DonnyD schreef:
jeffrey2107 schreef:
(gezien hoe doodsimpel die is)
Dit doodsimpele zoals je het omschrijft is juist niet simpel ondanks dat het misschien zo klinkt.. Om een "simpele" melodie zoveel gevoel en emotie te geven dan moet je van goeie huize komen.. Uiteraard is dat je mening maar ik kan er met de kop niet bij dat je er zo over denkt

Mocht deze track in 2019 uitkomen dan zal dit hoogstwaarschijnlijk mijn TOTY zijn

OT: ik kan er gewoon echt niet over uit hoe briljant deze plaat is

een beetje gearbox track heeft meer emotie en dat is 9 van de 10 keer de grootste meuk van de planeet.
dit is echt elke 5 sec ofzo een toets indrukken en tussendoor een herhalend riedeltje er tuseen rammen.
maar ja het is bfront he dus is het de meest perfecte track die er bestaat.
als iemand anders deze track gemaakt had had die door iedereen compleet de grond in geboord