Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://clyp.it/s3jacf3q

Weet niet waarom de hele track ineens omgegooid moest worden, maar ik vind hem er niet bepaald beter op geworden. Wat gebeurt er in vredesnaam voordat die eerste kick er inkomt?? Lijkt wel of 'ie eerst een stukje van The Solution en vervolgens een stukje Rave Into Space heeft gecopy-pastet.. Zal wel aan mij liggen maar ik vind het ineens een ontzettend onsamenhangend geheel geworden. Zet de oude rips wel weer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 19:00 
 
Hardtraxx Crew

Eens met bovenstaande :/

Hij is hier zo op gekomen door feedback van Twitch chat toen ie op zn stream aan de track werkte.
1:27 kan nog wel, maar 1:29 haalt compleet de drive eruit voor mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e gedeelte van de mid klinkt wel leuk. Melodie en climax vind ik eigenlijk best ruk :P. Vind die constante happeringen heel irritant. Al die verschillende kicks maken van de plaat ook wel een wat onsamenhangend geheel. Nee deze release is het hem niet voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, melodie vind ik een beetje random. De mid en laatste drop vind ik wel gaaf op zich. Breaks zijn ook erg gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft voor mij een prima plaat. Dikke kicks. Fijne melodie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 00:00 
 
Hardtraxxer

Oude versie was vele malen beter, de track nu gaat alle kanten op qua kicks alles heel jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt wel of het geforceerd geexpirimenteerd moet klinken, veel te druk en te wisselend. Nee dit is niet de Atmozfears die ik tof vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 07:32 
 
Hardtraxx Addict

Erg jammer dat deze plaat helemaal is veranderd. Klinkt nu niet als een geheel en die anti had echt niet gehoeven. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke kickswitches, maar verder niet echt spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 11:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Erg jammer dat deze plaat helemaal is veranderd. Klinkt nu niet als een geheel en die anti had echt niet gehoeven. Zonde.

Vond de mid en anti in de versie die hij op Twitch liet horen wel vetter inderdaad. Al met al wel echt een dikke schijf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is allemaal heel knap geproduceerd, maar heb al een tijdje met Atmozfears dat het me gewoon niet raakt met die hele bak (naar mijn gevoel) overdreven kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid is wel heel vet gedaan met die kickswitches en uitstellen van wanneer de mid er echt in klapt. Hoor de plaat nu ook pas voor het eerst en ken die oudere versie gelukkig dus niet.
Die intro/break duurt me wat te lang 1.30 minuten. De vocals van villain ook wel klaar mee. Helaas zal ik die nog in heel veel platen moeten gaan horen. De climax doet me gewoon niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het is allemaal heel knap geproduceerd, maar heb al een tijdje met Atmozfears dat het me gewoon niet raakt met die hele bak (naar mijn gevoel) overdreven kicks.


Heb ik ook al wel een lange tijd idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
overdreven kicks


Lekker juist. Kenmerkend voor Atmozfears. Zou wel meer van zulke stevige kicks willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Lijkt wel of het geforceerd geexpirimenteerd moet klinken, veel te druk en te wisselend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekker energieke midintro. Geen even grote fan van elke kick, maar het klinkt wel tof. Lekker sfeertje ook in de break(s). Vind alleen de vocalen van Villain niet heel veel toevoegen. De melodie in de eerste climax klinkt wat 'stroperig', waardoor het tempo er uit gehaald wordt. Tweede climax niet echt fan van; mindere kicks en het geheel klinkt vrij leeg.

+1 voor de tracklengte trouwens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke plaat geworden dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 17:22 
 
Hardtraxxer

Grote fan van Atmosfearz maar heb hier helemaal niks mee. Die kick switches, korte pingel melodie, nee niet mijn ding. Terwijl hij juist heerlijke melodieën kan creëren..

Heb ook niks met het thema/ vocals van de track. Dat negatieve geneuzel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 13:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het is allemaal heel knap geproduceerd, maar heb al een tijdje met Atmozfears dat het me gewoon niet raakt
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle