Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 17:48 
 
Hardtraxxer

het einde waar de melodie er nog in komt :sick:
Deze pakt me echt totaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Of een plaat als Advocating Violence, wat mij betreft z'n beste track.


Chris One heeft juist over zijn hele looptijd geëxperimenteerd met tracks. Denk aan Killshot, EDM Space Machine, Advocating Violence, Wolf Amongst Dogs en nu Deathmatch. Niks heel anders en ik hoor eigenlijk ook niet echt iets vergelijkbaars met Gearbox behalve dat deze plaat wat industrieel opgezet is!

Ik vind hem in ieder geval echt dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 12:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meh, als er andere kicks onder hadden gezeten was het een hele vette plaat geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 16:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@58:48
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 23:36 
 
Hardtraxxer

Bizar vette plaat zeg!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste climax is het apenkooitijd. Die tweede climax is een heel stuk minder, erg zonde dat die melodie terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Bizar vette plaat zeg!! :thumbsup:


Citaat:
DM001 CHRIS ONE - DEATHMATCH
In 2008 Chris One, aged 15 and born in Sweden, released his first official remix. The years that followed brought a carousel of musical highlights. His dark and heavy tracks broke boundaries and raw hardstyle started to become a movement that developed into a subgenre that now is equally as big as the traditional mainstream.

While spreading his music Chris One headlined club nights and festivals all over the world. In 2012 Chris One became the youngest artist to close down Hard Bass - in front of 30 000 people. After that, Martin slowly stepped back to focus on finishing his studies.

In 2017 Chris One is ready to return to the harder styles with his unique branding and style. While doing this he wants to give a platform to the style he stands for. Atmospheric music, often with a dark touch. Thematic music with a story, hard music with nuance but also experimental music that breaks the mould.
The first release on his very own label will be the long awaited 'Deathmatch’. Available this august on all digital portals. Extended versions can be requested and will be released later this year.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 20:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke plaat. Live ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Jambekkieee schreef:
Bizar vette plaat zeg!! :thumbsup:


Citaat:
DM001 CHRIS ONE - DEATHMATCH
In 2008 Chris One, aged 15 and born in Sweden, released his first official remix. The years that followed brought a carousel of musical highlights. His dark and heavy tracks broke boundaries and raw hardstyle started to become a movement that developed into a subgenre that now is equally as big as the traditional mainstream.

While spreading his music Chris One headlined club nights and festivals all over the world. In 2012 Chris One became the youngest artist to close down Hard Bass - in front of 30 000 people. After that, Martin slowly stepped back to focus on finishing his studies.

In 2017 Chris One is ready to return to the harder styles with his unique branding and style. While doing this he wants to give a platform to the style he stands for. Atmospheric music, often with a dark touch. Thematic music with a story, hard music with nuance but also experimental music that breaks the mould.
The first release on his very own label will be the long awaited 'Deathmatch’. Available this august on all digital portals. Extended versions can be requested and will be released later this year.



Zo jammer dat de extented versions pas later dit jaar gereleased worden :/ >.<
verder erg sterke plaat van de baas ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Zo jammer dat de extented versions pas later dit jaar gereleased worden :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van die kicks, neigt heel erg naar Gearbox/Laserkicks.
Zoals andere op de vorige pagina zeggen ben ik het mee eens, liever de kicks uit zijn oude tracks als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze pakt mij helaas niet echt. Laat Chris One lekker terug gaan naar zijn oude kicks. Die lijken nu extra lomp met die rare rauwe kickjes van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 11:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is dit echt de original mix, van maar 2:34? https://www.beatport.com/track/deathmat ... ix/9652957
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 11:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wordt compleet verpest door de zeehondenkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem zeker erg vet!

En ik vind dit
wootum schreef:
Wordt compleet verpest door de zeehondenkicks.
een overdreven reactie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wordt compleet verpest door de zeehondenkicks.


Denk dat je deze plaat echt live moet horen - weinig zeehonden die deze kicks zouden overleven :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De full is vandaag uitgekomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Met name de mid en de outro echt heel vet :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sander waarom post je hier altijd full tracks van louche Youtube-kanalen, terwijl er gewoon officiele previews beschikbaar zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sander waarom post je hier altijd full tracks van louche Youtube-kanalen terwijl er gewoon officiele previews beschikbaar zijn?

Omdat de preview maar twee en een halve minuut is, en de de plaat zelf ruim 4 minuten. Je kunt een plaat toch niet goed beoordelen als je een heel stuk niet eens gehoord hebt :$

Bij deze plaat is dat wat mij betreft een mooi voorbeeld. Afgaande op de officiële preview zou ik deze plaat toch links laten liggen, ondanks dat de mid vet is. Maar nu ik de full heb gehoord en weet wat er nog na de climax komt die je in de preview hoort, neem ik hem toch mee :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Dit is toch gewoon om te kotsen... Lijkt wel alsof ik naar Star Wars zonder beeld zit te kijken.

Outro valt dan nog mee, maar dat is omdat het laz0r-gehalte daar net wat minder is dan in de rest van de plaat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Geen fan van de kicks, maar die sounds zijn echt wel heel gaaf.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle