Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als ik kinderliedjes wil horen ga ik wel naar k3 of kinderen voor kinderen luisteren. Het kan me dan ook weinig schelen of jij het een argument vind of niet. Ik snap überhaupt je punt niet.

Echt he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:00 
 
Artiest

Lyst schreef:
Als ik kinderliedjes wil horen ga ik wel naar k3 of kinderen voor kinderen luisteren. Het kan me dan ook weinig schelen of jij het een argument vind of niet. Ik snap überhaupt je punt niet.


Het hoeft je niet veel te kunnen schelen, het is gewoon zo dat het niet goed gebruikt wordt als argument, maar meer als nog iets om lekker te zeiken dusja, daar erger ik me aan.
Bepaalde kinderliedjes hebben hele mystieke teksten en een mysterieuze sfeer erin dus zijn best bruikbaar. Jij zegt in feite dat, hoe vet een nummer ook kan zijn, als er een kinderliedje in zit haak jij meteen af. Als je dat niet bedoeld moet je het simpelweg anders formuleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Over the rainbow is een bekend kinderliedje uit the wizard of oz. Ik houd van hardstyle, omdat het hard en energiek is. Kinderliedjes zijn nooit hard en deze is ook nog eens ontzettend traag. Dus dat pas totaal niet in een hardstyle nummer. Hooguit in een zeer experimenteel setje. Dus een kinderliedje als break is een toevoeging die de track nog verder naar beneden haalt. Wat is hier geen argument aan?

Dus inderdaad, maakt niet uit welk kinderliedje je gaat gebruiken, het is precies het tegenovergestelde van de reden waarom ik hardstyle luister. Maar ik snap nog steeds je punt niet; heb je er moeite mee dat iemand een kinderliedje als iets negatiefs ziet, terwijl jij het supermooi vind?

Maar goed ik houd sowieso al niet van breaks in hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:03 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Er staat nergens en goed onderbouwde mening er staat alleen en ik citeer:
Citaat:
original heeft ook nog eens een kinderliedje als break.


Dat is geen mening, dat is een constatering die met spot wordt gebracht en dat is niet hetzelfde als een mening onderbouwen.
Dat zou zijn als jullie zeggen: "Ik vind het geen leuk liedje dat gebruikt is in de break.". Nu is het gebracht als: er zit een kinderliedje in en kinderliedjes mogen niet in nummers zitten, dus het is slecht. Het wordt gebracht als een drogreden en niet als een argument.


Jah leuk man, maar 1 zin uit die tekst quoten en dan zeggen dat het geen mening is. En dit is hoe JIJ het op vat en niet zoals het gebracht is. JIJ zou het ook kunnen opvatten als; Ze vinden het een nummer van niks, omdat ze de kicks niks vinden etc... EN ook vinden ze dat 'kinderliedje' niks. Kortom, er is weer niks aan de hand, maar JIJ moet weer zeiken. Dat jij iemand anders uberhaubt nog voor 'zeikert' uit maakt is al van de gekke! :')


Je kunt wel komen met de smiley v.d. dag voor Hardtraxx, maar dat verandert niks ik snap best dat je een nummer niks kunt vinden vanwege die break, maar jij citeert hem en het stukje over het kinderliedje heb je dan dik gedrukt staan, oftewel jij doet overkomen dat dat expliciet de reden is waarom je het niks vind en zeker op de manier hoe de zin geformuleerd is vind ik dat geen goede argumentatie.
Als je er bij zet, kinderliedje vind ik niks, kicks, melo, sounds etc. is dat al heel anders dan hoe je het nu brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:04 
 
Artiest

Lyst schreef:
Citaat:
Over the rainbow is een bekend kinderliedje uit the wizard of oz. Ik houd van hardstyle, omdat het hard en energiek is. Kinderliedjes zijn nooit hard en deze is ook nog eens ontzettend traag. Dus dat pas totaal niet in een hardstyle nummer. Hooguit in een zeer experimenteel setje. Dus een kinderliedje als break is een toevoeging die de track nog verder naar beneden haalt. Wat is hier geen argument aan?

Dus inderdaad, maakt niet uit welk kinderliedje je gaat gebruiken, het is precies het tegenovergestelde van de reden waarom ik hardstyle luister. Maar ik snap nog steeds je punt niet; heb je er moeite mee dat iemand een kinderliedje als iets negatiefs ziet, terwijl jij het supermooi vind?

Maar goed ik houd sowieso al niet van breaks in hardstyle.


Nee, ik vind het nummer sterk, maar de breaks vind ik tergend irritant, maar meer hoe het uitgewerkt is en niet zozeer omdat het een kinderliedje is. Maakt mij het uit of het een rap nummer is, rock nummer of een kinderliedje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dan wat is je punt.. Ik geef aan waarom ik die track weinig aan vind en jij valt mij aan, omdat ik vind dat een kinderliedje gebruiken in hardstyle negatief is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Je kunt wel komen met de smiley v.d. dag voor Hardtraxx, maar dat verandert niks ik snap best dat je een nummer niks kunt vinden vanwege die break, maar jij citeert hem en het stukje over het kinderliedje heb je dan dik gedrukt staan, oftewel jij doet overkomen dat dat expliciet de reden is waarom je het niks vind en zeker op de manier hoe de zin geformuleerd is vind ik dat geen goede argumentatie.
Als je er bij zet, kinderliedje vind ik niks, kicks, melo, sounds etc. is dat al heel anders dan hoe je het nu brengt.

Als je kan kijken, zie je dat ik ook de rest van die zin dik gedrukt geciteerd heb, omdat ik het daar mee eens ben! Niet alleen dat kinderdeuntje maakt het nummer slecht in mijn ogen, want dan had ik die Snooze Mix wel leuk gevonden. Kortom, JIJ bent degene die het verkeerd leest en JIJ bent degene die het verkeerd opvat en al had ik het wel zo bedoeld en neer gezet als jij zei, dan was JIJ alsnog WEER de zeikert, omdat JIJ weerom van iets niet erg weer zon punt maakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:22 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Je kunt wel komen met de smiley v.d. dag voor Hardtraxx, maar dat verandert niks ik snap best dat je een nummer niks kunt vinden vanwege die break, maar jij citeert hem en het stukje over het kinderliedje heb je dan dik gedrukt staan, oftewel jij doet overkomen dat dat expliciet de reden is waarom je het niks vind en zeker op de manier hoe de zin geformuleerd is vind ik dat geen goede argumentatie.
Als je er bij zet, kinderliedje vind ik niks, kicks, melo, sounds etc. is dat al heel anders dan hoe je het nu brengt.

Als je kan kijken, zie je dat ik ook de rest van die zin dik gedrukt geciteerd heb, omdat ik het daar mee eens ben! Niet alleen dat kinderdeuntje maakt het nummer slecht in mijn ogen, want dan had ik die Snooze Mix wel leuk gevonden. Kortom, JIJ bent degene die het verkeerd leest en JIJ bent degene die het verkeerd opvat en al had ik het wel zo bedoeld en neer gezet als jij zei, dan was JIJ alsnog WEER de zeikert, omdat JIJ weerom van iets niet erg weer zon punt maakt!


Op je teentjes getrapt? omdat het compleet irrelevant is of iets een kinderliedje is of niet en dus de nadruk daarop leggen (door het dik drukken ervan) een aparte gang van zaken is (als je objectief zou zijn).
Ik maak nergens een probleem van, jij trekt een overhaaste conclusie, reageert vervolgens redelijk agressief omdat ik iets zeg over jouw manier van beargumenteren. Reageer niet zo en vraag gewoon, waarom? Dan hebben we dit niet, maar omdat je op je teentjes getrapt bent ofzo moet je zo reageren in plaats van een nadere verklaring te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lief doen voor elkaar vanaf hieronder. Klaar. Houd gewoon een beetje rekening met elkaars mening, maar dat schijnt erg moeilijk te zijn.

Ontopic: Wake Up heb ik me ongelofelijk dood aan geërgerd op Qlimax. Verschrikkelijke break. Gelukkig is er de Snooze Mix die dat stukje troep eruit filtert want voor de rest is het wel een aardige track. Till U Believe It weet ik niet zo goed of ik die ga kopen, is wel veel gedraaid. Face The Enemy ga ik wel kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Face The Enemy, erg dikke intro! Verder vind ik de break te lang, in het origineel heb je dat niet dus dat is een beetje jammer! Verder is de climax wel aardig :)

Wake Up! Snooze mix is goed, deze beukt wel lekker live :)

Till U Believe It, leuke intro en daar is alles mee gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ Rob - Rainbow veel beter :)

wake up liedje is zo niet-origineel meer

till u believe is grijsgedraait dus trekt me helaas ook niet meer zo veel

en de zoveelste face the enemy gaap gaap alleen zany maakt dan wel gelijk de beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snooze Mix is leuk heur! FTE Remix is ook geinig.
Matige release. BH behoudt 6jes cultuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 18:58 
 

vind alleen Zany Remix erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feeees die enemie!!!!!!

TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH bam bam bam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere release, wel jammer van FTE remix, die melo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 00:14 
 
Hardtraxxer

Wake Up :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 11:17 
 
Hardtraxxer

[quote="nando] Jammer dat Light The Fire er niet bij zit.[/quote]

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Generator schreef:
Wake Up :bomb:


die is zeker vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk de Remix van Face the Enemy. :bomb: Maar voor de rest is het weer niet veel soeps jammer genoeg. Wake up is niet om aan te horen, :x en Till u Believe It is niet meer interessant omdat hij al lange tijd full te krijgen is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Till U Believe it heeft n leuke melo voor de rest ook niet

Wake up allebei de mixes zijn echt bout nummers, ik hoef geen koter hardstyle.

Face the enemy is leuker dan t orgineel tenminste maar voor de rest gaat ie wel, klinkt teveel naar t orgineel.

ja dit is voor mij n typisch geval van AVOID!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21-3. :/
Waarom duurt het tegenwoordig zo lang voor een plaat gereleased wordt? :/ Scantraxx heeft er al helemaal een handje van. Heel jammer. En inhoudelijk over de tracks. Wake Up! vind ik wel grappig, maar moet je niet te vaak horen. Till U Believe It ook wel lekker plaatje, niet het beste wat ik ooit gehoord heb. :P En Face The Enemy (Zany Remix) vind ik een hele vette track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Snooze edit is wel leuk, die break met dat kinderliedje gaat me toch iets te ver. Niet mijn ding.
Till U Believe It is echt een lekkere track, wel veel gedraaid maar gaat wel gehaald worden :thumbup:
De Zany Remix twijfel ik niet eens over, die is gruwelijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb dat intro deuntje van Wake Up! in mijn hoofd zitten xd. Till U Believe It kan ik wel uitkotsen en de remix is van fte is gewoon weer een lekker trackje van Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:48 
 
Artiest

Remix vind ik persoonlijk een zwakke plaat voor Zany's doen. Sowieso vind ik hem niet echt een verbetering ten opzichte van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Remix vind ik persoonlijk een zwakke plaat voor Zany's doen. Sowieso vind ik hem niet echt een verbetering ten opzichte van het origineel.


haha eindelijk iemand die het eens zegt :thumbsup: als er zany bijstaat dan is het tegenwoordigt altijd top :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle