Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jun 2020 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat. Een. Plaat. :worship: :loving:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2020 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
100% dat deze plaat trouwens in de Defqon.1 end show had gezeten, past perfect.


Hier zat ik dus ook met mijn gedachten, zaterdag avond 22:45 op de RED, vuurwerk de lucht in, lasertjes erbij, perfecte eindshow plaat!
Bericht Geplaatst op 02 jun 2020 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier krijg ik gewoon geen genoeg van.. :cry: :loving:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2020 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TOTY :loving: :worship:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, dit is weer heel dik! Kwaliteit :worship:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2020 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kippenvel over mn hele lichaam... :$
Bericht Geplaatst op 03 jun 2020 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2e climax.. GEWELDIG! :surrender: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2020 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat, en idd hele vette 2e climax :woot: :love:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2020 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar, wat een episch fijne plaat
Bericht Geplaatst op 04 jun 2020 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke combi van het zweverige euforische van Adrenalize en het meeslepende geluid van B-Front. Prachtig gedaan!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2020 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op slag verliefd :loving:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2020 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit genieten! Kippenvel vanaf de eerste noot in de break. Enkel de kick in de tweede climax vind ik minder (of is het een overgang?).
Bericht Geplaatst op 09 jun 2020 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOTY! :loving:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2020 17:16 
 
Hardtraxx Veteran



20:27
Bericht Geplaatst op 27 jun 2020 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17 juli release!!!!!

https://q-dancerecords.ffm.to/above-heaven
Bericht Geplaatst op 27 jun 2020 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Bericht Geplaatst op 28 jun 2020 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft goud (L)
Bericht Geplaatst op 28 jun 2020 12:29 
 
Hardtraxx Addict

Hardstyle van de bovenste plank. Bizar hoeveel emotie er in deze plaat is gestopt. Oneindig veel respect voor deze heren :worship: :loving:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2020 14:45 
 
Hardtraxxer

Fijne plaat weer, prima opvolger, ook dikke plus voor de snelle release :worship:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2020 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastisch hoe de stijlen van deze heren zo goed bij elkaar passen. Ongekend dit.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2020 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega plaat! Heeft potentie om boven ES te komen voor mij.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2020 21:50 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Fantastisch hoe de stijlen van deze heren zo goed bij elkaar passen.


Precies dit, waanzinnig goede plaat :yay: ! Mijn TOTY in elk geval, hier zal niet veel meer overheen komen denk ik zo.
Bericht Geplaatst op 29 jun 2020 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit is een absolute topper! Electronic Symphony was bij de liefhebbers al een hele grote plaat, zal bij deze niet anders worden gok ik.
Bericht Geplaatst op 29 jun 2020 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Nuracore schreef:
Mijn TOTY in elk geval, hier zal niet veel meer overheen komen denk ik zo.

Hier mee eens ^^ .
De opbouw naar die tweede climax :love:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2020 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Hardstyle van de bovenste plank. Bizar hoeveel emotie er in deze plaat is gestopt. Oneindig veel respect voor deze heren :worship: :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle