax anthem was nou niet om over naar huis te schrijven...

Ik denk ook niet dat een B-Front anthem zou werken bij Defqon en bij Qlimax juist wel.
Anthem laten maken door een artiest die vooral screeches gebruiken werkt sowieso niet imo.

Als je Q de stoute schoenen aan wil laten trekken zou ik The Machine het Anthem voor Defqon laten maken.
Maarja je moet populair genoeg zijn om op de mainstage te staan voordat je het Anthem uberhaupt mag maken. Dus zou Zany/Crypsis/B-Freqz imo een leuke zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:41 

Hardtraxxer

jammer, was te verwachten,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:05 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
CiRiXxX schreef:

Nee oke dat anthem van G4H sloeg ook nergens op, en ik denk dat B-Front best een anthem kan maken voor defqon ^^ Of inderdaad gewoon Zany ofzo, zolang we maar weer een keer een Defqon anthem hebben, dat je denkt van GVD!!! dat is nou wat je noemt een lekker Anthem :P mja zal denk ik niet meer gebeuren bij Defqon :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 23:26 

Hardtraxxer

Ik eis dat Da Tweekaz volgend jaar het anthem gaan maken, helden zijn dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 23:57 

Hardtraxx Addict

Q-Dennis schreef:
Ik eis dat Da Tweekaz volgend jaar het anthem gaan maken, helden zijn dat

doe eens niet zo gek.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle