Heel vet. Eindelijk weer een Minus Is More plaat die mij aanspreekt. Niet echt meer van Chain Reaction verwacht.
Related topics
- View the latest post: E-Q-Lizer - Crypsis & Chain Reaction Ft. V.A. Special
- View the latest post: Radical Redemption & Chain Reaction - Rulers
- View the latest post: [Free release] Chain Reaction - The Dark Ages (Emporium 2010 Anthem)
- View the latest post: Tiesto - Forevey Today (Chain Reaction 2012 Edit)
- View the latest post: Forever Today (Chain Reaction 2012 Bootleg)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Deze is wel vet inderdaad. Goed plaatje. En inderdaad de eerste MIM plaats sinds een lange tijd die ik goed vind.
Dames en heren, ik heb een nieuwe favoriet 
Best prima plaat, alleen wel (te) standaard kicks en kickrolls imo. Vind ook dat dezelfde vocalen in Illusions van Ophidian & Tha Playah veel beter tot hun recht komen dan in deze plaat.
Awethority wrote:Best prima plaat. Vind ook dat dezelfde vocalen in Illusions van Ophidian & Tha Playah veel beter tot hun recht komen dan in deze plaat.
Ik vind deze plaat ook erg vet! Hopelijk gaat MiM een beetje door op dit niveau. 
Sterke plaat! Chain Reaction vrijwel altijd goed.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Zeer sterke plaat inderdaad. Super vette lead en de screeches zijn echt briljant die samen met de vocals een hele toffe sfeer creëren. Erg MiM-waardig
Enige minpunt vind ik de kicks. Met name die gepitchte kickrolls, die hadden echt niet gehoeven. De kicks zelf vind ik iets te hol maar verder niet storend. Desondanks zeer positief verrast 
Vind de kicks niet zo passen eigenlijk, lijken ook wat te overheersen t.o.v. de melodie. Verder wel een vette plaat!
Bastiaandp wrote:Eindelijk weer wat melodielijnen op mim![]()
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Kan iemand hier een R3bels kick edit van maken?
Dikke plaat
heerlijk die melodie met die screeches 
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens ja. Desondanks een gave plaat.kingxxl wrote:De vocals van Ophidian & Tha Playah - Illusions op de melodie van Crypsis & B-Front - Universe. Op zich een prima plaat, maar voelt wel aan als knip & plak werk.