Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 18:31 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is wel een toty kansmakers hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dikke + voor de snelle release! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grandioze plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Grandioze plaat :worship:


Inderdaad KeesG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Inderdaad KeesG.


Ga je dit bij al mijn reacties plaatsen? Nu al zin in namelijk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Goldenstyle schreef:
Inderdaad KeesG.


Ga je dit bij al mijn reacties plaatsen? Nu al zin in namelijk! :yay:


KeesG ? Heb ik iets gemist hier :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Een dikke + voor de snelle release! :worship:


B-front mag alles wel releasen bij Q. Mooi snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
KeesG ? Heb ik iets gemist hier :huh:


Mijn echte naam Donny Dijks heb ik op Facebook verandert naar Kees Gubbels. Ik was vrienden met THArstyler en misschien met nog iemand en af en toe heb ik gewoon lekker zin om te rellen op fb maar dat werd volgens mij allemaal in een bestand bijgehouden om me daar vervolgens mee te exposen als ze zin hadden! Toen moest ik mijn naam en avatar hier vervangen en de avatar heb ik gedaan en de naam kan niet, anders had ik dat ook voor ze gedaan natuurlijk! Nu heb mijn naam verandert en een paar vrienden verwijdert zodat ik weer lekker vrijuit kan rellen op FB als ik daar zin in heb. Zo nu weet iedereen hoe het zit en kunnen we weer over tot de orde van de dag! :thumbup: Inb4: haha jij bent echt fokking sneu!@*!&@!! Boeit me niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hardtraxx boulevard :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Henk-Jan schreef:
Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Martin Waus schreef:
KeesG ? Heb ik iets gemist hier :huh:


Mijn echte naam Donny Dijks heb ik op Facebook verandert naar Kees Gubbels. Ik was vrienden met THArstyler en misschien met nog iemand en af en toe heb ik gewoon lekker zin om te rellen op fb maar dat werd volgens mij allemaal in een bestand bijgehouden om me daar vervolgens mee te exposen als ze zin hadden! Toen moest ik mijn naam en avatar hier vervangen en de avatar heb ik gedaan en de naam kan niet, anders had ik dat ook voor ze gedaan natuurlijk! Nu heb mijn naam verandert en een paar vrienden verwijdert zodat ik weer lekker vrijuit kan rellen op FB als ik daar zin in heb. Zo nu weet iedereen hoe het zit en kunnen we weer over tot de orde van de dag! :thumbup: Inb4: haha jij bent echt fokking sneu!@*!&@!! Boeit me niet ;)

Haha Donny, nu moet je niet gaan doen alsof het iedereen maar tegen jou is. De enige keer dat je hier exposed bent, was in het 10 years Gearbox feest topic en da had je gewoon verdiend aangezien je gewoon aan het liegen was. Niet alleen het liegen, maar tevens je opmerking op FB daarin was gewoon triest. Dat had niks met 'rellen op FB te maken' ... Maar enfin, als jij dit zo wil zien dan laten we het daarbij he en krijgt Rickzel gelijk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Haha Donny, nu moet je niet gaan doen alsof het iedereen maar tegen jou is. De enige keer dat je hier exposed bent, was in het 10 years Gearbox feest topic en da had je gewoon verdiend aangezien je gewoon aan het liegen was. Niet alleen het liegen, maar tevens je opmerking op FB daarin was gewoon triest. Dat had niks met 'rellen op FB te maken'...


Dat bepaal jij? :lol: Maar prima joh wat jij wil! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Recept voor circa 8 pannenkoeken

Tijd: 20 min.

BENODIGDHEDEN

2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
boter of margarine om in te bakken

BEREIDINGSWIJZE

Meng in een kom het ei, de bloem, melk en een snufje zout. Als alle klontjes zijn verdwenen, kunnen de pannenkoeken gebakken worden. Verwarm een beetje boter of margarine in een pan. Wacht even totdat de pan goed warm is, en verdeel dan met een soeplepel wat beslag in het midden van de pan. Beweeg je pan een beetje heen en weer zodat het beslag over de hele pan verdeeld is. Bak de pannenkoek ongeveer 2-3 minuten totdat de bovenkant droog is. Draai de pannenkoek om en bak de pannenkoek nog ongeveer 1-2 minuten op de andere kant.

Leg de pannenkoek op een bord en dek het bord af met een grote deksel. Bak zo de rest van de pannenkoeken. Vergeet niet om iedere keer een beetje extra boter of margarine in de pan te doen, voordat je een nieuwe pannenkoek bakt.

Lekker op je pannenkoek:

kaas of ham en kaas, spek en kaas is ook erg lekker
stroop of kaas en stroop
chocoladepasta
jam
(poeder)suiker en kaneel
plakjes banaan en chocoladepasta
gebakken appel en kaneel
aardbeien en ijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Recept voor circa 8 pannenkoeken

Tijd: 20 min.

BENODIGDHEDEN

2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
boter of margarine om in te bakken

BEREIDINGSWIJZE

Meng in een kom het ei, de bloem, melk en een snufje zout. Als alle klontjes zijn verdwenen, kunnen de pannenkoeken gebakken worden. Verwarm een beetje boter of margarine in een pan. Wacht even totdat de pan goed warm is, en verdeel dan met een soeplepel wat beslag in het midden van de pan. Beweeg je pan een beetje heen en weer zodat het beslag over de hele pan verdeeld is. Bak de pannenkoek ongeveer 2-3 minuten totdat de bovenkant droog is. Draai de pannenkoek om en bak de pannenkoek nog ongeveer 1-2 minuten op de andere kant.

Leg de pannenkoek op een bord en dek het bord af met een grote deksel. Bak zo de rest van de pannenkoeken. Vergeet niet om iedere keer een beetje extra boter of margarine in de pan te doen, voordat je een nieuwe pannenkoek bakt.

Lekker op je pannenkoek:

kaas of ham en kaas, spek en kaas is ook erg lekker
stroop of kaas en stroop
chocoladepasta
jam
(poeder)suiker en kaneel
plakjes banaan en chocoladepasta
gebakken appel en kaneel
aardbeien en ijs


Donder. Goed idee. Thanks. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 10:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een onzin hierboven, er is hier maar één echte pannenkoek en die maak je niet zomaar met wat eieren en bloem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wat een onzin hierboven, er is hier maar één echte pannenkoek en die maak je niet zomaar met wat eieren en bloem!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
THArdstyler schreef:
Haha Donny, nu moet je niet gaan doen alsof het iedereen maar tegen jou is. De enige keer dat je hier exposed bent, was in het 10 years Gearbox feest topic en da had je gewoon verdiend aangezien je gewoon aan het liegen was. Niet alleen het liegen, maar tevens je opmerking op FB daarin was gewoon triest. Dat had niks met 'rellen op FB te maken'...


Dat bepaal jij? :lol: Maar prima joh wat jij wil! :thumbsup:


Borderline intensifies
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 17:22 
 
Hardtraxx Veteran



31:00

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Martin Waus schreef:
KeesG ? Heb ik iets gemist hier :huh:


Mijn echte naam Donny Dijks heb ik op Facebook verandert naar Kees Gubbels. Ik was vrienden met THArstyler en misschien met nog iemand en af en toe heb ik gewoon lekker zin om te rellen op fb maar dat werd volgens mij allemaal in een bestand bijgehouden om me daar vervolgens mee te exposen als ze zin hadden! Toen moest ik mijn naam en avatar hier vervangen en de avatar heb ik gedaan en de naam kan niet, anders had ik dat ook voor ze gedaan natuurlijk! Nu heb mijn naam verandert en een paar vrienden verwijdert zodat ik weer lekker vrijuit kan rellen op FB als ik daar zin in heb. Zo nu weet iedereen hoe het zit en kunnen we weer over tot de orde van de dag! :thumbup: Inb4: haha jij bent echt fokking sneu!@*!&@!! Boeit me niet ;)


Okee :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 23:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een geniaal stukje muziek weer :loving: Net niet zo goed als Elektronic Symphony, maar wel een meer dan waardig opvolger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



HQ @ 11.21
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
:loving: :loving: :loving:


Je gaat weer lekker he, 7 reacties in dit topic :lol:

OT: ik vind deze nog vetter dan Electronic Symphony, hoe die vrouwenstem combineert met de leads van Adrenalize geeft me echt kippenvel. De typische B-Front kickrolls voegen hier ook weer heel veel toe :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle