Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allereerst hulde dat dit album alsnog gekomen is, het kost veel moeite om zo'n album weer op te poetsen waar nodig en dat is niet eenvoudig.

Ik ben ook met mijn luisterbeurt op Spotify bezig. Wat me opvalt is dat de structuur van platen veel meer "klassiek" is: midintro, break, climax, outtro en dat past deze sound goed. Veel kicks zijn lekker vol en gaan niet alle kanten op zoals nu een beetje de trend is. Een soort oude stijl in een nieuw jasje zoals anderen zeiden, dat dekt de lading goed. Tot nu toe erg positief over de tracks: goede combi tussen melodisch en raw maar vooral nog sfeervol.

B-Front schreef:
Hoi!!

We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
:thumbsup:

Mooi dat jullie dat soort requests in overweging nemen. Fan service 10/10!

edit: afgeluisterd. Favorieten: World Outside, Other Planets, It's Own Creation en The Anthem. Meeste platen halen een ruime voldoende, dus overall een sterk album. Hopen dat ze vaker samen optreden met dit concept, want dit smaakt naar meer. Dit album + de oude releases uit 2008/2009 en ik ben zeer, zeer tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 15:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

godverpielekes wat is dit goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 15:39 
 
Hardtraxxer

Tja, wat kun je hiervan zeggen.. Dit is nou precies waarom hardstyle zo tof is. Echt een magistraal album (L) . Wat mij betreft doen ze gewoon een album showcase tijdens VWAB. Dat zou zeker niet misstaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 16:54 
 
Artiest

Heeeeerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Hoi!!

We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
:thumbsup:


Als hij in vynil komt dan gaat hij sowieso in m'n collectie. Dit is hardstyle zoals ik het wil horen, niks meer aan doen zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit zijn ze :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een super vet album! Hulde voor de heren dat ze het album toch nog hebben uitgebracht. Het is voor mij echt heeeeeel lang geleden dat ik met zoveel plezier een hardstyle album heb geluisterd! :loving:

Paar uitschieters die mij nu als eerste te binnen schieten:
World Outside
The Legacy of The Creators
Rulers of the Sky
Other Planets
Destroy (kicks in de tweede qlimax!)

En het experimentele plaatje K.I.C.K knalt ook door de speakers zeg, goeie genade wat een kicks zitten daar tussen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supervet album! Hulde ook voor de tracklengtes. Meeste platen hebben een mid, 2 climaxen en sommigen nog zelfs een outro. Mis die tijden :cry:

Favoriet is Other Planets zelf. Andere toppers van het album voor mij zijn Rulers Of The Sky, The Anthem, Creating Monsters en Destroy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is precies wat ik wil horen :loving: hopelijk komt er een fysiek exemplaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 22:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dít is een partijtje genieten hey
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 00:12 
 
Hardtraxx Crew

Wat een album :worship: :drool:
Voorlopig top 5je: The Anthem, Destroy, World Outside, The Legacy of the Creators & K.I.C.K.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 08:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PL4Y schreef:
Dít is een partijtje genieten hey
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 09:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

heerlijk dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit album was het wachten wel waard :D Voor mij een van de betere hardstyle albums
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 09:49 
 
Hardtraxx Addict

Speciaal voor dit album wilde ik na jaren afwezigheid weer eens wat plaatsen op Hardtraxx: wat een gruwelijk gaaf album! World Outside, It's Own Creation en Destroy steken er voor mij bovenuit. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterk album geworden uiteindelijk :thumbsup:

Favorieten: The Anthem & World Outside :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lang op moeten wachten, maar een heerlijk album geworden! World Outside blijft toch een onwijs goede plaat en vind Secrets Of The Universe een fijne euforie hebben. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 12:37 
 
Hardtraxxer

okaayyy album review (iedereen weet dat wel te waarderen!)

World Outside (9,5): Wat een dikke plaat zeg, stevige mid. De melodie is ook lekker duister euforisch, de 2de melodie is ook dik gedaan (de eerste vind ik wel fijner :loving:). Kan een toty worden

The Legacy of te Creators (7,0):
Hoe de lead erin komt is wel heel erg vet gedaan, de kicks komen voor mij niet heel sterk over op de een of andere manier. De tweede climax wel is heel vet met die screech-achtige leads. Niet m'n favoriet.

Rulers of the Sky (6,5): De eerste break en de opbouw naar de eerste climax is heel vet, de meest dromerige plaat in tijden. De 2de climax is daarentegen veelte zeikerig, jammer.

Secrets of the Universe (6,0):
De vocal is nice, maar de kicks verpesten alles (hoe pitchen ze in de climax?!). De melodie pakt me ook niet.

Other Planets (7,5): De gitaar-achtige lead is super dik en de melodie ook. Kicks komen stevig over. De sfeer is wederom heel dik. Headhunterz - Live Forever heeft ook zo'n soort synth.

Space Warrior (8,0): Lekker gepingel met die kicks :bomb: zit enorm veel drive in en die duistere melodieën zijn altijd goed natuurlijk :loving:

It's Own Creation (8,5): de tering wat een drive, snoeiharde kicks :loving: vocal wel iets te cringe maar goed. Gelukkig lult ze niet heel de tijd door.

The Anthem (7,5): niet heel bijzonder ofzo, maar het ramgehalte ligt wel heel er hoog. Prima plaatje.

Creating Monsters (9,0):
WOW deze is mega duister maar wel heel vet. Had langer gemogen :loving:

K.I.C.K (8,0): super lomp en een heerlijk beuk plaatje :loving: gelukkig heel kort maar die laser kick :lol:

Destroy (10): alles klopt :bomb: :loving: die kick en super duistere melodie :yay: kan op de toty lijst komen wat mij betreft.

Sound Barrier (6,5): KaN IeMANd MiJ DIe VErsNElLiNg UiTleGgEn? Eerste stuk is wel dik.

Edits en die andere 3 stukjes boeien me niet haha

Gemiddeld een (8,0) geslaagd album dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 15:45 
 
Hardtraxx Elite

Pohhhhhhhhh :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2023 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo laaiend enthousiast als de meeste hier, maar kreeg wel een dikke glimlach op mijn gezicht bij It's Own Creation :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2023 12:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
okaayyy album review (iedereen weet dat wel te waarderen!)..


Sow, zelfs deze review geeft me een nostalgisch gevoel. Lang geleden dat ik dat heb gezien volgens mij haha.

Heel dik album. Rulers of the sky favoriet! Krijg hier Zany - Angel Of The Sun vibes bij en dat is zeer positief
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2023 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zag op reddit een lijstje van hardstyle albums van dit jaar passeren en ik was verwonderd om nog artiesten te herkennen toen ik dit album zag staan in het lijstje. Meteen eens hier komen kijken wat hardtraxx ervan vind. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2023 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn review:

https://www.myinstants.com/en/instant/d ... del-52661/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, dit was het wachten meer dan waard! Heerlijk album zonder ook maar 1 matige track. Heel erg goed gedaan :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk album dit. Ouderwets lekkere hardstyle. Sommige tracks zijn natuurlijk ook al paar jaar oud ondertussen. Maar hun combinatie is ook gewoon zo goed.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle