Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zei ik ook niet pithune bedoelde dat hij al een tijdje vrij is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:02 
 
Donateur

Dj Skitzo schreef:
Lyst schreef:
Saaie release, wake up is wannabe hard en heeft lelijke kicks, original heeft ook nog eens een kinderliedje als break. Till u believe it is honderddertien in een dozijn. Zoveelste track met die synth van BH :sleep:

Intro van FTE remix is nog wel te doen, maar die melodie heb ik nog nooit wat gevonden. :thumbdown:

wannabe hard? hoezo wannabe hard :huh:


patrickjeb schreef:
Nando schreef:
Matige release. Wake Up is best vet, maar mist wat power. Till U Believe It heb ik altijd alleen de intro vet van gevonden. Face The Enemy Remix is dan wel een pluspuntje, blijft heerlijk. :) Jammer dat Light The Fire er niet bij zit.


Precies dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

till u believe it blijft een lekker nummer en de rest ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:12 
 
Artiest

djpatt schreef:
zei ik ook niet pithune bedoelde dat hij al een tijdje vrij is

ah oke

ik vind t ook een goede release, lekker nummer die TUBI
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Till U Believe It: Zinloos, iedereen behalve pithune heeft hem al ruim een half jaar.
Face The Enemy: Vette remix maar een half jaar te laat uitgebracht, kan hem niet meer aanhoren nadat hij op ieder feest kapot gedraaid is
Wake Up: Vet nummer, die original mix zuigt noten maar de snooze mix is vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Till U Believe It: Zinloos, iedereen behalve pithune heeft hem al ruim een half jaar.
Face The Enemy: Vette remix maar een half jaar te laat uitgebracht, kan hem niet meer aanhoren nadat hij op ieder feest kapot gedraaid is
Wake Up: Vet nummer, die original mix zuigt noten maar de snooze mix is vet!


volgens mij is die ook al uit of is dat zany - pure (bh remx) ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 hele leuke tracks, alleen heb ik Face the Enemy remix nu al ontzettend vaak gehoord.
Toch een hele goeie release! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Till U Believe It: Zinloos, iedereen behalve pithune heeft hem al ruim een half jaar.
Face The Enemy: Vette remix maar een half jaar te laat uitgebracht, kan hem niet meer aanhoren nadat hij op ieder feest kapot gedraaid is
Wake Up: Vet nummer, die original mix zuigt noten maar de snooze mix is vet!


volgens mij is die ook al uit of is dat zany - pure (bh remx) ??

Ja volgens mij die Pure remix. Maar daar zit wel een dikke kraak in dus die is niet echt bruikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Till U Believe It: Zinloos, iedereen behalve pithune heeft hem al ruim een half jaar.
Face The Enemy: Vette remix maar een half jaar te laat uitgebracht, kan hem niet meer aanhoren nadat hij op ieder feest kapot gedraaid is
Wake Up: Vet nummer, die original mix zuigt noten maar de snooze mix is vet!


volgens mij is die ook al uit of is dat zany - pure (bh remx) ??


Face The Enemy staat ook ergens full op geloof ik, maar was album only. Heeft geloof ik niet op forums gestaan enzo iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
djpatt schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Till U Believe It: Zinloos, iedereen behalve pithune heeft hem al ruim een half jaar.
Face The Enemy: Vette remix maar een half jaar te laat uitgebracht, kan hem niet meer aanhoren nadat hij op ieder feest kapot gedraaid is
Wake Up: Vet nummer, die original mix zuigt noten maar de snooze mix is vet!


volgens mij is die ook al uit of is dat zany - pure (bh remx) ??


Face The Enemy staat ook ergens full op geloof ik, maar was album only. Heeft geloof ik niet op forums gestaan enzo iig.

Op de Qlimax CD staat hij met volledige outro maar daar zit de intro wel gemixt zeg maar. Achja zie hem binnenkort wel verschijnen, zo boeiend is die track niet meer. Veels te lang geduurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:51 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Till U Believe It: Zinloos, iedereen behalve pithune heeft hem al ruim een half jaar.
Face The Enemy: Vette remix maar een half jaar te laat uitgebracht, kan hem niet meer aanhoren nadat hij op ieder feest kapot gedraaid is
Wake Up: Vet nummer, die original mix zuigt noten maar de snooze mix is vet!

ik draai niet graag big-name tracks die niet officieel zijn uitgebracht of zijn vrijgegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele dikke remix van Zany(intro :bomb: )
en Wake up(snooze mix) ook erg vet op kicks na :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
PNXRMX schreef:
T/m eind maart staat het Scantraxx schema nu vol, op maandag 14 maart na. Misschien dat dan de Bass Modulators release komt of Beat Providers (of niks natuurlijk).


of allebei :P


Waarschijnlijk dat Frontliner - Call Of The Visionary er nog ergens tussen komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave release, allemaal top nummertjes :) En dan vooral de intro en outro van Face The Enemy remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Till U Believe It & Face The Enemy heb ik al veel te vaak gehoord, jammer want het zijn wel goeie platen.
Wake Up! is natuurlijk extra leuk door m'n zus dr vocals haha :P maar buiten dat vind ik het ook een lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:33 
 
Hardtraxxer

21 maart pas :(.
Wel lekkere nummers! :cool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Till U Believe It: Zinloos, iedereen behalve pithune heeft hem al ruim een half jaar.
Face The Enemy: Vette remix maar een half jaar te laat uitgebracht, kan hem niet meer aanhoren nadat hij op ieder feest kapot gedraaid is
Wake Up: Vet nummer, die original mix zuigt noten maar de snooze mix is vet!

Ben het wel met je eens man :) Face The Enemy is echt heerlijk maar idd haast net zo doodgedraaid als MMA :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Till U Believe It: Zinloos, iedereen behalve pithune heeft hem al ruim een half jaar.
Face The Enemy: Vette remix maar een half jaar te laat uitgebracht, kan hem niet meer aanhoren nadat hij op ieder feest kapot gedraaid is
Wake Up: Vet nummer, die original mix zuigt noten maar de snooze mix is vet!



Eensch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Saaie release, wake up is wannabe hard en heeft lelijke kicks, original heeft ook nog eens een kinderliedje als break. Till u believe it is honderddertien in een dozijn. Zoveelste track met die synth van BH :sleep:

Intro van FTE remix is nog wel te doen, maar die melodie heb ik nog nooit wat gevonden. :thumbdown:


Zo is het maar net!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:20 
 
Artiest

Wat maakt een kinderliedje nou weer uit als break.
Zeiken om zoiets verdient maar 1 ding:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wat maakt een kinderliedje nou weer uit als break.
Zeiken om zoiets verdient maar 1 ding:

:')

Wel mooi dat JIJ van andere zegt dat ze zeiken, omdat 1 factor waarmee ze hun mening onderbouwen jou niet aanstaat.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:46 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wat maakt een kinderliedje nou weer uit als break.
Zeiken om zoiets verdient maar 1 ding:

:')

Wel mooi dat JIJ van andere zegt dat ze zeiken, omdat 1 factor waarmee ze hun mening onderbouwen jou niet aanstaat.

:aww:


Er staat nergens en goed onderbouwde mening er staat alleen en ik citeer:
Citaat:
original heeft ook nog eens een kinderliedje als break.


Dat is geen mening, dat is een constatering die met spot wordt gebracht en dat is niet hetzelfde als een mening onderbouwen.
Dat zou zijn als jullie zeggen: "Ik vind het geen leuk liedje dat gebruikt is in de break.". Nu is het gebracht als: er zit een kinderliedje in en kinderliedjes mogen niet in nummers zitten, dus het is slecht. Het wordt gebracht als een drogreden en niet als een argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als ik kinderliedjes wil horen ga ik wel naar k3 of kinderen voor kinderen luisteren. Het kan me dan ook weinig schelen of jij het een argument vind of niet. Ik snap überhaupt je punt niet.

Over the rainbow is een bekend kinderliedje uit the wizard of oz. Ik houd van hardstyle, omdat het hard en energiek is. Kinderliedjes zijn nooit hard en deze is ook nog eens ontzettend traag. Dus dat pas totaal niet in een hardstyle nummer. Hooguit in een zeer experimenteel setje. Dus een kinderliedje als break is een toevoeging die de track nog verder naar beneden haalt. Wat is hier geen argument aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als ik kinderliedjes wil horen ga ik wel naar k3 of kinderen voor kinderen luisteren. Het kan me dan ook weinig schelen of jij het een argument vind of niet. Ik snap überhaupt je punt niet.


haha idd waar kan je om wakkerliggen he :thumbdown:

vind de track wel grappig eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Er staat nergens en goed onderbouwde mening er staat alleen en ik citeer:
Citaat:
original heeft ook nog eens een kinderliedje als break.


Dat is geen mening, dat is een constatering die met spot wordt gebracht en dat is niet hetzelfde als een mening onderbouwen.
Dat zou zijn als jullie zeggen: "Ik vind het geen leuk liedje dat gebruikt is in de break.". Nu is het gebracht als: er zit een kinderliedje in en kinderliedjes mogen niet in nummers zitten, dus het is slecht. Het wordt gebracht als een drogreden en niet als een argument.


Jah leuk man, maar 1 zin uit die tekst quoten en dan zeggen dat het geen mening is. En dit is hoe JIJ het op vat en niet zoals het gebracht is. JIJ zou het ook kunnen opvatten als; Ze vinden het een nummer van niks, omdat ze de kicks niks vinden etc... EN ook vinden ze dat 'kinderliedje' niks. Kortom, er is weer niks aan de hand, maar JIJ moet weer zeiken. Dat jij iemand anders uberhaubt nog voor 'zeikert' uit maakt is al van de gekke! :')
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle