Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik hoor is de officiële release (zowel WEB als hardcopy) maandag pas. Staat ook op Harderstate. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen met een officiële bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 06:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik krijg hem toch echt vandaag binnen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 07:40 
 
Hardtraxx Addict

Al te luisteren op spotify :yay: The Enigma :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 07:58 
 
Hardtraxx Addict

Infinite & Eternal Voice :thumbsup:
The Enigma tweede climax :worship: jammer dat de melodie van de tweede climax niet als melodie werd gebruikt in het begin dan zou ik hem echt geweldig hebben gevonden.
DP remix van state of perfection was niet nodig geweest IMO, voegt niet echt een waarde toe dat het origineel niet had.

Voor de rest ken ik alle nummers al, leuk album maar wel jammer dat Darkness Inside You en In My Mind ''alleen'' intro tracks zijn, vooral Darkness Inside You, vette stem en atmosfeer had meer ingezeten IMO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro en daarna gelijk Beyond Reality. De rillingen gingen al door m'n lichaam. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag binnen, nu al te luisteren op Spotify. Hier ga ik even voor zitten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf begin tot aan het einde luisteren, fijn wakker worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar even luisteren via spotify :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:52 
 
Hardtraxx Elite

Ik snap dat een album verkocht moet worden en dat daar een verkoop praatje bij hoort maar ik zie niet wat hier nu specialer aan is dan een ander album? B-Front blijft één van mijn favoriete producers in de hardstyle, dat dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Enigma! :love: :drool: Wat een gevoel en sfeer in die plaat zeg. Persoonlijk vind ik deze ook fijner dan The Paradox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow al die nieuwe nummers :love: . Freedom geeft me echt een festival gevoel, had eigenlijk de defqon anthem moeten zijn ofzo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enigma, wat een plaat :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jong0ns ik zit op stage, ben zo gvd benieuwd, hopelijk zit ie in de bus als ik thuis ben :cry:

kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Enigma, wat een plaat :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was de bedoeling om vandaag en morgen vol te blokken voor een tentamen, maar dat gaat nu niet meer lukken ben ik bang >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zo steengoed :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, The Enigma! Maar, maakt wel een minder grote indruk dan The Paradox. Wel even eerlijk wezen :D
Wauw. Wel even een heleeee dikke plus voor dat piano stukje aan het einde. Wat mooi :cry:

Freedom, godver wat een dikke plaat. Heb een b freqz plaat nog nooit zo vet gevonden! Wat een ongelooflijk lekkere melo waar je vrolijk van wordt. Verder vind ik ook bijna alle platen steengoed. Had alleen niet verwacht dat The Enigma me minder zou pakken dan de rest. Infinite vind ik ook tering vet, wat een sfeer en melo zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit Eternal Voice (L) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EVP & Silent Scream: 10
Pandemonium, Eternal Voice, Beat the Darkness en Beyond Reality: 9 á 9,5
Techno: 8
Rough with the Wolves, One by One, Infinite, The Enigma, Freedom & Deepest Wave: 7 á 7,5
State of Perfection: 6,5

Heel goed album! Paar albumfillers, maar dat hou je toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die dat persoonlijke berichtje in de cd hoes had? Ben wel benieuwd wat hij heeft geschreven. Ik zelf was niet de gelukkige :P . CD wel binnen en nu maar eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel gave tracks, maar ook mindere
Vind Freedom buiten de vocals om toch wel erg tegenvallen.
Zo ook de nieuwe collab met Phuture Noize, The Paradox was vele malen beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:49 
 
Hardtraxx Addict

Even mijn top 3.

1. Beat The Darkness, deze staat echt zeker op 1 en is mijn huidige TOTY. Vind hem echt geweldig. De break, de vocals die veel kracht aan de plaat geven en de melodie zijn echt geniaal. Veruit de beste plaat :loving:
2. Freedom, was heel erg benieuwd of het een melodieuze plaat of een hardere plaat werd. Heel blij dat het toch het eerste is geworden, want wat zit er veel gevoel in. Melodie die wordt doorgetrokken tot geniale uithalen in de climax. Heel vet gedaan.
3 EVP, denk dat ik hier niet veel meer voor hoef toe te voegen, want dat is hier al vaak gedaan. Hele dikke plaat met veel drive en sfeer. En die kickroll in de 2e climax :loving:

Verder zijn The Enigma, Beyond Reality en Silent Scream ook heel gaaf. Alleen vind ik in de bovenstaande platen net iets meer gevoel in zitten.

Het is echt een gruwelijk album geworden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn het Original mix versies eigenlijk? Dus met mix intro (want PN noemt het ook fulls, maar zijn zonder mix intro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zijn het Original mix versies eigenlijk? Dus met mix intro (want PN noemt het ook fulls, maar zijn zonder mix intro)

PN heeft het nooit fulls genoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zijn het Original mix versies eigenlijk? Dus met mix intro (want PN noemt het ook fulls, maar zijn zonder mix intro)

Geen Original Mix want anders zat echt heel het forum onder wootumcum straks
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle