Inderdaad ja!patrickjeb wrote:Verjaardagscadeau!
Related topics
- View the latest post: KELTEK - The Alignment (Chapter Soundtrack Qlimax 2020) (Q258)
- View the latest post: Sefa - The Omega (Chapter Soundtrack Qlimax 2020) (Q259)
- View the latest post: Headhunterz & JDX - Transcendence (Chapter Soundtrack Qlimax 2020) (Q256)
- View the latest post: Phuture Noize - A New World (Chapter Soundtrack Qlimax 2020) (Q255)
- View the latest post: Sub Zero Project - Enter The Realm (Chapter Soundtrack Qlimax 2020) (Q254)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Hoe die melodie erin klapt in de break, meters kippenvel gewoon
Meesterwerk na meesterwerk maakt deze man, ongekend. 
Die sfeer die wordt neergezet in die cinematic version, wanneer dan die intro met al die vage geluiden der op klapt. Kippenvel tot op het bot daar seg.

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
die screeches in de midintro, de synths in de build up. en dan die climax
Hele vette soundtrack. Toch mis ik die tweede climax hier wel in. Je kan niet altijd alles hebben helaas.
al met al gaat deze nog vaak beluisterd worden.
Hele vette soundtrack. Toch mis ik die tweede climax hier wel in. Je kan niet altijd alles hebben helaas.
al met al gaat deze nog vaak beluisterd worden.
Heb trouwens zelf een edit gemaakt met een tweede climax, laat maar weten als men daar geïnteresseerd in is.
Jaaaa! Doe maar PB aubBroken Balance wrote:Heb trouwens zelf een edit gemaakt met een tweede climax, laat maar weten als men daar geïnteresseerd in is.
Geweldige sfeer weer, gewoon weer een goede plaat 
Wat ontzettend goed weer. Die didgeridoo achtige sound in het begin is heel gaaf gedaan en die choir die je door heel de plaat hoort is ook heel gaaf, maar ik krijg pas echt meters kippenvel als dan die melodie er in de break bij komt.
Die typische uithalen in de climax zijn ook geweldig. Ik zal wel bevooroordeeld zijn, maar ik krijg maar geen genoeg van dit soort muziek 
PB gestuurd!Broken Balance wrote:Heb trouwens zelf een edit gemaakt met een tweede climax, laat maar weten als men daar geïnteresseerd in is.
wootum wrote:maar ik krijg maar geen genoeg van dit soort muziek
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
app maarBroken Balance wrote:Heb trouwens zelf een edit gemaakt met een tweede climax, laat maar weten als men daar geïnteresseerd in is.