Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende

Welk cijfer geef jij deze release?
1. 1%  1%  [ 1 ]
2. 0%  0%  [ 0 ]
3. 1%  1%  [ 1 ]
4. 0%  0%  [ 0 ]
5. 4%  4%  [ 3 ]
6. 4%  4%  [ 3 ]
7. 17%  17%  [ 13 ]
8. 47%  47%  [ 36 ]
9. 17%  17%  [ 13 ]
10. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 76
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze release ging het mij met ame om Drop Out. Kwam pas tijdens het uitzoeken op discogs erachter dat deze release een b-side had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als totaal een 6! Drop out is erg vet, de andere niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg zwakke kick in Drop Out, en die bass klinkt me ook veel te simpel, op dat schurende geluidje na weinig aan.
Santa Cruz heeft wel vette percussie, maar dat had veel leuker gekund.

Een 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeeh, 5je.

Klinkt allemaal net niet interessant genoeg. Santa Cruz vind ik nog niet eens Hardstyle trouwens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee dit is me dan nog echt te saai. Doen me vrij weinig, een 5je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat heeft dit weinig te maken met de hardstyle van nu hè. Leuke release. Misschien ben ik 't, maar 't kan me niet zo lang boeien. Een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Erg zwakke kick in Drop Out, en die bass klinkt me ook veel te simpel, op dat schurende geluidje na weinig aan.
Santa Cruz heeft wel vette percussie, maar dat had veel leuker gekund.

Een 5.

Ik denk eerlijk gezegd dat deze kick nog altijd harder is dan die Donkey Rollers kicks waarvan jij beweert dat ze niet leeg zijn, maar goed. Een van de mindere Deepack releases van vroeger en in vergelijking met andere tracks uit die tijd zijn deze kicks inderdaad redelijk zwak. Sinds Lownoise weg is, is het hard achteruit gegaan met de kwaliteit van de producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drop Out is heel vet, dit soort muziek kan ik uren luisteren met plezier ^^ Santa Cruz vind ik helaas wel wat saai.

7tje voor de gehele release :) Erg tof initiatief trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:59 
 

En weer een nieuwe toegoevoegd, thanks Zenda :)

PS. Volgende week maak ik het "archief topic" met de verhaaltjes van de vorige "edities".
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen hier niet steeds nieuwe topics voor worden gemaakt? Zo trekt het iig meer aandacht denk ik en wordt de boel ook overzichtelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 09:16 
 

PNXRMX schreef:
Kunnen hier niet steeds nieuwe topics voor worden gemaakt? Zo trekt het iig meer aandacht denk ik en wordt de boel ook overzichtelijker.

Als dat zou kunnen hadden we het wel gedaan. Als we steeds nieuwe topics in het releases gedeelte gaan aanmaken dan wordt dat gedeelte juist onoverzichtelijker, en Jordy wilt geen apart plekje voor deze oude releases aanmaken, dus moeten we het zo doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 12:24 
 

Geweldige release, vooral de raw mix vind ik heerlijk! een 8 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 12:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 9. Die Raw Mix, geweldig! Zoooo veel geluisterd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatick is nostalgie, 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
PNXRMX schreef:
Kunnen hier niet steeds nieuwe topics voor worden gemaakt? Zo trekt het iig meer aandacht denk ik en wordt de boel ook overzichtelijker.

Als dat zou kunnen hadden we het wel gedaan. Als we steeds nieuwe topics in het releases gedeelte gaan aanmaken dan wordt dat gedeelte juist onoverzichtelijker, en Jordy wilt geen apart plekje voor deze oude releases aanmaken, dus moeten we het zo doen.


Kun je dan iig de topictitel aanpassen naar iets van [CLASSIC] en dan de releasenaam?

Je zou ook eventueel dit wekelijkse hardstyle classic topic kunnen behouden om links naar alle wekelijkse classics in te bewaren en de classics als aparte topics posten. Zo heb je een overzicht over de classics en krijgen ze individueel ook aandacht. Er wordt gewoon nu al veel minder gepost en het is pas net begonnen, terwijl ik het een erg leuk idee vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel nooit wat gevonden. 4
raw: erg vet: 8
totaal 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:48 
 

Daar gaan we weer :) Thanks Zenda!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een dikke 8. Beide tracks heel vaak opgezet. Blackout vanwege die heerlijke break en kicks. En MFG door die combinatie van de melodie en kicks in de climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:04 
 

Blackout (Brennan Heart Rem!x) :yay: Deze remix hoor ik toch liever dan die van B-Front! MFG nooit veel geluisterd en nu ik hem zo hoor doet het me ook niet veel. Deze release krijgt van mij een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
PNXRMX schreef:
Kunnen hier niet steeds nieuwe topics voor worden gemaakt? Zo trekt het iig meer aandacht denk ik en wordt de boel ook overzichtelijker.

Als dat zou kunnen hadden we het wel gedaan. Als we steeds nieuwe topics in het releases gedeelte gaan aanmaken dan wordt dat gedeelte juist onoverzichtelijker, en Jordy wilt geen apart plekje voor deze oude releases aanmaken, dus moeten we het zo doen.


Dikgedrukt is zachtjes aan de ondergang van Hardtraxx aan het worden. Mensen willen een betere inrichting hebben voor 'Andere Muziek', er moet een Subground/QULT topic komen, maar er gebeurt helaas helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 09:15 
 

iMark schreef:
Dikgedrukt is zachtjes aan de ondergang van Hardtraxx aan het worden.

Ben ik helemaal met je eens. Vind het jammer ook dat ik er zelf verder niets aan kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MFG! (L) heeft iets wat me pakt.

en

iMark schreef:
Fekete schreef:
PNXRMX schreef:
Kunnen hier niet steeds nieuwe topics voor worden gemaakt? Zo trekt het iig meer aandacht denk ik en wordt de boel ook overzichtelijker.

Als dat zou kunnen hadden we het wel gedaan. Als we steeds nieuwe topics in het releases gedeelte gaan aanmaken dan wordt dat gedeelte juist onoverzichtelijker, en Jordy wilt geen apart plekje voor deze oude releases aanmaken, dus moeten we het zo doen.


Dikgedrukt is zachtjes aan de ondergang van Hardtraxx aan het worden. Mensen willen een betere inrichting hebben voor 'Andere Muziek', er moet een Subground/QULT topic komen, maar er gebeurt helaas helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MFG: 7,5
Blackout: 5,5 heb daar nooit iets aan gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 12:46 
 

Fekete schreef:
Blackout (Brennan Heart Rem!x) is een hardstyle remix van Dark Monks - Insane ( http://www.youtube.com/watch?v=zmSuRY9oSDs ) . Dit nummer bevat vervolgens weer samples uit Angelo Badalamenti - Laura Palmer's Theme ( http://www.youtube.com/watch?v=DQg5WUhMP90 ) en Moby - Go ( http://www.youtube.com/watch?v=p7Sl0wMz95w ).

MFG! is een hardstyle remix van Avancada - Go! ( http://www.youtube.com/watch?v=cfZs4Ax4Hd4 ), welke weer samples bevat uit Tom Wilson - Techno Cat ( http://www.youtube.com/watch?v=MaZHinwPqc4 ).


Heerlijk al dat gesample :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 13:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker


Dat is een betere link naar Dark Monks - Insane, ik weet niet welke van de twee het origineel is, maar in deze track zitten de gecutte vocalen ook in. Ik vind het best wel triest, alle elementen die de tracks maken zijn 1 op 1 overgenomen van andere tracks. De credits zijn weliswaar vermeld op de hoes, maar ik heb vroeger jarenlang in de illusie geleefd dat Brennan Heart dit geproduceerd had. Nu blijkt dat hij niet veel meer gedaan heeft dan wat kicksamples eronder gezet is het respect voor deze twee platen compleet verdwenen. Simpele bootlegs zijn het, niet meer dan dat.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle