Joey wrote:Ben ik dan de enige die Beat the darnkess een stuk toffer vindt dan EVP?
Related topics
- View the latest post: B-Front Tribute Mix - The Elektrifying Sounds of B-Front (Full 8 Hours)
- View the latest post: B-Front @ X-Qlusive B-Front
- View the latest post: B-Front & Ran-D @ X-Qlusive B-Front
- View the latest post: B-Front, High Voltage & Nosferatu @ X-Qlusive B-Front
- View the latest post: B-Front, Zany & The Pitcher @ X-Qlusive B-Front
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
yepJoey wrote:Ben ik dan de enige die Beyond Reality een stuk toffer vindt dan EVP?
NeeRickzel wrote:yepJoey wrote:Ben ik dan de enige die Beyond Reality een stuk toffer vindt dan EVP?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Tering die tweede climax is vet.
ShitSeeker Of Fire wrote:NeeRickzel wrote:yepJoey wrote:Ben ik dan de enige die Beyond Reality een stuk toffer vindt dan EVP?
Absoluut niet. Niks tegen EVP verder, ik vind hem echt super. Maar voor mij is Beyond Reality juist zijn beste plaat sinds tijdenJoey wrote:Ben ik dan de enige die Beyond Reality een stuk toffer vindt dan EVP?
Dit zou de beste plaat zijn geweest als die kick in de climax ook door de hele climax zat. Zodoende inderdaad Beyond Reality & Beat The Darkness > deze.
Naar mijn mening zijn beat the darkness en EVP niet met elkaar te vergelijken. Vind ze daarom allebei ook even dik. Beyond reality vind ik qua lead in de climaxen te eentonig, daarentegen is het contrast tussen de twee climaxen wel heel erg vet!
StevenvanKuijk wrote:Joey wrote:Ben ik dan de enige die Beat the darnkess een stuk toffer vindt dan EVP?
Inb4 B-Front - EVP (continued gated kick edit)Broken Balance wrote:Dit zou de beste plaat zijn geweest als die kick in de climax ook door de hele climax zat.
Totaal mee oneens, dat zou echt een belangrijk deel van de drive er uit halen.yannickvk wrote:Inb4 B-Front - EVP (continued gated kick edit)Broken Balance wrote:Dit zou de beste plaat zijn geweest als die kick in de climax ook door de hele climax zat.
Dat korte stukje heeft ook veel meer impact als het alleen in het begin zit denk ik, dat maakt het juist zo vet voor mij.
Ja, ik snap wat je bedoeld en ben het er ook wel mee eens. Ben gewoon zo verliefd op dat ene stukje, dat het echt schreeuwt naar meerRickzel wrote:Totaal mee oneens, dat zou echt een belangrijk deel van de drive er uit halen.yannickvk wrote:Inb4 B-Front - EVP (continued gated kick edit)Broken Balance wrote:Dit zou de beste plaat zijn geweest als die kick in de climax ook door de hele climax zat.
Dat korte stukje heeft ook veel meer impact als het alleen in het begin zit denk ik, dat maakt het juist zo vet voor mij.
Eens met Rickzel, die kickswitch na die gated kick is één van de vetste delen van heel de track imo 
Andersom zou ook vet zijn, zoals in Pounding Senses (Deeper Inside Remix). Hopelijk in een toekomstige track.
Deze track is echt fking vet, maar doet het live niet erg goed merk ik...
Verklaar u nader?TSFH wrote:Deze track is echt fking vet, maar doet het live niet erg goed merk ik...
De kicks klappen op redelijk onverwachte momenten erin. Zeker bij de mid-intro. Veel mensen staan stil als gevolg hiervan merk ik.yannickvk wrote:Verklaar u nader?TSFH wrote:Deze track is echt fking vet, maar doet het live niet erg goed merk ik...
Voor mij was EVP juist één van de hoogtepunten van de avond. Die gated kick vind ik live juist zo lekker doorkomen. Op zo'n moment maakt het mij ook vrij weinig of de mensen om mij heen wel of niet aan het springen zijn.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Gister ook voor 't eerst live gehoord, die gated kicks gingen belachelijk hard
. Climax bevat zo gruwelijk veel drive.
Met zo een nummers maakt het mij ook niet uit of de rest van de zaal meedoet. Immer gerade waus 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
De track is vet, maar komt bij lange na niet in de buurt van de beste 5 tracks van B-Front naar mijn mening
Morgen wordt het puur aftellen tot we deze weer in het Gelredome mogen horen
Zelden zo hyped voor 1 nummer geweest.
Zelden zo hyped voor 1 nummer geweest.
Jaa echt geweldig hoe je op deze track uit je plaat kan gaan. Krijg een partij veel energie van deze plaat, das niet goed. Denk dat ik vorig jaar op geen een plaat zo uit mijn dak ben gegaan als op deze