Wat ik hoor is de officiële release (zowel WEB als hardcopy) maandag pas. Staat ook op Harderstate. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen met een officiële bron?
Related topics
- View the latest post: B-Front - Beyond Reality (ROUGH090)
- View the latest post: Noiseshock - Beyond Reality (SCANTRAXX205)
- View the latest post: Watboman - Beyond Reality (FUSION419)
- View the latest post: Aversion - Beyond Reality (THER-260)
- View the latest post: Wave Pressure - Untill The End/Beyond Reality (ID002)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik krijg hem toch echt vandaag binnen! 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Al te luisteren op spotify
The Enigma 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Infinite & Eternal Voice
The Enigma tweede climax
jammer dat de melodie van de tweede climax niet als melodie werd gebruikt in het begin dan zou ik hem echt geweldig hebben gevonden.
DP remix van state of perfection was niet nodig geweest IMO, voegt niet echt een waarde toe dat het origineel niet had.
Voor de rest ken ik alle nummers al, leuk album maar wel jammer dat Darkness Inside You en In My Mind ''alleen'' intro tracks zijn, vooral Darkness Inside You, vette stem en atmosfeer had meer ingezeten IMO.
The Enigma tweede climax
DP remix van state of perfection was niet nodig geweest IMO, voegt niet echt een waarde toe dat het origineel niet had.
Voor de rest ken ik alle nummers al, leuk album maar wel jammer dat Darkness Inside You en In My Mind ''alleen'' intro tracks zijn, vooral Darkness Inside You, vette stem en atmosfeer had meer ingezeten IMO.
Last edited by TheUnnamed on 07 Apr 2017 09:30, edited 7 times in total.
Die intro en daarna gelijk Beyond Reality. De rillingen gingen al door m'n lichaam. 
Vanmiddag binnen, nu al te luisteren op Spotify. Hier ga ik even voor zitten! 
Vanaf begin tot aan het einde luisteren, fijn wakker worden. 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik snap dat een album verkocht moet worden en dat daar een verkoop praatje bij hoort maar ik zie niet wat hier nu specialer aan is dan een ander album? B-Front blijft één van mijn favoriete producers in de hardstyle, dat dan weer wel.
The Enigma!
Wat een gevoel en sfeer in die plaat zeg. Persoonlijk vind ik deze ook fijner dan The Paradox.
Wow al die nieuwe nummers
. Freedom geeft me echt een festival gevoel, had eigenlijk de defqon anthem moeten zijn ofzo 
Jong0ns ik zit op stage, ben zo gvd benieuwd, hopelijk zit ie in de bus als ik thuis ben
kan niet wachten!
kan niet wachten!
Het was de bedoeling om vandaag en morgen vol te blokken voor een tentamen, maar dat gaat nu niet meer lukken ben ik bang 
Heerlijke plaat, The Enigma! Maar, maakt wel een minder grote indruk dan The Paradox. Wel even eerlijk wezen 
Wauw. Wel even een heleeee dikke plus voor dat piano stukje aan het einde. Wat mooi
Freedom, godver wat een dikke plaat. Heb een b freqz plaat nog nooit zo vet gevonden! Wat een ongelooflijk lekkere melo waar je vrolijk van wordt. Verder vind ik ook bijna alle platen steengoed. Had alleen niet verwacht dat The Enigma me minder zou pakken dan de rest. Infinite vind ik ook tering vet, wat een sfeer en melo zeg
Wauw. Wel even een heleeee dikke plus voor dat piano stukje aan het einde. Wat mooi
Freedom, godver wat een dikke plaat. Heb een b freqz plaat nog nooit zo vet gevonden! Wat een ongelooflijk lekkere melo waar je vrolijk van wordt. Verder vind ik ook bijna alle platen steengoed. Had alleen niet verwacht dat The Enigma me minder zou pakken dan de rest. Infinite vind ik ook tering vet, wat een sfeer en melo zeg
Last edited by RoyAPO on 07 Apr 2017 11:47, edited 1 time in total.
EVP & Silent Scream: 10
Pandemonium, Eternal Voice, Beat the Darkness en Beyond Reality: 9 á 9,5
Techno: 8
Rough with the Wolves, One by One, Infinite, The Enigma, Freedom & Deepest Wave: 7 á 7,5
State of Perfection: 6,5
Heel goed album! Paar albumfillers, maar dat hou je toch
Pandemonium, Eternal Voice, Beat the Darkness en Beyond Reality: 9 á 9,5
Techno: 8
Rough with the Wolves, One by One, Infinite, The Enigma, Freedom & Deepest Wave: 7 á 7,5
State of Perfection: 6,5
Heel goed album! Paar albumfillers, maar dat hou je toch
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Iemand die dat persoonlijke berichtje in de cd hoes had? Ben wel benieuwd wat hij heeft geschreven. Ik zelf was niet de gelukkige
. CD wel binnen en nu maar eens luisteren.
Veel gave tracks, maar ook mindere
Vind Freedom buiten de vocals om toch wel erg tegenvallen.
Zo ook de nieuwe collab met Phuture Noize, The Paradox was vele malen beter..
Vind Freedom buiten de vocals om toch wel erg tegenvallen.
Zo ook de nieuwe collab met Phuture Noize, The Paradox was vele malen beter..
Last edited by Koen on 07 Apr 2017 11:49, edited 1 time in total.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Even mijn top 3.
1. Beat The Darkness, deze staat echt zeker op 1 en is mijn huidige TOTY. Vind hem echt geweldig. De break, de vocals die veel kracht aan de plaat geven en de melodie zijn echt geniaal. Veruit de beste plaat
2. Freedom, was heel erg benieuwd of het een melodieuze plaat of een hardere plaat werd. Heel blij dat het toch het eerste is geworden, want wat zit er veel gevoel in. Melodie die wordt doorgetrokken tot geniale uithalen in de climax. Heel vet gedaan.
3 EVP, denk dat ik hier niet veel meer voor hoef toe te voegen, want dat is hier al vaak gedaan. Hele dikke plaat met veel drive en sfeer. En die kickroll in de 2e climax
Verder zijn The Enigma, Beyond Reality en Silent Scream ook heel gaaf. Alleen vind ik in de bovenstaande platen net iets meer gevoel in zitten.
Het is echt een gruwelijk album geworden
1. Beat The Darkness, deze staat echt zeker op 1 en is mijn huidige TOTY. Vind hem echt geweldig. De break, de vocals die veel kracht aan de plaat geven en de melodie zijn echt geniaal. Veruit de beste plaat
2. Freedom, was heel erg benieuwd of het een melodieuze plaat of een hardere plaat werd. Heel blij dat het toch het eerste is geworden, want wat zit er veel gevoel in. Melodie die wordt doorgetrokken tot geniale uithalen in de climax. Heel vet gedaan.
3 EVP, denk dat ik hier niet veel meer voor hoef toe te voegen, want dat is hier al vaak gedaan. Hele dikke plaat met veel drive en sfeer. En die kickroll in de 2e climax
Verder zijn The Enigma, Beyond Reality en Silent Scream ook heel gaaf. Alleen vind ik in de bovenstaande platen net iets meer gevoel in zitten.
Het is echt een gruwelijk album geworden
Zijn het Original mix versies eigenlijk? Dus met mix intro (want PN noemt het ook fulls, maar zijn zonder mix intro)
PN heeft het nooit fulls genoemdRickzel wrote:Zijn het Original mix versies eigenlijk? Dus met mix intro (want PN noemt het ook fulls, maar zijn zonder mix intro)