Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 12:35 

Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
Zin schreef:
Ik vind Criminal en The Rush gewoon lekkere platen hoor. Boeit me ook helemaal niet of die het wel of niet zelf heeft geproduceert, want het klinkt gewoon lekker :)

Dit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Zelfs buiten het punt gekeken of je gelijk hebt of niet, jij gaat hier dus even beweren dat Crypsis en RR bij tracks geholpen zijn en dat dus niet telt, maar dat AoR alles alleen doet? Die logica gaat natuurlijk nergens over xd

Oh nee daar gaat m'n punt allang niet meer over. Ik ben nu een andere discussie aan het voeren dan die van mijn eerdere posts. Ik vond dat er teveel werd geroepen over het ghost producer hebben zonder dat daar echt een (openbare) aanwijzing voor was. Blijkt nu dat hij wel een ghost producer heeft. Dat punt blijft in principe staan, mits de mensen tegen wie ik het had niet ingelicht waren over de situatie.

Nu ben ik me meer in de discussie aan het mengen over de kwaliteit van de tracks zelf, ongeacht wie ze gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 17:25 

Hardtraxx Addict

Deze platen klinken gewoon erg goed. Het niveau van deze tracks haal je niet eventjes, dit is door iemand gemaakt die al jarenlang op hoog niveau tracks maakt. En inderdaad wat lyst zegt, de rest van minus is more is ook niet echt van hoog niveau. Mensen die al vrij veel tijd in producties hebben gestoken kunnen dat wel horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 18:18 

Hardtraxxer

Alle 5 zijn ze goed, boeiend wie ze geproduceerd hebben.
All is het Pysko Punkz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:55 

Parvuz schreef:
Crypsis is kwalitatief gezien een van de betere aan de 'raw' kan naar mijn idee.

Dit is dus ook mijn visie eigenlijk. Maar ik produceer zelf niet dus misschien hoor ik dingen niet die anderen wel horen. Voor mij klinken deze tracks in ieder geval een klein beetje ruw en onafgewerkt hier en daar. En hoewel ik de kick in Criminal een heerlijke klank vind hebben denk ik dat dat meer persoonlijk is want hij klinkt nou niet bepaald 'goed'. Ofzo. Nogmaals ik heb er niet verstand van op producer niveau :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 20:25 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 03:41 

Kraak... Piep...

Squid schreef:
Deze platen klinken gewoon erg goed. Het niveau van deze tracks haal je niet eventjes, dit is door iemand gemaakt die al jarenlang op hoog niveau tracks maakt. En inderdaad wat lyst zegt, de rest van minus is more is ook niet echt van hoog niveau. Mensen die al vrij veel tijd in producties hebben gestoken kunnen dat wel horen.

Crypsis, Chain Reaction en boven alles Kold Konnexion kunnen echt wel goed produceren en draaien hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 12:05 

Hardtraxx Veteran

The End Of Time :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 17:08 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Squid schreef:

Crypsis, Chain Reaction en boven alles Kold Konnexion kunnen echt wel goed produceren en draaien hoor :lol:

Oja... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 11:38 

Hardtraxx Elite

Ben ik de enigste die The End of Time een beetje op een High Voltage plaat vind lijken, dan vooral de intro? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 13:12 

Hardtraxx Veteran

Nu alles geluisterd.
Prima release maar ik weet niet of deze platen enige replay value hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:01 

Hardtraxx Veteran

Dat weet je pas als je ze nog een keer op zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:36 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Ben ik de enigste die The End of Time een beetje op een High Voltage plaat vind lijken, dan vooral de intro? :thumbsup:

Ik heb dat nou precies juist met Mutilation, vooral de kick ook.
Voor de rest prima release met voor mij Confronting, End of Time en The rush als de betere imo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 21:35 

Hardtraxx Veteran

Best aardige plaatjes hoor. Vocalen zijn a la MiM wat ik niet erg waardeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 01:06 

Kraak... Piep...

Blear schreef:
Broken Balance schreef:
Squid schreef:

De 4x dat ik hem heb gezien (kleine en grote feestjes) geen fouten gehoord en een paar keer geteased ook ,en op de kleine feestjes sterke trackkeuze. Maar nee dan kan hij het niet inderdaad, bel je hem er zelf even over om het hem ook mee te delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:08 

Hardtraxx Elite

Slaat idd nergens op, vind Chain Reaction qua mixwerk en platenkeuzen erg sterk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:07 

Bierkoning

Zitten best wat leuke tracks tussen. Ben ik de enige die The Rush een beetje op een vertraagd hardcore nummer vind lijken? Dicks Pussy's & Assholes heeft ie wel wat van weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 22:35 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Slaat idd nergens op, vind Chain Reaction qua mixwerk en platenkeuzen erg sterk :thumbup:

Precies dit. Kiest ook vaak (bijv op qapital, bass academy etc) voor wat oudere plaatjes wat veel mensen erg waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 23:47 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Blear schreef:
Broken Balance schreef:

De 4x dat ik hem heb gezien (kleine en grote feestjes) geen fouten gehoord en een paar keer geteased ook ,en op de kleine feestjes sterke trackkeuze. Maar nee dan kan hij het niet inderdaad, bel je hem er zelf even over om het hem ook mee te delen?

Doel hier eigenlijk meer op zijn "productie" kunsten, welke vrijwel nihil zijn. Ik kan de M&M foto nog een plaatsen zodat het je weer wat duidelijker gaat worden, maar die hele MiM stal blijft bevoorraad door onze hardkoor papa's. Feiten of geruchten, laat ik aan jou. Is al vaker over gespeculeerd maargoed.

Zijn draaikunsten zijn zeer zeker niet opvallend, en teasen is zo moeilijk niet. Er zijn figuren in de scene die zelfs deze simpele, op safe-spelende draai kunst niet bezitten, maar meneer chain reaction is zeer zeker geen kunstenaar achter de decks. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:09 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Crypsis is kwalitatief gezien een van de betere aan de 'raw' kant naar mijn idee.

Precies dit.

Die man draait al lang mee in de scene (Crucifier)
Hij produceert by far de beste tracks van iedereen op Minus, en wellicht in de hele scene. hierover kunnen meningen natuurlijk onderling verschillen. maar dit is wat ik vind
Bij die man hoor je tenminste veel verschillende sounds

RR vind ik helemaal niks meer. 99% wat die man produceert klinkt hetzelfde. kicks met een shitload aan distortion. Bah bah bah.

en dan CR die oude releases van hem zijn dope. nieuwe zijn minder.

en over AoR ga ik het niet eens hebben :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 08:57 

Hardtraxx Crew

Confronting Reality:
Begint al meteen met ontzettend slappe kicks en wat screeches, saai dus. Melodie die opgebouwd wordt in de break is heel fijn met subtiele vocalen er onder. Kicks in de climax zijn lelijk, jammer want die melodie is heerlijk.

The Rush:
Mainstream hc kicks met weer wat screeches. Climax pakt me niet, komt saai over.

Criminal:
Net als in The Rush, vocalen die al vaker gebruikt zijn. Climax: saaaaaai

Mutilation en The End Of Time:
Ja, eigelijk gewoon hetzelfde als wat hier boven staat.

Wat een ontzettend saaie release zeg :yawn: . Alles lijkt zo ontzettend op elkaar en dit soort tracks komen er 235 per week uit. Ben echt helemaal klaar met de raw (sorry, warn) hardstyle van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:52 

Donateur

The Rush vind ik echt een hele vette plaat :cool: De vocals zijn lekker ook al zijn ze al verschillende keren gebruikt, en de climax is heerlijk. Zo lekker simpel en aanstekelijk :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle