Last edited by jambekkie on 06 Jul 2012 12:05, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Bron: The Magic Showwootum wrote:Is dit serieus Chain Reaction?![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dat hoor je toch?wootum wrote:Is dit serieus Chain Reaction?![]()
Lekker trackje heur
Ja ik zie ook wel dat er Chain Reaction staat. Bedoel er alleen mee te zeggen dat ik het echt helemaal niks vind. En dat heeft dan die Lellebel EP achter z'n naam staan.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ik zei dat je dat wel kan horen, niet zien haha. Tja Lellebel is alweer een tijdje geleden. Is toch al langer duidelijk dat er tegenwoordig ander soort plaatjes tevoorschijn komen.wootum wrote:Ja ik zie ook wel dat er Chain Reaction staat. Bedoel er alleen mee te zeggen dat ik het echt helemaal niks vind. En dat heeft dan die Lellebel EP achter z'n naam staan.
Wow een x een euforische plaat in deze stijl! Klinkt na paar x horen best lekker hoor ! 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wasted Penguinz - Forever Today 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Wat een beroerde melodie, over kicks maar niks te zeggen.
-
K
Dit is echt wel troep
Catchy plaat met een wel bekende melodie, weet nou nog steeds niet van welke track die is afgeleid.. iemand?
Tiesto - Forever todayWesz91 wrote:Catchy plaat met een wel bekende melodie, weet nou nog steeds niet van welke track die is afgeleid.. iemand?
Juistumss thanks, toch wel Tiësto dus, heerlijke plaat was/is datF-alko92 wrote:Tiesto - Forever todayWesz91 wrote:Catchy plaat met een wel bekende melodie, weet nou nog steeds niet van welke track die is afgeleid.. iemand?
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Bagger.
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Laten we het netjes houden.Cruelty wrote:Zei je moeder ook toen je geboren werd.Symbolism wrote:Bagger.
OT: Mainstream, maar toch wel een lekkere track met goeie kicks en een gave melodie.
Beetje jammer weer dit..Cruelty wrote:Zei je moeder ook toen je geboren werd.Symbolism wrote:Bagger.
Over de plaat: ik vind er niks aan.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Krijg hier een beetje een slappe dobber van :p
Chain Reaction vind ik echt een baas is melodieen maken,
en dan gebruikt ie een nummer van Tiesto met een standaard kickje
Klinkt misschien wel leuk zaterdag op free...
Chain Reaction vind ik echt een baas is melodieen maken,
en dan gebruikt ie een nummer van Tiesto met een standaard kickje
Klinkt misschien wel leuk zaterdag op free...
Heerlijk nummer! Deze melodie pakt me wel moet ik zeggen. Had van Chain Reaction wel wat harders verwacht, zeker gezien zijn voorgaande tracks, maar dit doet hij goed! 
Wat een ontiegelijke troep is dit. Ik heb het nummer halverwege ook uitgezet, ik kan hier gewoon niet naar luisteren. Enorm slecht voor mijn respectlevel jegens Chain Reaction dit. 
Wat Chris zegtChukkels wrote:Wat een ontiegelijke troep is dit. Ik heb het nummer halverwege ook uitgezet, ik kan hier gewoon niet naar luisteren. Enorm slecht voor mijn respectlevel jegens Chain Reaction dit.
*zet nog een paar extra dikke strepen door de naam Chain Reaction op de lijst afgeschreven DJ's*
melodie goed... kicks... helaas waar zijn de kicks van victime gebleven 
Haha, wat is dit voor zooi
Waar blijven de tracks à la Answers en Lellebel?
Waar blijven de tracks à la Answers en Lellebel?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Jakkes, die kicks vallen echt wel in het niets in het nummer, snap niet waarom hij zo afzwakt. Laten we hopen dat hij terug bij zijn zinnen komt en een nieuwe bron aan inspiratie vindt 
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014