Dit is wel een toty kansmakers hoor!
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
BHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2018
- last seen Jan 2023
Een dikke + voor de snelle release! 
Inderdaad KeesG.DonnyD wrote:Grandioze plaat
Ga je dit bij al mijn reacties plaatsen? Nu al zin in namelijk!Goldenstyle wrote:Inderdaad KeesG.
KeesG ? Heb ik iets gemist hierDonnyD wrote:Ga je dit bij al mijn reacties plaatsen? Nu al zin in namelijk!Goldenstyle wrote:Inderdaad KeesG.
B-front mag alles wel releasen bij Q. Mooi snelRowanyt1309 wrote:Een dikke + voor de snelle release!
Mijn echte naam Donny Dijks heb ik op Facebook verandert naar Kees Gubbels. Ik was vrienden met THArstyler en misschien met nog iemand en af en toe heb ik gewoon lekker zin om te rellen op fb maar dat werd volgens mij allemaal in een bestand bijgehouden om me daar vervolgens mee te exposen als ze zin hadden! Toen moest ik mijn naam en avatar hier vervangen en de avatar heb ik gedaan en de naam kan niet, anders had ik dat ook voor ze gedaan natuurlijk! Nu heb mijn naam verandert en een paar vrienden verwijdert zodat ik weer lekker vrijuit kan rellen op FB als ik daar zin in heb. Zo nu weet iedereen hoe het zit en kunnen we weer over tot de orde van de dag!Martin Waus wrote:KeesG ? Heb ik iets gemist hier
-
A
Hardtraxx boulevard :')
Last edited by Anonymous on 01 Jul 2020 16:14, edited 1 time in total.
Haha Donny, nu moet je niet gaan doen alsof het iedereen maar tegen jou is. De enige keer dat je hier exposed bent, was in het 10 years Gearbox feest topic en da had je gewoon verdiend aangezien je gewoon aan het liegen was. Niet alleen het liegen, maar tevens je opmerking op FB daarin was gewoon triest. Dat had niks met 'rellen op FB te maken' ... Maar enfin, als jij dit zo wil zien dan laten we het daarbij he en krijgt Rickzel gelijk!DonnyD wrote:Mijn echte naam Donny Dijks heb ik op Facebook verandert naar Kees Gubbels. Ik was vrienden met THArstyler en misschien met nog iemand en af en toe heb ik gewoon lekker zin om te rellen op fb maar dat werd volgens mij allemaal in een bestand bijgehouden om me daar vervolgens mee te exposen als ze zin hadden! Toen moest ik mijn naam en avatar hier vervangen en de avatar heb ik gedaan en de naam kan niet, anders had ik dat ook voor ze gedaan natuurlijk! Nu heb mijn naam verandert en een paar vrienden verwijdert zodat ik weer lekker vrijuit kan rellen op FB als ik daar zin in heb. Zo nu weet iedereen hoe het zit en kunnen we weer over tot de orde van de dag!Martin Waus wrote:KeesG ? Heb ik iets gemist hierInb4: haha jij bent echt fokking sneu!@*!&@!! Boeit me niet
Dat bepaal jij?THArdstyler wrote:Haha Donny, nu moet je niet gaan doen alsof het iedereen maar tegen jou is. De enige keer dat je hier exposed bent, was in het 10 years Gearbox feest topic en da had je gewoon verdiend aangezien je gewoon aan het liegen was. Niet alleen het liegen, maar tevens je opmerking op FB daarin was gewoon triest. Dat had niks met 'rellen op FB te maken'...
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Recept voor circa 8 pannenkoeken
Tijd: 20 min.
BENODIGDHEDEN
2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
boter of margarine om in te bakken
BEREIDINGSWIJZE
Meng in een kom het ei, de bloem, melk en een snufje zout. Als alle klontjes zijn verdwenen, kunnen de pannenkoeken gebakken worden. Verwarm een beetje boter of margarine in een pan. Wacht even totdat de pan goed warm is, en verdeel dan met een soeplepel wat beslag in het midden van de pan. Beweeg je pan een beetje heen en weer zodat het beslag over de hele pan verdeeld is. Bak de pannenkoek ongeveer 2-3 minuten totdat de bovenkant droog is. Draai de pannenkoek om en bak de pannenkoek nog ongeveer 1-2 minuten op de andere kant.
Leg de pannenkoek op een bord en dek het bord af met een grote deksel. Bak zo de rest van de pannenkoeken. Vergeet niet om iedere keer een beetje extra boter of margarine in de pan te doen, voordat je een nieuwe pannenkoek bakt.
Lekker op je pannenkoek:
kaas of ham en kaas, spek en kaas is ook erg lekker
stroop of kaas en stroop
chocoladepasta
jam
(poeder)suiker en kaneel
plakjes banaan en chocoladepasta
gebakken appel en kaneel
aardbeien en ijs
BENODIGDHEDEN
2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
BEREIDINGSWIJZE
Meng in een kom het ei, de bloem, melk en een snufje zout. Als alle klontjes zijn verdwenen, kunnen de pannenkoeken gebakken worden. Verwarm een beetje boter of margarine in een pan. Wacht even totdat de pan goed warm is, en verdeel dan met een soeplepel wat beslag in het midden van de pan. Beweeg je pan een beetje heen en weer zodat het beslag over de hele pan verdeeld is. Bak de pannenkoek ongeveer 2-3 minuten totdat de bovenkant droog is. Draai de pannenkoek om en bak de pannenkoek nog ongeveer 1-2 minuten op de andere kant.
Leg de pannenkoek op een bord en dek het bord af met een grote deksel. Bak zo de rest van de pannenkoeken. Vergeet niet om iedere keer een beetje extra boter of margarine in de pan te doen, voordat je een nieuwe pannenkoek bakt.
Lekker op je pannenkoek:
stroop of kaas en stroop
chocoladepasta
jam
(poeder)suiker en kaneel
gebakken appel en kaneel
aardbeien en ijs
Donder. Goed idee. Thanks.Pedaalemre wrote:Recept voor circa 8 pannenkoeken
BENODIGDHEDEN
2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
BEREIDINGSWIJZE
Lekker op je pannenkoek:
stroop of kaas en stroop
chocoladepasta
jam
(poeder)suiker en kaneel
gebakken appel en kaneel
aardbeien en ijs
Wat een onzin hierboven, er is hier maar één echte pannenkoek en die maak je niet zomaar met wat eieren en bloem!
Pannenkoek wrote:Wat een onzin hierboven, er is hier maar één echte pannenkoek en die maak je niet zomaar met wat eieren en bloem!
Borderline intensifiesDonnyD wrote:Dat bepaal jij?THArdstyler wrote:Haha Donny, nu moet je niet gaan doen alsof het iedereen maar tegen jou is. De enige keer dat je hier exposed bent, was in het 10 years Gearbox feest topic en da had je gewoon verdiend aangezien je gewoon aan het liegen was. Niet alleen het liegen, maar tevens je opmerking op FB daarin was gewoon triest. Dat had niks met 'rellen op FB te maken'...Maar prima joh wat jij wil!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
OkeeDonnyD wrote:Mijn echte naam Donny Dijks heb ik op Facebook verandert naar Kees Gubbels. Ik was vrienden met THArstyler en misschien met nog iemand en af en toe heb ik gewoon lekker zin om te rellen op fb maar dat werd volgens mij allemaal in een bestand bijgehouden om me daar vervolgens mee te exposen als ze zin hadden! Toen moest ik mijn naam en avatar hier vervangen en de avatar heb ik gedaan en de naam kan niet, anders had ik dat ook voor ze gedaan natuurlijk! Nu heb mijn naam verandert en een paar vrienden verwijdert zodat ik weer lekker vrijuit kan rellen op FB als ik daar zin in heb. Zo nu weet iedereen hoe het zit en kunnen we weer over tot de orde van de dag!Martin Waus wrote:KeesG ? Heb ik iets gemist hierInb4: haha jij bent echt fokking sneu!@*!&@!! Boeit me niet
Wat een geniaal stukje muziek weer
Net niet zo goed als Elektronic Symphony, maar wel een meer dan waardig opvolger.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Je gaat weer lekker he, 7 reacties in dit topicPedaalemre wrote:![]()
![]()
OT: ik vind deze nog vetter dan Electronic Symphony, hoe die vrouwenstem combineert met de leads van Adrenalize geeft me echt kippenvel. De typische B-Front kickrolls voegen hier ook weer heel veel toe