Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One - Back 2 Sleep (DM008)

Label: Deathmatch Music
WEB release: 29/01/2018

Tracks:
Chris One - Back 2 Sleep

Samples:


Bron: SC
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet de volledige plaat nog horen maar ik denk dat ik al kan zeggen dat ik dit overrated vind hier op hardtraxx :$

Ik zal hier echt wel op losgaan als ik dit live hoor maar als ik zie dat dit 5 pagina’s aan reacties heeft dan denk ik echt, zo bijzonder is deze plaat toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat doet denken aan de 'Goeie ouwe tijd' waar Loudness hét ding was. Van wat ik heb gehoord, klinkt de plaat echt dik, maar het is maar de vraag hoe dat gaat zjin bij de full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik moet de volledige plaat nog horen maar ik denk dat ik al kan zeggen dat ik dit overrated vind hier op hardtraxx :$

Ik zal hier echt wel op losgaan als ik dit live hoor maar als ik zie dat dit 5 pagina’s aan reacties heeft dan denk ik echt, zo bijzonder is deze plaat toch niet


Waarom is het overrated op Hardtraxx als er gewoon een flinke voorkeur aanwezig is voor deze sound + stijl op Hardtraxx...

Dat is toch al jaren zo. Niet dat het 1 op 1 te vergelijken is maar deze track brengt mij in ieder geval weer terug naar de glorietijden à la Seismic, Tillt, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Tillt enzo vaak beetje eentonig overkomen. Net als deze plaat. Klinkt nou niet echt vernieuwend ofzo wat ik wel altijd zoek in muziek.

Heb nu twee keer een Tillt set gehoord op een feest maar vond het beide keren niet zo. Zitten wel enkele dikke platen tussen maar over het algemeen denk ik mehh, niet interessant. Geef mij Theracords maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Deze plaat doet denken aan de 'Goeie ouwe tijd' waar Loudness hét ding was.


Exact dit, ik kon het niet beter verwoorden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik vind Tillt enzo vaak beetje eentonig overkomen. Net als deze plaat. Klinkt nou niet echt vernieuwend ofzo wat ik wel altijd zoek in muziek.

Heb nu twee keer een Tillt set gehoord op een feest maar vond het beide keren niet zo. Zitten wel enkele dikke platen tussen maar over het algemeen denk ik mehh, niet interessant. Geef mij Theracords maar :P


Het is ook een throwback naar een oudere stijl :lol:
Niemand in de scene die dat op het moment echt doet, niet deze stijl in ieder geval. r

Maar dan is het blijkbaar gelijk overrated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa ik snap het wel dat dit voor mensen die herinneringen oproept als het toen zo goed aansloeg bij hen. Maar bij mij slaat dit stijltje gewoon niet zo aan. Naar mijn gehoor blijft dit stijltje gewoon te eentonig, net als B-Front momenteel een beetje heeft. Met andere woorden, als het je ding is dan blijft het gewoon te gek maar als het je ding niet is, dan hoor je juist hoe eentonig het eigenlijk is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om dan de vraag uit je eerste post te beantwoorden. "Zo bijzonder is dit toch niet."

Voor jou dan waarschijnlijk niet. Als de oude TiLLT stijl niet helemaal je ding is zal dit ook niet heel goed aanslaan. Echter is het voor de mensen die TiLLT destijds een van de betere labels vonden, en dat zijn wel redelijk wat mensen hier op het forum, is het voor hun iets waar ze al jaren op aan het wachten zijn om nog eens in een nieuw nummer te horen. Dus nu ze die stijl terug horen brengt dat direct herinneringen boven aan de periode van TiLLT. En dat maakt het dan voor hun bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik moet de volledige plaat nog horen maar ik denk dat ik al kan zeggen dat ik dit overrated vind hier op hardtraxx :$

Ik zal hier echt wel op losgaan als ik dit live hoor maar als ik zie dat dit 5 pagina’s aan reacties heeft dan denk ik echt, zo bijzonder is deze plaat toch niet


Aan wie ligt het dan? Aan jou of de rest van hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan mij misschien maar dat kan je dan net zo goed tegen Fuzzy zeggen wat betreft Phuture Noize :P

Dat snap ik Jordy. Geniet vooral allemaal van je muziek maar ik moest dit toch even kwijt haha. Nu weer Tillt kritiek modus off voorlopig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Jaa ik snap het wel dat dit voor mensen die herinneringen oproept als het toen zo goed aansloeg bij hen. Maar bij mij slaat dit stijltje gewoon niet zo aan. Naar mijn gehoor blijft dit stijltje gewoon te eentonig, net als B-Front momenteel een beetje heeft. Met andere woorden, als het je ding is dan blijft het gewoon te gek maar als het je ding niet is, dan hoor je juist hoe eentonig het eigenlijk is


Mooi dat jij bepaalt hoe een plaat daadwerkelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke kicksels, maar voor de rest niet bijzonder. Melodie is gewoon saai. Snap buiten de kicks om ook niet echt waarom iedereen dit zo vet vindt. Zelfde met Psycho, dat is toch ook gewoon een hele saaie plaat eigenlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Met andere woorden, als het je ding is dan blijft het gewoon te gek maar als het je ding niet is, dan hoor je juist hoe eentonig het eigenlijk is

Net als dat mensen die Hardstyle maar 'Boem boem' muziek noemen en dat alles op elkaar lijkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Dikke kicksels, maar voor de rest niet bijzonder. Melodie is gewoon saai. Snap buiten de kicks om ook niet echt waarom iedereen dit zo vet vindt. Zelfde met Psycho, dat is toch ook gewoon een hele saaie plaat eigenlijk xd

Dit dus :yes:. En daarnaast vind ik het ook allemaal beetje op elkaar lijken

Ik heb daarentegen genoeg kennis van de muziek om te beslissen of ik iets eentonig vind of niet dus nee daar kan je het niet mee vergelijken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Dikke kicksels, maar voor de rest niet bijzonder. Melodie is gewoon saai. Snap buiten de kicks om ook niet echt waarom iedereen dit zo vet vindt. Zelfde met Psycho, dat is toch ook gewoon een hele saaie plaat eigenlijk xd

Zoiets kan een plaat juist helemaal maken. De melodie bij Back2Sleep is inderdaad niet de meest gevarieerde, maar past precies bij de rest van het nummer. Wat vele hier ook waarderen is een melodie die geleidelijk gaat met de kick.
Dan hoeft het niet het meest originele of vernieuwde nummer te zijn, maar het pakt wel meteen.
Psycho idem dito. Maar die kick is gewoon bruut. Hoe die intro erin klapt.

Ik kan begrijpen dat je dit eentonig kan vinden. Met dit soort nummers is het echt JA of NEE. De middenweg is klein heb ik het gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulde voor je uitleg Pipa :worship:. Zo zie ik het graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deed jij het maar zo.

Duidelijk verschil tussen iemand die het als mening neerzet en niet die zelf claimt dat iets zo en zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen moet elkaar gewoon wat minder serieus nemen.

Helemaal andermans meningen, boei0nd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Iedereen moet elkaar gewoon wat minder serieus nemen.

Helemaal andermans meningen, boei0nd.


Mag ik jou nog wel serieus nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hej oe eige alleen moar mit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Deed jij het maar zo.

Duidelijk verschil tussen iemand die het als mening neerzet en niet die zelf claimt dat iets zo en zo is.

Je moet het ook niet te letterlijk nemen :P. Ik zeg voor het stukje dat je vet gedrukt had, ‘naar mijn gehoor’. Dan moet het toch wel duidelijk wezen dat ik het als mening neerzet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Broken Balance schreef:
Deed jij het maar zo.

Duidelijk verschil tussen iemand die het als mening neerzet en niet die zelf claimt dat iets zo en zo is.

Je moet het ook niet te letterlijk nemen :P. Ik zeg voor het stukje dat je vet gedrukt had, ‘naar mijn gehoor’. Dan moet het toch wel duidelijk wezen dat ik het als mening neerzet


In de zelfde woorden is dat gewoon ik hoor dat dit eentonig is. Maar goed je begon er al eerder dan dat bericht mee.

Snap sowieso de gewoonte niet om te zeggen dat andere mensen raar zijn dat ze iets vet vinden.

Alm1ghty schreef:
Hej oe eige alleen moar mit


Ken wol n poar truukjes hoor. Low mekaar gin zwienen um de keet jaogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa ik kan me voorstellen dat het je af en toe kan irriteren als het lijkt dat ik het als een feit neerzet. Probeer er vanuit te gaan dat 80% van mijn posts gewoon een mening bevatten. Zo bedoel ik het tenminste vaak. Helaas laat mijn formulering vaak te wensen over omdat ik niet altijd een kwartier mijn bericht ga herzien voordat ik iets post xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga toch wel echt heel hard op deze plaat, met name vanwege het oude loudness gevoel wat deze mee geeft.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle