Bij het horen dat Coone het anthem ging maken werd ik meteen woest. Ik bemerkte dezelfde reactie bij veel vrienden, maar heb het uiteindelijk maar een kans gegeven. Het volgende wat ik ga zeggen komt uit de mond van iemand die nog nooit een goed woordje over heeft gehad voor Coone:
Ik vind 'm best gaaf

.
Midintro pakt me totaal niet, maar dat gebeurt bij een anthem ook zelden. Wel jammer toch.
Climax (beide) zijn erg gaaf. Al vond ik de melodie op het eerste gehoor wat vergezocht, maar dat had ik met een plaat als Symbols ook. Na een paar keer luisteren klinkt de melodie toch écht goed uitgewerkt en fijn in de oren. Vind de melodie zeker wat fijne Defqon elementen hebben, had eerlijk gezegd niet verwacht dat Coone daar in zou slagen.
En ook positief verrast over de afwerking van de plaat, ook al komt dat misschien wel meer door de toevoeging van sounds uit de Q-Dance soundbank, maar goed.
Als ik dan toch een minpunt zou moeten noemen zou het zijn dat de plaat wat simpel en terughoudend is, maar daar vind ik in dit geval niets mis mee.