Wat een super plaat!
Wat een super plaat!
Beetje gel er bij en zo?Zamble wrote:Wat een bizar vette plaat! Sta dagelijks op mn kamer met mn handen in mn haar.
Vind dat je Adrenalize tekort doet om dit alleen op B-Front te gooien. Helemaal na Get Up denk ik echt wel dat Adrenalize hier ook veel invloed op heeft gehad hoor.Darknezz wrote:Bi-zar goed dit, wát een combinatie aan euforie en drive. B-Front op zijn allerbest, het zou zomaar een B-frontliner track kunnen zijn. Wat een heerlijke combinatie aan stijlen.
Na 10 jaar Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices krijg ik nog steeds kippenvel, volkomen normaal.Rickzel wrote:Ik heb na de 100e keer luisteren nog steeds kippenvel, wordt het tijd om een dokter te bellen?
Eens. Je hoort duidelijk wat Adrenalize invloeden en het is zeker niet een 100% B-Front track.JeroenB93 wrote:Vind dat je Adrenalize tekort doet om dit alleen op B-Front te gooien. Helemaal na Get Up denk ik echt wel dat Adrenalize hier ook veel invloed op heeft gehad hoor.Darknezz wrote:Bi-zar goed dit, wát een combinatie aan euforie en drive. B-Front op zijn allerbest, het zou zomaar een B-frontliner track kunnen zijn. Wat een heerlijke combinatie aan stijlen.
jeffrey2107 wrote:nog maar eens geluisterd nu er een beter kwaliteit beschikbaar is om te zien of ik de track nog steeds zo kut vind.
hellas is dat ook zo, vind de track te simpel en dus saai, heb als ik deze track luister echt het idee dat zelf ik nog een track als deze kan maken (is natuurlijk niet zo, ben zo muzikaal als de kat zn kut) en dit helpt ook niet.
jammer, had een vette track kunnen worden, maar deze is voor mij een combinatie van de slechte dingen van beide artiesten.