Nice.Qlown wrote:Een poll waarin je je cijfer voor de volledige release geeft, en eventueel als reactie je uitleg posten en een apart cijfer per track van die release?
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
GoeieQlown wrote:Een poll waarin je je cijfer voor de volledige release geeft, en eventueel als reactie je uitleg posten en een apart cijfer per track van die release?
-
I
Top initiatief dit!
Hoop dat er veel tracks voorbij gaan komen die ik nog niet ken
Ik ben rond 2007 hardstyle gaan luisteren en de eerste jaren nog niet heel fanatiek. Er zijn dus nog genoeg tracks uit die tijd die ik niet ken, maar ik heb daar (veel) meer interesse in dan de tracks die hedendaags uitkomen!
Hoop dat er veel tracks voorbij gaan komen die ik nog niet ken
Ik ben rond 2007 hardstyle gaan luisteren en de eerste jaren nog niet heel fanatiek. Er zijn dus nog genoeg tracks uit die tijd die ik niet ken, maar ik heb daar (veel) meer interesse in dan de tracks die hedendaags uitkomen!
-
H
Vind ik ook een leuke. Ik zal anders deze poll even aanpassen nu zodat we het gelijk vanaf het begin goed kunnen gaan doen met de statistieken enzo ookQlown wrote:Een poll waarin je je cijfer voor de volledige release geeft, en eventueel als reactie je uitleg posten en een apart cijfer per track van die release?
Edit: Aangepast. Het aantal stemmen voorheen was:
Leuk: 37
Niet leuk: 11
Ik heb nu zelf een 10 gegeven. De reden is voor mij simpel, omdat dit één van de platen is due mij doet terugdenken aan de "goeie ouwe tijd". Toen er nog elke week een track werd gereleased die mij een bak kippenvel kon geven. Dat is tegenwoordig niet meer.
Een 7.
Een 8 zou wat te hoog zijn voor mn gevoel. En een 6je te laag. Dus mooi, een 7.
Een 8 zou wat te hoog zijn voor mn gevoel. En een 6je te laag. Dus mooi, een 7.
Een 8-. Dikke track, draai 'm na al die jaren nog steeds net zo graag. Die - is voor die kutte 4 losse claps die midden in de mix-outro zitten.
Een 6. Aardige track die ik af en toe eens op zet maar meer ook niet. Het liefst de Supa Bass Mix dan.
Van de vorige pagina:
Heel erg gaaf, al vind ik de Supa Bass versie een stuk beter. Kicks zijn heerlijk, vocalen zijn leuk toegepast en de melodie bevat flink wat energie.
Een 8 dus
Heel erg gaaf, al vind ik de Supa Bass versie een stuk beter. Kicks zijn heerlijk, vocalen zijn leuk toegepast en de melodie bevat flink wat energie.
Een 8 dus
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
_theon_ wrote:Een 6.
Gaaf dit!!
Ik heb een 9 gegeven. Voor het 1st gehoord op Defqon 1. Toen deze te koop was als een gek naar Freaky gegaan om deze te kopen! Voorkeur gaat uit naar de supa bass mix!
Get your fingers out my man's nose..en dan die melodie..geweldig!
Ik heb een 9 gegeven. Voor het 1st gehoord op Defqon 1. Toen deze te koop was als een gek naar Freaky gegaan om deze te kopen! Voorkeur gaat uit naar de supa bass mix!
Get your fingers out my man's nose..en dan die melodie..geweldig!
Ga je iedere week een apart topic doen? En dan ook in de titel presenteren als nieuwere releases, evt. met [CLASSIC] ervoor ofzo? Houdt de discussie over verschillende releases meer geordend. Verder een leuk idee om er 1 per week te doen, dan is er genoeg aandacht voor iedere release 
Ik ga ze iedere week luisteren iig!
Ik ga ze iedere week luisteren iig!
7 en de voorkeur gaat naar de Supa Bass mix
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Leonidas wrote:7 en de voorkeur gaat naar de Supa Bass mix
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Daveytl wrote:Zesje
-
H
Beginpost aangepast en poll opnieuw gestart 
Blijven de eerdere releases nergens staan?
-
H
Jawel, heb de votes en de tekst nog van de eerste, maak daar nog een apart "archief" topic voor aan, wilde het niet in dit topic erbij gaan zetten, wordt teveel. Dus daarvoor zal ik binnenkort nog eens een nieuw topic voor aanmaken.wootum wrote:Blijven de eerdere releases nergens staan?
Ah oke, topFekete wrote:Jawel, heb de votes en de tekst nog van de eerste, maak daar nog een apart "archief" topic voor aan, wilde het niet in dit topic erbij gaan zetten, wordt teveel. Dus daarvoor zal ik binnenkort nog eens een nieuw topic voor aanmaken.wootum wrote:Blijven de eerdere releases nergens staan?
Misschien om het zoals 'Overzicht Hardstyle releases 2011' te doen maar dan als Overzicht Hardstyle releases Classic. Zo zit het niks in de weg en blijft het een sticky.Fekete wrote:Jawel, heb de votes en de tekst nog van de eerste, maak daar nog een apart "archief" topic voor aan, wilde het niet in dit topic erbij gaan zetten, wordt teveel. Dus daarvoor zal ik binnenkort nog eens een nieuw topic voor aanmaken.wootum wrote:Blijven de eerdere releases nergens staan?
Misschien is dit je idee ook wel, maar dat kon ik er niet precies uit halen.
-
H
Nou, wat ik wilde doen is gewoon inderdaad nog een sticky aanmaken (uiteraard het topic sluiten) en daar telkens met een reply het topic van voorgaande week aan toevoegen.
Drop Out is wel tof. Daar hoor je wel echt het begin van hardstyle/hardhouse in.
Die andere is geen klap aan.
6je dus maar
6je dus maar
Met jou eens.tomac wrote:Drop Out is wel tof. Daar hoor je wel echt het begin van hardstyle/hardhouse in.
6je dus maar