Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
We leven eenmaal in een digitale wereld. Maar jammer idd voor de gene die wat fysieks willen. Heb er zelf bewust voor gekozen de platen niet te luisteren dus ik laat mij compleet verrassen


Het waren 10 zware jaren maar het is gelukt.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 22:51 
 
Hardtraxxer

Rubrix schreef:
Zonde om je fans zo lang op het album te laten wachten en dan niet eens een CD of Vinyl uit te brengen.

Wel fijn dat die er eindelijk is :worship:


Inderdaad, als het waar is dat er geen fysieke versie komt vraag ik me af wie van management/label zich het in het hoofd heeft gehaald om na zoveel jaren dat fans het album willen er geen CD/Vinyl te laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 09:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omdat Vinyl drukken tegenwoordig een klein fortuin kost, en zeker met vinyl heeft het een hoge risico factor bij verkeerde drukkingen (zie The Silence, meerdere duizenden euro's door de plee heen door slechte presses).

Voor die 50 a 100 mensen die het kopen haal je er niks van winst uit en break/even draaien is zelfs een kunst.

CD zal ook wel aardig wat kosten tegenwoordig.

Misschien dat ze het wel doen, maar voor CD betaal je sws minstens 20 drerries en voor vinyl wellicht richting de 50. Als ze het als label enigszins break/even of met winst willen draaien voor de relatief kleine groep mensen die er om vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist:

Two Warriors - Intro
Auditory Nerve - Album Edit
World Outside
The Legacy of the Creators
Rulers of The Sky
Secrets of the Universe
Other Planets
Heliosphere - Interlude
Space Warrior
It's Own Creation
The Anthem
Creating Monsters
K.I.C.K.
Destroy
Sound Barrier
Time Will Tell - Outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 22:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Goed nieuwws dat het eindelijk uitgebracht word
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk, het lange wachten was een meme, maar wat is dit een ongelofelijk vet album geworden zeg. :love:

In dit geval ook wel echt een voordeel dat B-Fronts stijl altijd zo hetzelfde gebleven is, hierdoor klinkt het imo totaal niet verouderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat. een. album.
Deze gaat nog heel lang aanstaan!
:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 11:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net helemaal geluisterd, wat een gruwelijk album :loving: (L) Echt helemaal geweldig, precies wat ik zoek. M'n favorieten zijn toch wel Rulers Of The Sky, Secrets Of The Universe en Other Planets. Het heeft even geduurd, maar nu gaat ie dan ook heel vaak geluisterd worden. Ik hoop wel echt nog dat er een hardcopy of vinyl ofzo komt, ik moet deze gewoon in m'n verzameling hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 11:57 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:

In dit geval ook wel echt een voordeel dat B-Fronts stijl altijd zo hetzelfde gebleven is, hierdoor klinkt het imo totaal niet verouderd.


Vreemde opmerking gezien ik het geen b-front stijl vind maar juist een B-frontliner sfeer en stijl heeft. Naar mijn mening hebben ze juist een apart stijltje samen weten te creƫren.

b-Front heeft inderdaad vaak dezelfde sfeer in zijn track, maar hij vernieuwd wel degelijk sounds en loop der jaren.
Overigens zeg ik niet dat jij dat suggereert hoor, want jij noemt het stijl en kun je misschien anders interpreteren

kortom, vind de stijl van B-Frontliner verschillend met wat b-front en frontliner solo uitbrengen.

Geweldig album overigens en exact wat ik zoek in hardstyle (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Gruwelijk vet dit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonet het volledige album een deftige luisterbeurt gegeven. Ik kan niet in woorden omschrijven hoe episch ik dit vind! :worship:

Wellicht deels omdat het zo mega lang heeft geduurd, maar toch. Nog even full bjornxr gegaan op de gated kicks in K.I.C.K. Had die nog graag horen terugkomen in een andere plaat, maar helaas kan je niet altijd 6 gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het voorlopig ook wel evne gedaan is met de B-Frontliner platen, die gasten zijn allang blij dat ze dit eindelijk hebben kunnen afronden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook even onder mijn steen vandaan gekropen om dit een luisterbeurt te geven (kende op 3 platen na ook nog niks). Maar dit is wel echt gruwelijk hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ha kut, ik had 'm gedownload op Hardstyle.com... zitten de intro, outro & interlude er niet bij. Wel een bangelijk goed album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal, mn favoriet is creating monsters.
Maar zijn stuk voor stuk top plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:18 
 
Artiest

Hoi!!

We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:28 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
Hoi!!

We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
:thumbsup:


Lekker bezig nifke, zou mooi zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Hoi!!

We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
:thumbsup:

Dit is heel erg goed! Dromen mag, ik hoop op een vinyl ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vol en hard sommige kicks klinken zoals bijv in Legacy of the Creators en Destroy, dat is nou net wat ik een beetje mis in de recente B-Front platen. Dat maakt die platen voor mij echt ZO veel vetter.

Kan er echt met m'n kop niet bij hoe goed ik dit album vind :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit was live al genieten, en nu nog steeds.

Ik kan ook er echt met m'n kop niet bij hoe goed Rick dit album vindt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik kan ook er echt met m'n kop niet bij hoe goed Rick dit album vindt


Niet met m'n kop bij kunnen gehalte 8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Hoi!!

We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
:thumbsup:


Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net voor het eerst het album geluisterd en mijn god wat word ik hier enthousiast van. Voor mijn gevoel hebben veel platen echt dat classic gevoel met een nieuw tintje en daar word ik erg blij van. Ook is het heel vet dat ze na al die tijd ze nog altijd dezelfde B-Frontliner stijl hebben kunnen neerzetten.

Ja, dit is heel goed en is ook de hardstyle waar ik verliefd op ben geraakt. Beter dan de platen van tegenwoordig.
Lekkere kicks, lange uithalen, goede atmosfeer en dat heerlijke duistere tintje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Hoi!!

We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
:thumbsup:


Dat is nog eens goed nieuws! Hopelijk staat die dan snel in mijn collectie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Hoi!!

We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
:thumbsup:


Ik zou met veel plezier nog eens het album als hardcopy aanschaffen, bij voorkeur een cd.

Complimenten voor dit album. :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle