Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 19:06 
 
Hardtraxx Crew

Devin Wild ft. Atilax - Everlasting 2020 (SCANTRAXX344)

Label: Scantraxx
WEB release: 30/07/2020

Tracks:
Devin Wild ft. Atilax - Everlasting 2020

Samples:


Bron: ^
Afbeelding


Vet om hier een update van te zien ^^ Nog steeds een van mn favoriete DW platen, en de update klinkt ook heel dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vette update idd :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar de volledige versie, Everlasting is imo een van de beste platen van Devin Wild dus benieuwd hoe hij het met z'n huidige sound aanpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Heel benieuwd naar deze versie. Origineel was al dik en doet me nog steeds denken aan de closing set van BM @ Defqon 2015 (wat een set was dat :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heel benieuwd naar deze versie. Origineel was al dik en doet me nog steeds denken aan de closing set van BM @ Defqon 2015 (wat een set was dat :loving: )

Was m'n eerste Defqon dat jaar, en deze set is de grootste herinnering daar aan. Heerlijk hoe die set opent met Radiance, United As One en Oxygen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 15:41 
 
Hardtraxxer

Prima edit, maar vind het wel jammer dat er bij zo'n mooie melodische plaat vocalen er bij zijn genomen. :/
Hopelijk komt er nog een Instrumental of Dub Mix, maar daar reken ik maar niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 20:04 
 
Hardtraxx Crew

Vind de vocal niet echt voor de climax passen. Stoor me ook een beetje aan de leads, maar verder een prima edit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mid intro update en 2020 sound design update heel tof. Echter ben ik absoluut geen fan van de verandering in melodie. Hele sfeertje van het origineel is ook een beetje weg nu. Net niet update voor mij, dus. Helaas. Klonk namelijk veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 16:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuke update om af en toe eens op te zetten, maar meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb 10x liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste kicks. :bomb: :oh: Verder is het een fijne plaat en kun je horen dat dit weer goed geproduceerd is. Daar is Devin Wild wel echt een meester in zeg. Erg goed.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle