Ook al zijn het misschien vette tracks, ik kan dit gewoon geen oordeel geven omdat het gewoon niet door hem is gemaakt :thumbdown:
Donateur

Jij kunt niet een track beoordelen zonder dat je weet wie hem gemaakt heeft? Dus als je live een promo hoort moet je eerst naarstig op zoek naar iemand die je kan vertellen door wie de plaat gemaakt is? Ben je wel eens naar de dokter geweest daarvoor?
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Ook al zijn het misschien vette tracks, ik kan dit gewoon geen oordeel geven omdat het gewoon niet door hem is gemaakt :thumbdown:

:lol:
Hardtraxx Newbie

Vette tracks!

Zelf geproduceerd of niet.

TiMOTHYb schreef:
Jij kunt niet een track beoordelen zonder dat je weet wie hem gemaakt heeft? Dus als je live een promo hoort moet je eerst naarstig op zoek naar iemand die je kan vertellen door wie de plaat gemaakt is? Ben je wel eens naar de dokter geweest daarvoor?

Ja ben ik! Hij gaf me me gelijk :thumbup:
Hardtraxx Crew

Kiloknaller schreef:

Wat is hiervoor je bron of breng je dit als een feit terwijl dat niet zo is? :whistle:
Hardtraxx Veteran

Confronting Reality vind ik lekker :D Rest nog niet gehoord.
Hardtraxx Veteran

Aardig plaatje. ^^ En een plaatje met een melodie, geen anti. Ook wel pluspunten. Benieuwd naar de rest.
Hardtraxx Veteran

Aardige tracks, maar weer over-used vocals en klinkt weer als standaard MiM/MoH. Leuk om te horen, maar zal het zelf niet snel op zetten.
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:

Hahahahahahahahaha

People like joeeeeeeeeee
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:

Welcome to the music industry :)
Hardtraxx Veteran

Ik een bepaalde frequentie/geluid in de punch terug wat The Record Breaking Ook heeft, verder niet erg maar ik wacht nog ff met oordelen.
Hardtraxx Veteran

vet :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Tot nu vind ik het allemaal niet super. Het is ook niet slecht. Maar er zit gewoon geen track tussen die echt opvalt. Misschien dat één van de volgende twee tracks dat wel kan doen.
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxer

Niks voor mij dit...
bleh
Hardtraxx Elite

Zijn nog best leuke nummertjes ook :D
Aan het typen...

De kicks in alle drie de nummers missen kracht en zijn te droog.
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxer

Lyst schreef:

Dan moeten ze nat gemaakt worden.
Kraak... Piep...

Jambekkiee schreef:
Lyst schreef:

Oh dear...
Hardtraxx Addict

Jambekkiee schreef:
Lyst schreef:

Lauwe man
Hardtraxx Veteran

Eerlijk is eerlijk, beter dan ik vooraf gedacht had.
The Rush zit wel lekkere drive in. The End Of Time vind ik niet zo heel bijzonder. Mutilation is het idee heel vet, alleen passen de kicks er niet erg lekker in.
Hardtraxxer

Het niveau van z'n tracks is belachelijk slecht. Vind die hele Act of Rage een afgang tot nu toe.
Hardtraxx Veteran

wat een 13 in een dozijn tracks allemaal zeg... als hij nou 1 hele goeie track (laat) maken ipv 5 tracks die er geen van allen uit springen...

niet overtuigd iig...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle