Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Joey wrote:Ben ik dan de enige die Beat the darnkess een stuk toffer vindt dan EVP?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Joey wrote:Ben ik dan de enige die Beyond Reality een stuk toffer vindt dan EVP?
yep
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:
Joey wrote:Ben ik dan de enige die Beyond Reality een stuk toffer vindt dan EVP?
yep
Nee
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Tering die tweede climax is vet.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Seeker Of Fire wrote:
Rickzel wrote:
yep
Nee
Shit
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Absoluut niet. Niks tegen EVP verder, ik vind hem echt super. Maar voor mij is Beyond Reality juist zijn beste plaat sinds tijden :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dit zou de beste plaat zijn geweest als die kick in de climax ook door de hele climax zat. Zodoende inderdaad Beyond Reality & Beat The Darkness > deze.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Naar mijn mening zijn beat the darkness en EVP niet met elkaar te vergelijken. Vind ze daarom allebei ook even dik. Beyond reality vind ik qua lead in de climaxen te eentonig, daarentegen is het contrast tussen de twee climaxen wel heel erg vet!
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
StevenvanKuijk wrote:
Joey wrote:Ben ik dan de enige die Beat the darnkess een stuk toffer vindt dan EVP?
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Broken Balance wrote:Dit zou de beste plaat zijn geweest als die kick in de climax ook door de hele climax zat.
Inb4 B-Front - EVP (continued gated kick edit)
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
yannickvk wrote:
Broken Balance wrote:Dit zou de beste plaat zijn geweest als die kick in de climax ook door de hele climax zat.
Totaal mee oneens, dat zou echt een belangrijk deel van de drive er uit halen.

Dat korte stukje heeft ook veel meer impact als het alleen in het begin zit denk ik, dat maakt het juist zo vet voor mij.
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
TOTY :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:
yannickvk wrote:
Totaal mee oneens, dat zou echt een belangrijk deel van de drive er uit halen.

Dat korte stukje heeft ook veel meer impact als het alleen in het begin zit denk ik, dat maakt het juist zo vet voor mij.
Ja, ik snap wat je bedoeld en ben het er ook wel mee eens. Ben gewoon zo verliefd op dat ene stukje, dat het echt schreeuwt naar meer :P
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Eens met Rickzel, die kickswitch na die gated kick is één van de vetste delen van heel de track imo :D
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Andersom zou ook vet zijn, zoals in Pounding Senses (Deeper Inside Remix). Hopelijk in een toekomstige track.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Deze track is echt fking vet, maar doet het live niet erg goed merk ik...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
TSFH wrote:Deze track is echt fking vet, maar doet het live niet erg goed merk ik...
Verklaar u nader?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
yannickvk wrote:
TSFH wrote:Deze track is echt fking vet, maar doet het live niet erg goed merk ik...
Verklaar u nader?
De kicks klappen op redelijk onverwachte momenten erin. Zeker bij de mid-intro. Veel mensen staan stil als gevolg hiervan merk ik.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Voor mij was EVP juist één van de hoogtepunten van de avond. Die gated kick vind ik live juist zo lekker doorkomen. Op zo'n moment maakt het mij ook vrij weinig of de mensen om mij heen wel of niet aan het springen zijn.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Gister ook voor 't eerst live gehoord, die gated kicks gingen belachelijk hard :worship: . Climax bevat zo gruwelijk veel drive.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Met zo een nummers maakt het mij ook niet uit of de rest van de zaal meedoet. Immer gerade waus :yay:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
De track is vet, maar komt bij lange na niet in de buurt van de beste 5 tracks van B-Front naar mijn mening
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Morgen wordt het puur aftellen tot we deze weer in het Gelredome mogen horen :love:

Zelden zo hyped voor 1 nummer geweest.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Jaa echt geweldig hoe je op deze track uit je plaat kan gaan. Krijg een partij veel energie van deze plaat, das niet goed. Denk dat ik vorig jaar op geen een plaat zo uit mijn dak ben gegaan als op deze :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:Morgen wordt het puur aftellen tot we deze weer in het Gelredome mogen horen :love:

Zelden zo hyped voor 1 nummer geweest.
Zelfde hier :$