Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

World Outside was natuurlijk al een tijdje uit, maar wat een magistrale plaat is dit nog steeds. Alle haren gaan overeind staan. Gewoon een album vol met degelijke hardstyle, zonder rare fake-drops, geforceerde 165 bpm meuk of piepjes. Het kan nog anno 2023.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit is wel goeie shit :thumbsup: Vind The Legacy of the Creators, Space Warrior, It's Own Creation, Creating Monsters, K.I.C.K. & Destroy echt vet! Sound Barrier ook gewoon een dikke plaat, maar had van mij op lager BPM mogen blijven. World Outside uiteraard ook, maar is al langer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 13:21 
 
Hardtraxxer

Artiesten moeten vaker 10 jaar lang wachten voordat ze een album uitbrengen. Nu weet ik weer waarom ik zoveel van hardstyle hou. Krijg kippenvel elke keer als ik dit album luister en dat heb ik nu inmiddels al 10 keer gedaan : :D

Uitschieters: Rulers of the sky, Secrets of the universe, Space Warrior en natuurlijk Other Planets. Geweldige sfeer, heerlijke sounds, zwevende melodieën en gewoon ouderwets beuken.

Het allervetst van het album vind ik het intro van Space Warrior. 15 seconden opbouw naar de midintro en als je denkt dat je naar de break toe gaat komt er een nieuwe opbouw naar een nog betere midintro. Laag voor laag wordt het beter en het is een geweldig verrassingselement als je dit voor het eerst luistert. Feest om naar te luisteren en dit is ook echt iets wat alleen Frontliner kan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opeens stond deze op spotify :thumbsup: had hem al niet meer verwacht. Echt een heerlijk album, alleen maar klappers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch vreemd hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind er namelijk echt geen klap aan.

Het zijn absoluut geen slechte producties, maar er zit voor mij geen enkele track bij (misschien op Other Planets na) waarvan ik denk: deze zet ik vaker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker man, echte hardstyle (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje doorheen geskipt. Paar dikke platen maar thuis pakt me zoiets nooit helemaal. Op Defqon een halve set gezien en toen had ik een beetje hetzelfde gevoel. Daarom wel erg benieuwd hoe dit op Vroeger was alles Beter gaat bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Toch vreemd hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind er namelijk echt geen klap aan.

Het zijn absoluut geen slechte producties, maar er zit voor mij geen enkele track bij (misschien op Other Planets na) waarvan ik denk: deze zet ik vaker op.


Ook World Outisde niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:


Ook World Outisde niet?

Leuk, maar denk niet dat die bij mij blijft hangen. Auditory Nerve wel, maar die kennen we natuurlijk al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2023 12:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bijzonder idd, ik vind Auditory Nerve denk ik wel de minste plaat van het album. Heb dat altijd al wel de minste B-Frontliner plaat gevonden met die stuiterkickjes en dunne lead.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle