Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een kippenvel keer op keer

https://www.facebook.com/12561274417712 ... 619288065/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nah, ik hou het bij Electronic Symphony. Die vond ik echt 10/10 en was mijn TOTY.
De break en de sounds zijn weer richting kippenvel maar naarmate het nummer vordert vind ik er steeds minder aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Nah, ik hou het bij Electronic Symphony. Die vond ik echt 10/10 en was mijn TOTY.
De break en de sounds zijn weer richting kippenvel maar naarmate het nummer vordert vind ik er steeds minder aan.


Dit heb ik juist andersom. Naarmate het nummer tot het einde komt wil ik eigenlijk nog wel meer horen. Wat een track! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
RvD schreef:
Nah, ik hou het bij Electronic Symphony. Die vond ik echt 10/10 en was mijn TOTY.
De break en de sounds zijn weer richting kippenvel maar naarmate het nummer vordert vind ik er steeds minder aan.


Dit heb ik juist andersom. Naarmate het nummer tot het einde komt wil ik eigenlijk nog wel meer horen. Wat een track! :loving:


Jaa precies hetzelfde als Rowan! Jusit hier direct een goed gevoel bij en bij Electronic Symphony kwam dat pas naar mat ik het nummer meer ging luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 07:23 
 
Hardtraxxer

TOTY :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 07:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk zeg, kippenvel everywhere!

2020 is voor zover een uitstekend jaar voor de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 08:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Happy 'Above Heaven' day allemaal (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel beter wordt het niet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem niet in de buurt komen van Elektronic Symphony. Ook best tricky om zo snel na een succesvol nummer al een follow up te maken.

Bij de Phuture Noize collabs gebeurde dit eigenlijk ook. The Paradox was echt een grote hit, terwijl The Enigma redelijk ondergesneeuw bleef. The Solution sloeg dan wel weer goed aan bij het publiek. Hopelijk dat een eventuele 3e collab van B-Front & Adrenalize me wel meer doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er eigenlijk ook een extended versie uit? En dan bedoel ik met intro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 13:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Komt er eigenlijk ook een extended versie uit? En dan bedoel ik met intro?

Mixintro? Die is al gewoon te verkrijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nuracore schreef:
Komt er eigenlijk ook een extended versie uit? En dan bedoel ik met intro?

Mixintro? Die is al gewoon te verkrijgen.

Oh dan ga ik zo hs.com even afspeuren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 14:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
wootum schreef:
Nuracore schreef:
Komt er eigenlijk ook een extended versie uit? En dan bedoel ik met intro?

Mixintro? Die is al gewoon te verkrijgen.

Oh dan ga ik zo hs.com even afspeuren :)

Ik heb hem hier vandaan:
https://www.junodownload.com/products/b ... 653149-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

juno > hardstyle.com
Beatport al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Jumbo ervaar ik continu kwalitwits problemen. Voornamelijk bij oudere releases, verschrikkelijk. Maar zal daar is kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Bij Jumbo ervaar ik continu kwalitwits problemen. Voornamelijk bij oudere releases, verschrikkelijk. Maar zal daar is kijken.


Jumbo en Albert Heijn liggen voor mij even dichtbij maar ik kies vaak voor Albert Heijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 21:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga even heel erg fanboy'en, maar ik kan nauwelijks in woorden uitdrukken wat voor absurd goed nummer dit is. Als ik mijn favoriete muziek zou moeten beschrijven, zou dit nummer er uit komen. Dit is voor mij sowieso de beste plaat sinds de voor mij beste plaat ooit (B-Front - Beyond Reality), maar durf eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat dit nummer daar de komende tijd overheen gaat. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds elke keer meters kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een plaat man Jezus, ga hem steeds meer waarderen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt zeer waarschijnlijk de TOTY voor mij. Wat een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DIT BLIJFT ZO ONTZETTEND GOED. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ga even heel erg fanboy'en, maar ik kan nauwelijks in woorden uitdrukken wat voor absurd goed nummer dit is. Als ik mijn favoriete muziek zou moeten beschrijven, zou dit nummer er uit komen. Dit is voor mij sowieso de beste plaat sinds de voor mij beste plaat ooit (B-Front - Beyond Reality), maar durf eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat dit nummer daar de komende tijd overheen gaat. (L)

Ik kan het hier eigenlijk wel mee eens zijn. (Buiten het feit dat B-Front - Beyond Reality de beste plaat ooit is ^^ )
Als je echt de tijd neemt op je open te stellen om die plaat te laten binnenkomen. Dat gevoel is niet normaal. Die plaat maakt echt verschillende emoties los tegelijkertijd en dat is wat voor mij ook hardstyle moet zijn. Ik kan echt droevig en euforisch tegelijk worden tijdens het horen van dit. Zeker wanneer die 2e climax losbarst, jeeeeezus. :loving: :worship: Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
wootum schreef:
Ik ga even heel erg fanboy'en, maar ik kan nauwelijks in woorden uitdrukken wat voor absurd goed nummer dit is. Als ik mijn favoriete muziek zou moeten beschrijven, zou dit nummer er uit komen. Dit is voor mij sowieso de beste plaat sinds de voor mij beste plaat ooit (B-Front - Beyond Reality), maar durf eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat dit nummer daar de komende tijd overheen gaat. (L)

Ik kan het hier eigenlijk wel mee eens zijn. (Buiten het feit dat B-Front - Beyond Reality de beste plaat ooit is ^^ )
Als je echt de tijd neemt op je open te stellen om die plaat te laten binnenkomen. Dat gevoel is niet normaal. Die plaat maakt echt verschillende emoties los tegelijkertijd en dat is wat voor mij ook hardstyle moet zijn. Ik kan echt droevig en euforisch tegelijk worden tijdens het horen van dit. Zeker wanneer die 2e climax losbarst, jeeeeezus. :loving: :worship: Heerlijk.


Dit inderdaad. Wat is het heerlijk om achter de laptop te zitten en je ogen dicht te doen tijdens deze plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 23:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb hem sinds de release maar 1x opgezet, ik word er nogsteeds niet echt warm van. Dat zegt voor mij wel genoeg, hij komt voor mij niet in de buurt van Elektronic Symphony. Jammer, want de sounds zijn uiteraard weer geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik heb hem sinds de release maar 1x opgezet, ik word er nogsteeds niet echt warm van. Dat zegt voor mij wel genoeg, hij komt voor mij niet in de buurt van Elektronic Symphony. Jammer, want de sounds zijn uiteraard weer geweldig.


Misschien toch maar wat vaker op gaan zetten? ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle