Klinkt al dik, benieuwd naar de rest 
Related topics
- View the latest post: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows (23-11-2019, Gelredome, Arnhem)
- View the latest post: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows | Warm-Up Mix By Nuracore
- View the latest post: B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony (Mid Intro Version)
- View the latest post: B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony (ROUGH117)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Dit klinkt veelbelovend
heerlijke kicks ook 
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Dit klinkt veelbelovend
heerlijke kicks ook 
Last edited by Spitta on 16 Oct 2019 13:01, edited 2 times in total.
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
Rickzel wrote:Tsja dit is gewoon precies wat je wil, voor mij nu al een geslaagd anthem. Erg benieuwd naar de rest![]()
Hoop stiekem nog wel op een lekkere lompe gated kick in de de mid (of een deel daarvan) zoals hij wel vaker heeft gebruikt.
Het was een project! Maar heb echt geprobeerd het zo qlimax mogelijk te maken en ook nog b-front!
Word hier toch niet gelijk warm van. Wachten op de hele track
Last edited by Martin Waus on 18 Oct 2019 14:18, edited 2 times in total.
Na de teaser 250 keer te hebben geluisterd, kan ik nu met zekerheid zeggen dat dit wel eens een interessant anthem kan worden.
Klinkt echt heel dik!
Kan niet wachten tot de hele plaat uitkomt.
Kan niet wachten tot de hele plaat uitkomt.
Moet ook eerst de rest van de track nog even horen voor ik er echt iets van kan vinden.
Kom maar doorB-Front wrote:Rickzel wrote: Hoop stiekem nog wel op een lekkere lompe gated kick in de de mid (of een deel daarvan) zoals hij wel vaker heeft gebruikt.![]()
hehe!
Hoop dat EVP nog langskomt in je set, vind dat echt zo'n ondergewaardeerde plaat die perfect bij Qlimax past, na 2016 echt extreem vaak op repeat gehad
Ik ben bang dat ik kneiter hoge verwachtingen krijg, ook al zijn die er al, na het luisteren van de teaser, dus ik wacht tot de volledige track.
-
KHardtraxxer
- 132 posts member since 2019
- last seen 8 days ago
Rickzel wrote:Tsja dit is gewoon precies wat je wil, voor mij nu al een geslaagd anthem. Erg benieuwd naar de rest![]()
Hoop stiekem nog wel op een lekkere lompe gated kick in de de mid (of een deel daarvan) zoals hij wel vaker heeft gebruikt.
In een ander topic had ik een opmerking geplaatst om een Q&A te houden over dit anthem. Heb je interesse? Vele zijn denk ik wel benieuwd naar dit project en het bijkomende proces.B-Front wrote:Rickzel wrote:Tsja dit is gewoon precies wat je wil, voor mij nu al een geslaagd anthem. Erg benieuwd naar de rest![]()
Hoop stiekem nog wel op een lekkere lompe gated kick in de de mid (of een deel daarvan) zoals hij wel vaker heeft gebruikt.![]()
hehe! Thanks allemaal!
Het was een project! Maar heb echt geprobeerd het zo qlimax mogelijk te maken en ook nog b-front!
Dit klinkt al fucking vet
Voor zover ik nu kan oordelen al wel qlimax waardig. Ik hoop idd ook nog op een stukje gated kick
Ben alleen geen fan van de nieuwe stem maar helaas ist niet anders
Voor zover ik nu kan oordelen al wel qlimax waardig. Ik hoop idd ook nog op een stukje gated kick
Ben alleen geen fan van de nieuwe stem maar helaas ist niet anders
Dit zou idd echt heel vet zijn! Ben hier heel erg benieuwd naar!Nuracore wrote:In een ander topic had ik een opmerking geplaatst om een Q&A te houden over dit anthem. Heb je interesse? Vele zijn denk ik wel benieuwd naar dit project en het bijkomende proces.B-Front wrote:![]()
hehe! Thanks allemaal!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Gated kicks in de mid, een anthem melodie in de climax (i.c.m. ook weer dikke kicks) en een meeslepende melodie in de tweede climax. Ja, dit anthem heeft álles wat een anthem voor Qlimax moet hebben.
EDIT: en natuurlijk dat vage sfeertje in de mid met die geluidjes, heel erg mysterieus!
EDIT: en natuurlijk dat vage sfeertje in de mid met die geluidjes, heel erg mysterieus!