Hekzitter wrote:Die nieuwe edit is zo fucking goed! Climax en sounds zijn hetzelfde gebleven maar de break brengt een soort zimmersion achtige sfeer met zich mee. Voor mij TOTY materiaal
Related topics
- View the latest post: Chris One Minimix by Chris One
- View the latest post: Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Chris One Remix) (TILLT031)
- View the latest post: Chris One & The Machine - Different kind of Therapy (2nd Mix/ Chris One Mix)
- View the latest post: [Free Release] Brennan Heart - Faith in Your DJ(Chris One Remix) / Rev!val X (Chris One Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Pfff wat een plaat
Gruwelijke plaat! Vind 'm live nóg veel vetter. 
In HQ zowaar nóg vetter. Voor mij persoonlijk TOTY materiaal dit. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Doe even normaal hoor 
Dat schelle screech-achtige iets net voor de mid gaat echt door merg en been
Dat schelle screech-achtige iets net voor de mid gaat echt door merg en been
Over het algemeen niet mijn smaak kicks maar de sounds en het design daarvan klinken echt heel fijn.
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Al iets bekend over een releasedatum?
Nee, dan had ie wel bij Releases gestaan en niet bij Nieuwe tracks.
Zal wel een gevalletje Back 2 Sleep worden, nu hij op Spotify staat duurt het 8 maanden voor hij uit is. Dat hebben Clockartz toch veel beter voor elkaar imo terwijl ze onder hetzelfde management zitten.
Fragments en Blast It gaat nu ook al over de 9 maanden sinds ze zijn gedraaid en op Spotify zijn verschenen (via die liveset).
Beetje idioot dit, lijkt me wel het traagste releasebeleid van de hele scene, ooit. C1 heeft al nieuwe platen gedraaid terwijl zijn oude nieuwe platen in de verste verte nog niet te verkrijgen zijn.
Fragments en Blast It gaat nu ook al over de 9 maanden sinds ze zijn gedraaid en op Spotify zijn verschenen (via die liveset).
Beetje idioot dit, lijkt me wel het traagste releasebeleid van de hele scene, ooit. C1 heeft al nieuwe platen gedraaid terwijl zijn oude nieuwe platen in de verste verte nog niet te verkrijgen zijn.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Ja gasten, kom ff op, tuurlijk duurt dit tering lang, maar als je zo lang wacht ga je het niet midden in een evenementloze corona crisis uitbrengen toch?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Of juist wel
Dat is ook zo, maar dat was natuurlijk bij Back 2 Sleep niet aan de orde. En voordat zelfs voor corona duurde het al lang met Stay.Rickzel wrote:Ja gasten, kom ff op, tuurlijk duurt dit tering lang, maar als je zo lang wacht ga je het niet midden in een evenementloze corona crisis uitbrengen toch?
Stay is al uit in essentie, dat scheelt in ieder geval, kan hem in ieder geval in HQ luisteren en met wat creativiteit gewoon inmixen sinds er een mid en een outro bij zitten. Vind dat van Fragments eerder echt belachelijk worden. Bijna 2 jaar geleden nu dat die plaat bekend gemaakt is en al twee keer aangegeven dat hij "binnenkort" zou komen.
-
CHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2014
- last seen Sep 2025
OKAY PEOPLE ITS HAPPENING, EVERYONE STAY CALM.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Tot nu toe in mn top 3 dit jaar