Eens! Eindelijk weer eens een plaat van B-Front die me echt omver blaastIndy wrote:Godverdomme dit is echt ongekend goed!
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Poah had niet verwacht deze nog te horen, track van de avondIndy wrote:Godverdomme dit is echt ongekend goed!
Echt niet normaal heIndy wrote:Godverdomme dit is echt ongekend goed!
Ik weet even niet wat ik zeggen moet. Ongelooflijk dit, wow...
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Tering wat een dikke plaat. Was een aangename verassing om deze nog te horen.
Deze is echt ab-nor-maal goed
Wat een sfeer, kicks, kickrolls en melodie. Alles klopt 
Stond echt met de handen in het haar toen ik deze (vrij verrassend) live hoorde zaterdag. Wat ongekend goed dit 
SL8492 wrote:Echt bizar hoe zo'n collab geweldig uitpakt zegStond vannacht in het Gelredome echt met een bak kippenvel tijdens dit nummer.
Ja nu weten we het wel lommie.SL8492 wrote:Stond echt met de handen in het haar toen ik deze (vrij verrassend) live hoorde zaterdag. Wat ongekend goed dit
Ho oeps, vergeten dat ik al had gereageerd hier haha.
Ik kan me ook niet voorstellen hoe iets hier nog over heen kan gaan eigenlijk.
Op zich heeftie wel meer dan voldoende haar om eens lekker met zijn handen in te gaan staan...Broken Balance wrote:Ja nu weten we het wel lommie.SL8492 wrote:Stond echt met de handen in het haar toen ik deze (vrij verrassend) live hoorde zaterdag. Wat ongekend goed dit
snap niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden, de melodie is mij veel te simpel en zowel b-front als adrenalize hebben voor mij al jaren geen goede track meer gemaakt. het is meestal meer van hetzelfde,ze hebben een beetje last van het frontliner syndroom imo.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hoe kun je deze melodie simpel vinden? Ik hoor iets als dit echt nooit.
Hoor sowieso al weinig collabs waarbij beide artiesten goed te horen zijn en waar 2 werelden samen een nog betere creëeren dan ze solo was gelukt.
Hoor sowieso al weinig collabs waarbij beide artiesten goed te horen zijn en waar 2 werelden samen een nog betere creëeren dan ze solo was gelukt.
Ik geef graag toe als B-Front iets maakt wat enorm op elkaar lijkt, dat doet hij ook. Maar hier niet, dit is pure onzin wat je verkondigtjeffrey2107 wrote:snap niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden, de melodie is mij veel te simpel en zowel b-front als adrenalize hebben voor mij al jaren geen goede track meer gemaakt. het is meestal meer van hetzelfde,ze hebben een beetje last van het frontliner syndroom imo.
Plus
snap niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden
Je beantwoordt je eigen retorische vraag hiermee. Dan is het toch logisch dat jij het minder vindt? Maar wel lekker de mening van anderen afbrekenen zowel b-front als adrenalize hebben voor mij al jaren geen goede track meer gemaakt
Eens! Ik vind B-Front de meeste keren ook eentonig maar dat is deze plaat verre van. Deze plaat is gewoon erg creatief gedaan melodieusBroken Balance wrote:Ik geef graag toe als B-Front iets maakt wat enorm op elkaar lijkt, dat doet hij ook. Maar hier niet, dit is pure onzin wat je verkondigt.jeffrey2107 wrote:snap niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden, de melodie is mij veel te simpel en zowel b-front als adrenalize hebben voor mij al jaren geen goede track meer gemaakt. het is meestal meer van hetzelfde,ze hebben een beetje last van het frontliner syndroom imo.
Plaat zelf pakt me nog niet echt zoals bij de meeste hier. Maar dit wijkt inderdaad wel echt zwaar af van B-front z'n 'normaal' als het ware 
Jonas wrote:Ik weet even niet wat ik zeggen moet. Ongelooflijk dit, wow...
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Gvd alweer 9304838383 meter kippenvel..

hardstylegeneration wrote:Gvd alweer 9304838383 meter kippenvel..![]()