Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 15:58 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: REACTiVATE - The Everlasting Flame
Datum: 20 januari 2024
Tijd: 13:00 - 00:00
Locatie: Poppodium 013, Tilburg
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Start op 21 september om 19:00 uur.

Een keer per jaar komen duizenden liefhebbers samen om de beste Hardstyle Classics ooit gemaakt te herbeleven. Dit fantastische gevoel, dat voortleeft bij toegewijde ambassadeurs en zich blijft verspreiden, kan worden uitgelegd als… The Everlasting Flame.

REACTiVATE nodigt je uit om binnen te stappen in onze classics tempel tijdens het eerste Hardstyle Classics feest van het jaar op zaterdag 20 januari 2024 in Poppodium 013, Tilburg! Verwacht twee area's gevuld met de beste Hardstyle & RAW classics en de beste artiesten uit een gouden tijdperk.

VOLLEDIGE LINE-UP

AREA 1: REACTiVATE
Adaro vs Crypsis | Adrenalize | Donkey Rollers LIVE | E-Force LIVE | Jones | Josh & Wesz | Noisecontrollers LIVE | NSCLT | Psyko Punkz | The Pitcher | Wildstylez | Zelecter | Hosted by MC Da Syndrome

AREA 2: RECHARGE (90 minutes only)
Alphaverb | Clockartz | Deetox | Degos & Re-Done | DJ Thera | Geck-O | Solutio | Hosted by Fuze

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hiervoor geldt hetzelfde als voor Qlimax

Justinhafc schreef:
Helaas op vakantie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschiijnlijk wel aanwezig, want om de hoek + classics en 90 minuten sets.
Zou The Geminizers en Degos & Re-Done 90 minuten echt heel nice vinden overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Waarschiijnlijk wel aanwezig, want om de hoek + classics en 90 minuten sets.
Zou The Geminizers en Degos & Re-Done 90 minuten echt heel nice vinden overigens.


Kan je gelijk afgevoerd worden daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijft een goed concept en 013 is een fijne locatie. Muy interesante, olé :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 20:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Viel de vorige keer behoorlijk tegen qua geluid, prijzen en sfeer op de main vooral. Bij een goede 2e area (en beter geluid daar) wellicht wel weer de trip maken want daar was het donders gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Viel de vorige keer behoorlijk tegen qua geluid, prijzen en sfeer op de main vooral. Bij een goede 2e area (en beter geluid daar) wellicht wel weer de trip maken want daar was het donders gezellig.


Hier wel mee eens. De sfeer in de grote zaal was niet top (bij AVIO stond het helaas zowat stil), vond het ook té druk en ook bij de barren en het eten vond ik het niet super geregeld. Zaal 2 maakte veel goed dus mocht daar weer iets dik staan aan hosting / acts dan neem ik hem weer in overweging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 12:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Waarschiijnlijk wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 15:39 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Viel de vorige keer behoorlijk tegen qua geluid, prijzen en sfeer op de main vooral. Bij een goede 2e area (en beter geluid daar) wellicht wel weer de trip maken want daar was het donders gezellig.


Hier wel mee eens. De sfeer in de grote zaal was niet top (bij AVIO stond het helaas zowat stil), vond het ook té druk en ook bij de barren en het eten vond ik het niet super geregeld. Zaal 2 maakte veel goed dus mocht daar weer iets dik staan aan hosting / acts dan neem ik hem weer in overweging.


Klopt, we hebben daarom besloten om dit jaar iets minder tickets te verkopen, je blijft natuurlijk afhankelijk van het gedrag van je bezoekers en wij kunnen niet bepalen waar ze gaan staan tijdens een event maar het gaat natuurlijk altijd iets helpen als er net wat minder mensen binnen zijn. Wat betreft de barren en eten is dit een aandachtspunt voor 013, wij komen in hun locatie en dit moet gewoon goed zijn dus we zijn hierover in gesprek gegaan en gaan wat zaken testen met de komende evenementen, als eerste met Dreamscape.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Viel de vorige keer behoorlijk tegen qua geluid, prijzen en sfeer op de main vooral. Bij een goede 2e area (en beter geluid daar) wellicht wel weer de trip maken want daar was het donders gezellig.


Hier wel mee eens. De sfeer in de grote zaal was niet top (bij AVIO stond het helaas zowat stil), vond het ook té druk en ook bij de barren en het eten vond ik het niet super geregeld. Zaal 2 maakte veel goed dus mocht daar weer iets dik staan aan hosting / acts dan neem ik hem weer in overweging.


Tja, wat is je benchmark voor sfeer. Dat hoeft niet per sé afhankelijk te zijn van hoeveel mensen uit hun plaat gaan. Beetje biertjes happen en zeveren met elkaar met je favoriete muziek van vroeger op de achtergrond is ook prima. Op gelegenheid maak je een uitstapje naar voren. Dat maakt dit soort evenementen vooral leuk imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2023 12:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Klopt, we hebben daarom besloten om dit jaar iets minder tickets te verkopen

Top, goed nieuws! Vond het de vorige editie namelijk ook echt te druk, was gewoon geen bewegingsruimte
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 17:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

VOLLEDIGE LINE-UP REACTiVATE 2024!

AREA 1: REACTiVATE
Adaro vs Crypsis | Adrenalize | Donkey Rollers LIVE | E-Force LIVE | Jones | Josh & Wesz | Noisecontrollers LIVE | NSCLT | Psyko Punkz | The Pitcher | Wildstylez | Zelecter | Hosted by MC Da Syndrome

AREA 2: RECHARGE (90 minutes only)
Alphaverb | Clockartz | Deetox | Degos & Re-Done | DJ Thera | Geck-O | Solutio | Hosted by Fuze

:loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een line up :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 19:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke line-up :D E-Force de enige mindere naam, maargoed das maar een halfuurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele fijne classics line up weer. De vorige editie was me toch niet helemaal goed bevallen. Te druk, niet de classics sfeer die je verwacht en geluid ook niet optimaal. Ik wil dit feest wel weer een kans geven aangezien ik Rebirth als organisatie wel hoog heb zitten dus tegen die tijd maar even zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette namen allemaal, ook heel tof die 2e area met lange sets :) Clockartz en Solutio 90 minuten, wat moet dat tof worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prima line-up, toffe 2e zaal weer.

Wss wel aanwezig voor de gezelligheid in zaal 2, want verder wat Fransie hierboven zegt klopt ook wel.
De garantie op minder drukte was er al, maar het geluid, de drankprijzen en de sfeer in zaal 1 waren nait te best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dikke line up! Maar helaas afwezig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel in zaal 1 als zaal 2 is de line up grotendeels top. Vorige editie prima feest gehad, maar zowel het geluid, drukte, sfeer en ook sommige sets waren wat wisselvallig. Drukke periode ook tegen die tijd, houd het nog even als optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Prima line-up, toffe 2e zaal weer.

Wss wel aanwezig voor de gezelligheid in zaal 2, want verder wat Fransie hierboven zegt klopt ook wel.
De garantie op minder drukte was er al, maar het geluid, de drankprijzen en de sfeer in zaal 1 waren nait te best.


Het geluid was ook niet des 013. Normaliter echt tering goed geluid daar, maar weet niet precies wat daar aan scheelde. De nieuwe verbouwing heeft namelijk dezelfde accoustiek en geluid instelling als de AFAS naar mijn weten, dus zou gewoon goed moeten zijn.

Verder wel prima line-up. Paar verrassende namen dus ga ik sowieso wel op vermaken. De 90 minuten sets gaat sowieso heel nice worden. Clockartz kijk ik bijv. heel erg naar uit, benieuwd wat voor set dat gaat worden. Clockartz 'classics' vind ik dan net iets te vroeg ofzo daarvoor. Maar als hij een The Magic Show achtige set gooit en veel Chris One platen mee neemt, dan word dat wel hakken gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Degos en Redone, staat de verzoekjes-box weer open, zoals altijd?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hey Degos en Redone, staat de verzoekjes-box weer open, zoals altijd?????


Gaarne de Mythica Records releases, vinyl uiteraard.


Dikke Line-up, hier wil ik bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Alm1ghty schreef:
Hey Degos en Redone, staat de verzoekjes-box weer open, zoals altijd?????


Gaarne de Mythica Records releases, vinyl uiteraard.


Dikke Line-up, hier wil ik bij zijn.


Hahaha dat zou mooi zijn. 20 kg aan platen mee op de zundapp uit het oosten.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten