Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 9 days ago
https://clyp.it/s3jacf3q

Weet niet waarom de hele track ineens omgegooid moest worden, maar ik vind hem er niet bepaald beter op geworden. Wat gebeurt er in vredesnaam voordat die eerste kick er inkomt?? Lijkt wel of 'ie eerst een stukje van The Solution en vervolgens een stukje Rave Into Space heeft gecopy-pastet.. Zal wel aan mij liggen maar ik vind het ineens een ontzettend onsamenhangend geheel geworden. Zet de oude rips wel weer aan.
Last edited by Pannenkoek on 09 Jul 2020 08:59, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Eens met bovenstaande :/

Hij is hier zo op gekomen door feedback van Twitch chat toen ie op zn stream aan de track werkte.
1:27 kan nog wel, maar 1:29 haalt compleet de drive eruit voor mij :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
2e gedeelte van de mid klinkt wel leuk. Melodie en climax vind ik eigenlijk best ruk :P. Vind die constante happeringen heel irritant. Al die verschillende kicks maken van de plaat ook wel een wat onsamenhangend geheel. Nee deze release is het hem niet voor me.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Hmm, melodie vind ik een beetje random. De mid en laatste drop vind ik wel gaaf op zich. Breaks zijn ook erg gaaf!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Blijft voor mij een prima plaat. Dikke kicks. Fijne melodie. :)
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Oude versie was vele malen beter, de track nu gaat alle kanten op qua kicks alles heel jammer
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Lijkt wel of het geforceerd geexpirimenteerd moet klinken, veel te druk en te wisselend. Nee dit is niet de Atmozfears die ik tof vind.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Erg jammer dat deze plaat helemaal is veranderd. Klinkt nu niet als een geheel en die anti had echt niet gehoeven. Zonde.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Dikke kickswitches, maar verder niet echt spannend.
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 22 days ago
Uniforce wrote:Erg jammer dat deze plaat helemaal is veranderd. Klinkt nu niet als een geheel en die anti had echt niet gehoeven. Zonde.
Vond de mid en anti in de versie die hij op Twitch liet horen wel vetter inderdaad. Al met al wel echt een dikke schijf!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het is allemaal heel knap geproduceerd, maar heb al een tijdje met Atmozfears dat het me gewoon niet raakt met die hele bak (naar mijn gevoel) overdreven kicks.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Die mid is wel heel vet gedaan met die kickswitches en uitstellen van wanneer de mid er echt in klapt. Hoor de plaat nu ook pas voor het eerst en ken die oudere versie gelukkig dus niet.
Die intro/break duurt me wat te lang 1.30 minuten. De vocals van villain ook wel klaar mee. Helaas zal ik die nog in heel veel platen moeten gaan horen. De climax doet me gewoon niks
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Khadber wrote:Het is allemaal heel knap geproduceerd, maar heb al een tijdje met Atmozfears dat het me gewoon niet raakt met die hele bak (naar mijn gevoel) overdreven kicks.
Heb ik ook al wel een lange tijd idd..
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Khadber wrote:overdreven kicks
Lekker juist. Kenmerkend voor Atmozfears. Zou wel meer van zulke stevige kicks willen zien.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Lijkt wel of het geforceerd geexpirimenteerd moet klinken, veel te druk en te wisselend.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Lekker energieke midintro. Geen even grote fan van elke kick, maar het klinkt wel tof. Lekker sfeertje ook in de break(s). Vind alleen de vocalen van Villain niet heel veel toevoegen. De melodie in de eerste climax klinkt wat 'stroperig', waardoor het tempo er uit gehaald wordt. Tweede climax niet echt fan van; mindere kicks en het geheel klinkt vrij leeg.

+1 voor de tracklengte trouwens :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Dikke plaat geworden dit :thumbsup:
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Grote fan van Atmosfearz maar heb hier helemaal niks mee. Die kick switches, korte pingel melodie, nee niet mijn ding. Terwijl hij juist heerlijke melodieën kan creëren..

Heb ook niks met het thema/ vocals van de track. Dat negatieve geneuzel...
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Khadber wrote:Het is allemaal heel knap geproduceerd, maar heb al een tijdje met Atmozfears dat het me gewoon niet raakt