Lekker dippen.ThaBomba. wrote: Nee, het is dinsdag.
Related topics
- View the latest post: B-Front - Beyond Reality (ROUGH090)
- View the latest post: Noiseshock - Beyond Reality (SCANTRAXX205)
- View the latest post: Watboman - Beyond Reality (FUSION419)
- View the latest post: Aversion - Beyond Reality (THER-260)
- View the latest post: Wave Pressure - Untill The End/Beyond Reality (ID002)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
EVP

Iemand eigenlijk een idee wanneer de CD's binnenkomen? Volgens mij bezorgen ze tegenwoordig zowel zondag als maandag niet meer. Betekent dit dat we het fysieke album dinsdag pas kunnen verwachten? 
Zou dit met de post komen ja? En daarmee bedoel ik dus via de brievenbus of is pakketbezorging wel op zondag en maandag?
-
IHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Misschien zaterdag al wel.SL8492 wrote:Iemand eigenlijk een idee wanneer de CD's binnenkomen? Volgens mij bezorgen ze tegenwoordig zowel zondag als maandag niet meer. Betekent dit dat we het fysieke album dinsdag pas kunnen verwachten?
Zou leuk zijn voor zondag in de auto richting Haaren
Nou, goed nieuws! Een plastic hoes!
View on Facebook
View on Facebook
Zeer interessante video: View on Facebook
Zo te zien plastic hoesjes dus. En waarom zet hij de handtekening over het artwork, zonde.
Zo te zien plastic hoesjes dus. En waarom zet hij de handtekening over het artwork, zonde.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Artwork zit onder het glas, maar ik denk dat je bedoelt dat het de zichtbaarheid aantast?MelvinFR wrote:Zeer interessante video: View on Facebook
Denk dat een reden kan zijn dat het door de zwarte donkere hoeken de handtekening niet goed zichtbaar is. Maar wat de neuk doe ik ook moeite om een uitleg te zoeken over een handtekening
Ik vraag me eerder af waarom hij na elke handtekening de dop terug op de stift doet 
Ja iddChroman wrote:Ik vraag me eerder af waarom hij na elke handtekening de dop terug op de stift doet
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Jammer, ik had gehoopt op zo'n uitvouw CD. Die zijn een stuk aantrekkelijker om te zien en hebben dan zo'n plastic case.
Last edited by Ilse_S on 06 Apr 2017 15:02, edited 1 time in total.
Jongens zo gaat die stift toch alleen maar langer mee?

dopje open, schrijven, snuifje van de stift nemen, dopje dicht...SkiggyRapz18 wrote:Jongens zo gaat die stift toch alleen maar langer mee?![]()
Zo zou ik het gedaan hebben
Kreeg een mail dat het album al op het punt staat om verzonden te worden trouwens
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Ze hebben daadwerkelijk verschillende foto's gemaakt. Die in mijn mail is al anders als die van jou Joey. Geinig gedaan! 
Haha ja, benieuwd wanneer die binnen komt! 
Apart dat ze dan nog echt verschillende foto's maken ook. Die medewerker zal ook wel denken "Verdomme, moet ik nu 300 verschillende foto's maken van alleen die albums?"
Edit: Natuurlijk is een geautomatiseerd systeem logischer maar ik vind dit een leuker idee.
Edit: Natuurlijk is een geautomatiseerd systeem logischer maar ik vind dit een leuker idee.
Van mij lijkt exact hetzelfde, maar wel nette manier van werken om meteen info te geven wanneer er info is, als het gaat om een pre-order van een aantal maanden geleden vind ik dat wel een goeie zaak 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Is een automatisch order pick systeem.
Wel mooi up to date. Wanneer hebben we hem binnen? Hopelijk voor zondag, dan kan ik hem in de auto grijs draaien onderweg naar rebirth samen met pursuit of thunder.
Wel mooi up to date. Wanneer hebben we hem binnen? Hopelijk voor zondag, dan kan ik hem in de auto grijs draaien onderweg naar rebirth samen met pursuit of thunder.
Na het ingepakt mailtje nu ook een mailtje binnen dat 'ie verzonden is.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Ik ook. Morgen binnen?Delt-A wrote:Na het ingepakt mailtje nu ook een mailtje binnen dat 'ie verzonden is.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Denk dat ie morgen/zaterdag binnen is.
Hype
Hype