Dit is geweldig

Related topics
- View the latest post: Phuture Noize - Everlasting Road (WiSH Outdoor Anthem 2k24) (BMS027)
- View the latest post: REACTiVATE - The Everlasting Flame (20-01-2024, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: REACTiVATE - The Everlasting Flame Hypemix | SQREUR WARMUP MIX | HARDSTYLE CLASSICS |
- View the latest post: Devin Wild ft. Atilax - Everlasting 2020 (SCANTRAXX344)
- View the latest post: Rik Raben - Everlasting
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Die met toneshifterz vind ik beter maar dit is ook episch! 
-
PHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2021
- last seen Jun 2023
29 november komt dit pareltje uit
4 minuten en 35 seconde aan kippenvel
4 minuten en 35 seconde aan kippenvel
Deze doet me niet zo gek veel op de een of andere manier.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Heb dit eigenlijk ook wel. Mid springt er het meest uit. Melodie is echter vrij saai en niet echt te volgen. Sfeer en het authentieke B-Front is iig weer dik terug te vinden, erg vet. Goeie productie wel en ik snap alle TOTY reacties opzich ook. Maar mwa, valt me allemaal wel mee.Rickzel wrote:Deze doet me niet zo gek veel op de een of andere manier.
Ja het is bij B-Front voor mij vaak hit or miss (waarbij miss niet betekent dat het slecht is overigens).
Waar recent de Udex/Deluzion collab en My Beautiful Fantasy en ook deze plaat bij veel mensen hier stuk voor stuk TOTY's genoemd werden, zijn dat juist voorbeelden van tracks die me weer neit zo wisten te prikkelen.
Terwijl de hele Thank God For Music EP voor mij pure magie was.
Maar waar dat dan exact aan ligt.
Waar recent de Udex/Deluzion collab en My Beautiful Fantasy en ook deze plaat bij veel mensen hier stuk voor stuk TOTY's genoemd werden, zijn dat juist voorbeelden van tracks die me weer neit zo wisten te prikkelen.
Terwijl de hele Thank God For Music EP voor mij pure magie was.
Maar waar dat dan exact aan ligt.
Komt volgens zijn facebook verhaal de 29ste eindelijk uit 
EDIT: zag de oude post niet
EDIT: zag de oude post niet
Zoooooooo goed
Hoe in de break vanuit die stilte/piano de melodie er ineen keer inkomt is echt geweldig. Net zoals al die pingeltjes en geluidjes die je door de plaat heen hoort. Helemaal verliefd op deze!
Wel een vette track, maar springt er voor mij ook nog niet echt uit. Heb de afgelopen meer met de collabs van B-Front
RTwootum wrote:Zoooooooo goedHoe in de break vanuit die stilte/piano de melodie er ineen keer inkomt is echt geweldig. Net zoals al die pingeltjes en geluidjes die je door de plaat heen hoort. Helemaal verliefd op deze!
In de Spotify versie klinkt ie zelfs nog beter dan in LQ/MQ (niet verwacht). Wel grappig want ik had de laatste tijd sowieso wat minder met B-Front solo’s, maar deze plaat vind ik dan wel weer helemaal geweldig (al is het nog geen echte echte solo). Heeft B-Front het stukje op 01:55 en 02:09 (die haperingen), afgekeken bij Phuture Noize?
Plaat vind ik daarnaast eindelijk weer eens ook een beetje creatief. Dat is toch wel iets wat ik een beetje miste bij zijn solo’s. Collabs vind ik daarentegen wel mega dik allemaal
De sfeer in deze plaat is echt ongekend. Daarnaast ook de kleine toevoegingen van extra elementen in die climaxen waardoor het heel erg interessant blijft om te luisteren. Deze gaat sowieso hoog in m'n top 100 eindigen dit jaar.
Ditpatrickjeb wrote:Kanshebber voor TOTY.
Zojuist op 1 gezet in Q Top 100.
Waarom staat die zonder intro op spotify
Waarom staat die zonder intro op spotify