Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Remix vind ik persoonlijk een zwakke plaat voor Zany's doen. Sowieso vind ik hem niet echt een verbetering ten opzichte van het origineel.


haha eindelijk iemand die het eens zegt :thumbsup: als er zany bijstaat dan is het tegenwoordigt altijd top :thumbdown:

Vergelijk de intro en outro van de originele en de remix eens met elkaar, als dat geen verbetering is. Gewoon een super strakke plaat, en dat is toch iets wat je wil als hardstyle-liefhebber. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:52 
 
Artiest

katamaran schreef:
djpatt schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Remix vind ik persoonlijk een zwakke plaat voor Zany's doen. Sowieso vind ik hem niet echt een verbetering ten opzichte van het origineel.


haha eindelijk iemand die het eens zegt :thumbsup: als er zany bijstaat dan is het tegenwoordigt altijd top :thumbdown:

Vergelijk de intro en outro van de originele en de remix eens met elkaar, als dat geen verbetering is. Gewoon een super strakke plaat, en dat is toch iets wat je wil als hardstyle-liefhebber. :)


Vind er niks bijzonder aan persoonlijk vind ik origineel intro namelijk wel vet en deze nooit echt super gevonden.
Vind de kicks redelijk saai en het gestotter na de intro synth vind ik tergend irritant. Ik snap wel dat veel mensen hem imposant vinden omdat er een sweep van een intro synth in zit en dat lijkt allemaal geweldig, maar vind het geen verbetering t.o.v. het origineel. Qua sounds is er geen verbetering, break en climax niet, melo niet, intro vind ik ook niet echt progressie hebben geboekt dus. Had alle aandacht die vorig jaar naar Zany uit ging voor deze remix van mij toch echt naar platen als Frequency of Purify Your Senses mogen gaan. Tig keer sterker, imposanter en beter wat mij betreft. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 04:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Saaie release, wake up is wannabe hard en heeft lelijke kicks, original heeft ook nog eens een kinderliedje als break. Till u believe it is honderddertien in een dozijn. Zoveelste track met die synth van BH :sleep:

Intro van FTE remix is nog wel te doen, maar die melodie heb ik nog nooit wat gevonden. :thumbdown:


Bij dat vetgedrukte moest ik denken aan een klein kind dat zijn zin niet krijgt van zijn moeder.

On topic:
Leuke release.. maar er zijn veel leukere dingen die ze in dat schema kunnen stoppen

En waarom nu pas die remix? ze maken het wat dat betreft wel heel bond hoor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:52 
 

ik ga alleen voor die Remix.. en dan eigenlijk alleen voor de intro :drool:
die is hard en botergeil :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:52 
 

ik ga alleen voor die Remix.. en dan eigenlijk alleen voor de intro :drool:
die is hard en botergeil :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Lyst schreef:
Saaie release, wake up is wannabe hard en heeft lelijke kicks, original heeft ook nog eens een kinderliedje als break. Till u believe it is honderddertien in een dozijn. Zoveelste track met die synth van BH :sleep:

Intro van FTE remix is nog wel te doen, maar die melodie heb ik nog nooit wat gevonden. :thumbdown:


Bij dat vetgedrukte moest ik denken aan een klein kind dat zijn zin niet krijgt van zijn moeder.

On topic:
Leuke release.. maar er zijn veel leukere dingen die ze in dat schema kunnen stoppen

En waarom nu pas die remix? ze maken het wat dat betreft wel heel bond hoor :(


Wat bedoel je met nu pas die remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:43 
 
Hardtraxxer

Omdat hij op defqon vorig jaar al voor het eerst gedraaid is.
Vervolgens hoor je hem bijna op elk feest.
Dan zou je toch wel verwachten dat hij wat eerder uitgebracht zou worden.
Ik had hem eigenlijk rond de zelfde tijde verwacht als Veritas ( zany Remix ), maar dat mocht niet zo zijn helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:32 
 
Artiest

Stephan_NL schreef:
Omdat hij op defqon vorig jaar al voor het eerst gedraaid is.
Vervolgens hoor je hem bijna op elk feest.
Dan zou je toch wel verwachten dat hij wat eerder uitgebracht zou worden.
Ik had hem eigenlijk rond de zelfde tijde verwacht als Veritas ( zany Remix ), maar dat mocht niet zo zijn helaas.


Daar zullen ze wel hun redenen voor hebben denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 15:31 
 
Hardtraxxer

Riedeltje van Wake Up! is best aardig en brengt je in een sfeer om 's goed te beuken, de kicks maken dat helaas totaal niet waar. Wat een kippenscheten. :x De climax (inspiratieloos) brengt de plaat verder naar beneden, met alweer die stoffige synth.

Till U Believe is best een aardige plaat. Introtje werkt goed, melodietje is pakkend. Zomers sfeertje. De vocals.. tja.. die gaan werkelijk nergens over. Maar dat neem je dan maar voor lief, evenals de synth die we al te vaak gehoord hebben..

Face The Enemy (Zany Remix), bruut intro en outro, lead in ere gehouden. Vette remix gewoon. Helaas wel compleet kapotgedraaid het afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loop je nou serieus te zeiken over die vocals?. 90 % van vocals gaan nergens over in hardstyle tracks. deze vertellen teminste nog enigzins een verhaals. over zn synth en shit kan ik erg goed begrijpen maar die reactie op de vocals vind ik een beetje raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

revbass schreef:
Riedeltje van Wake Up! is best aardig en brengt je in een sfeer om 's goed te beuken, de kicks maken dat helaas totaal niet waar. Wat een kippenscheten. :x De climax (inspiratieloos) brengt de plaat verder naar beneden, met alweer die stoffige synth.

Till U Believe is best een aardige plaat. Introtje werkt goed, melodietje is pakkend. Zomers sfeertje. De vocals.. tja.. die gaan werkelijk nergens over. Maar dat neem je dan maar voor lief, evenals de synth die we al te vaak gehoord hebben..

Face The Enemy (Zany Remix), bruut intro en outro, lead in ere gehouden. Vette remix gewoon. Helaas wel compleet kapotgedraaid het afgelopen jaar.

kippenscheten komop man :lol: en die vocals van tubi passen goed bij de track
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:13 
 
Hardtraxxer

Snooze mix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wake Up doet iniedergeval t omgekeerde bij mij. Kinderdeuntjes.

Till U Believe it moet echt een remix hebben met dezelfde melo alleen andere synth en kick ( zany ? :D )

Remix is n verbetering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (L) :clap: (L) :clap: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 00:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeuh Snooze-edit en Face The Enemy-rmx halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

uit @ hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF @ intro van Wake Up... 30 seconden tikjes en dan meteen de break erin :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snooze mix (L)
Face the enemy is vet maar ben ik eig al beu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 12:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:40 
 
Hardtraxxer

Festuca schreef:
Binnen!

Toch wel heerlijke platen met z'n lekker zonnetje mijn dag is helemaal goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Elite

Wake up! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boeiend dat iedereen wake up kut vind

deze moet ik op een party horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
boeiend dat iedereen wake up kut vind

deze moet ik op een party horen :love:

+1 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
boeiend dat iedereen wake up kut vind

deze moet ik op een party horen :love:

Ik waarschijnlijk zaterdag op Reset. En 2 weken erna op Knock Out! :D Had hem op Qlimax niet echt meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die (Snooze Edit) eigenlijk best wel dik klinken. :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle