Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:35 

Hardtraxxer

Vind de intro maar niks, :thumbdown: climax gaat nog wel door de melodie, maar vind toch de anthems van de afgelopen jaren beter dan dit >.<
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:40 

Hardtraxx Veteran

Saaie intro en melodie. Zomergevoel: 0
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:43 

Hardtraxx Veteran

Coone - Survival of the Fittest (Defqon.1 Anthem 2014), wat een slappe wannabe rapper titel

de plaat verder, intro ben ik niet zo fan van eigenlijk. climax is wel weer fijn.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:44 

Aan het typen...

Ik vind de midintro wel aardig, climax is te willekeurig. Gelukkig blijven de kicks in toom. Beter dan ik verwacht had van Coone, maar komt nog steeds bij lange niet in de buurt van TCOTHS en Get Wasted die beiden echt een Defqon gevoel meegaven.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:54 

Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:
Skyscraper schreef:
jammer, was hier al bang voor

Waarvoor? Dat het geen Theracords track is?

Wat heeft Theracords hier nou weer mee te maken? Alsof iedereen die dit nummer niet leuk vindt alleen maar Theracords fanboy is. Ik vindt de melodie ook oer-vervelend.

Bryan dj schreef:
Prima mainstream anthem dit en na vaker luisteren komt die toch wel op mijn telefoon om in de bus te luisteren als de zon om mijn knars schijnt. :thumbup:

En wat nou als je in de metro zit en het buiten regent?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:56 

Hardtraxxer

Niet verkeerd maar inderdaad geen anthem gevoel, zoals je dat wel hebt in die van 2006-2007-2009-2012
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:02 

Hardtraxx Addict

wat een kut melodie zeg -.-
nee deze plaat doet me echt he-le-maal niks.. Absoluut niet Anthem waardig maar als lostaande track is het ook niet bijzonder. Maar ach, had nou ook niet een hoge verwachting en al helemaal niet toen ik Coone zag staan :P
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:06 

Hardtraxx Veteran

Prima te doen, geen echt anthem, krijg er absoluut geen Defqon gevoel bij zoals bijvoorbeeld bij Unite maar had het erger verwacht, in ieder geval beter dan die van vorig jaar :D
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:45 

Hardtraxx Veteran

Mis ietwat euforie, maar overall helemaal geen slechte plaat!
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 21:02 

Donateur

Track zelf is gewoon prima, klinkt ook gewoon wel leuk en vers.

Volgende steekt alleen bij mij een beetje:

- Defqon gevoel zit niet in de track
- van af 00:17 tot 00:35 opbouw sound had ik gehoopt in de drop te horen maar met en REVERSE BASE, gevuld met screetches.
- Melodie is wel leuk, mainstream maar had ook gehoopt op bijv. het trucje van van HHZ - Scrap Attack, met meer akkoorden in de melodie, wordt het meer euforisch en zomers.
- Standaard vocals begrijp ik van Q dat dat gebruikt moet worden, misschien moeten die ook wel clean blijven... maar anders meer mee spelen.

Verder gewoon netjes geproduceerde track (waarbij ik denk dat vele zijn kick helemaal weer kut vinden). Safe sound voor een internationaal publiek zou ik zeggen.

Wel leuk voor Coone! Hij heeft zicht wel als grote naam gevestigd in de Hardstyle scene en ook met zn platen label. Ik vind het wel verdiend.

Cheers!
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 21:46 

Hardtraxx Addict

Ik zei het al in het WJD topic: lekkere plaat.

Mensen, de zomer komt er weer aan!
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 22:04 

Hardtraxxer

1e keer luisteren.. meh
2e keer.. klinkt toch wel lekker
3e keer.. shit, die melodie is sterk <3

repeat
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 22:17 

Kraak... Piep...

Die melodie is mij veel te willekeurig. Verder is het ook niks speciaals.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 22:23 

Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje, niks meer niks minder...
Al mis ik al een gehele tijd een echte anthem feeling zoals in no time to waste en scrap attack :cry:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 22:59 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind de midintro wel aardig, climax is te willekeurig. Gelukkig blijven de kicks in toom. Beter dan ik verwacht had van Coone, maar komt nog steeds bij lange niet in de buurt van TCOTHS en Get Wasted die beiden echt een Defqon gevoel meegaven.

Helemaal eensch met deze man ^^
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:03 

Hardtraxx Addict

Leuk, maar dit komt gewoon niet eens in de buurt van een Scrap Attack.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:24 

Hardtraxxer

Haha

Wat een afgezaagde kut melodie tering hey

Noem het Defqon 2008 ofzo anders?

Intro vond ik nog te doen, maar goed daarmee redt je het niet.

Moge de 'hardstyle prins' gauw aftreden
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:25 

Hardtraxx Veteran

Geen top anthem, maar zeker niet slecht. Melodie is na een aantal keer luisteren toch wel erg lekker :)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:33 

Hardtraxx Veteran

Niks aan.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:54 

Donateur

#COONEalleskutenter

In vergelijking met de vorige jaren zeker geen verkeerde track :thumbup:
Heeft veel weg van Weekend Warrior. Ik zeg well done Coone :) Meer dan dit had ik ook niet verwacht bij een Defqon anthem
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:55 

Hardtraxxer

opzich lekker, ik krijg wel een zomer gevoel bij, vind de intro ook lekker, die synth bij 1:04 is heerlijk.
Melodie doet me denken aan een melodie dan 6 jaar geleden wel een succes had kunnen zijn. prima plaat:D
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:59 

Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
opzich lekker, ik krijg wel een zomer gevoel bij, vind de intro ook lekker, die synth bij 1:04 is heerlijk.
Melodie doet me denken aan een melodie dan 6 jaar geleden meteen een succes had kunnen zijn. prima plaat:D
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 01:10 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 01:31 

Hardtraxx Addict

Als anthem slaat deze voor mij totaal de plank mis.
Het geeft me wel een zomers gevoel. Maar ik krijg er niet het defqon yeah! gevoel van.
Als standaard Coone plaat vind ik m wel leuk opzich.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 01:59 

Hardtraxx Crew

Ik vind de mid nog vrij strak gedaan, die synth is heerlijk. Die melodie in de climax is ook echt heerlijk!! Ik krijg er niet echt het Defqon gevoel bij, maar ik vind hem vele malen sterker dan de anthems van zeg de laatste 3 a 4 jaar. Top gedaan :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle