Wat dat betreft ben ik het met je eens.Alm1ghty wrote:Nah ik snap niet dat mensen het niet kunnen laten rusten dat het nou eenmaal zo is. Zie de ernst ervan ook totaal niet in. De ene act komt ervoor uit, de ander niet.
Related topics
- View the latest post: Shockerz 2018 - Subject Hostile (15-12-2018, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Act Of Rage ft. Mc Jeff - Rage (Raw Op Je Dak 2014 Anthem)
- View the latest post: Digital Punk & Act Of Rage - Till Sunrise (Act Of Rage & Sefa Remix)
- View the latest post: Act of Rage & Jeff - La La Land (Imperatorz Remix) (MINUS249)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Op de kicks na die ik een beetje te overstuur vind klinken, eigenlijk best prima anthem. Beter dan ik op voorhand had gedacht.
Verschrikkelijke kicks
Ook de rest vind ik 3x niks...
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Dikke anthem.
Doe mij maar de alpen zusjes.... of zou daar ook michel pollen achter zitten ?
Gelukkig produceren ze wel allemaal hun eigen stront
Relevant voor deze plaatJay wrote:Doe mij maar de alpen zusjes.... of zou daar ook michel pollen achter zitten ?
Niet te serieus ookChroman wrote:Relevant voor deze plaatJay wrote:Doe mij maar de alpen zusjes.... of zou daar ook michel pollen achter zitten ?
Deze live gehoord vrijdag, anthem is echt het laatste wat in mij op komt als ik dit nummer hoor. Ik vind het echt verschrikkelijk en dan met name die kicks, mis ook heel veel gevoel.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Deze plaat nu al een aantal keer geluisterd, maar het is gewoon een normale AoR plaat. Het is totaal geen anthem, vooral als je hem vergelijkt met die van vorig jaar. Erg jammer, denk dat een MYST of E-Force wel een leuk anthem konden maken hiervoor.