Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 21:45 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Eerlijk is eerlijk, beter dan ik vooraf gedacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 23:52 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
wat een 13 in een dozijn tracks allemaal zeg...

Precies dit inderdaad. Typerend voor de hele raw hardstyle op het moment wat mij betreft, het doet mekaar allemaal maar een beetje na zonder zichzelf echt te onderscheiden van de rest. Probeer er een harde kick onder te gooien en tadaa, een nieuwe raw-plaat is geboren.
Hier zit toch geen enkele plaat tussen waarvan je denkt "die wil ik vanavond op een feest graag horen!"?

Helemaal niks mis mee natuurlijk wanneer je deze platen gewoon thuis voor je plezier maakt, maar post ze dan lekker hier in het 'Eigen producties topic'. Door meteen bij MiM te tekenen creƫer je een bepaalde verwachting en daar is wat mij betreft absoluut niet aan voldaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 10:50 

Hardtraxx Veteran

vind niet dat je hem iets kan verwijten omdat hij toevallig de contacten heeft bij MiM, als ik zo'n kans had gekregen had ik het waarschijnlijk ook met beide handen aangepakt... maar inderdaad qua producties valt het me gewoon echt tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 12:06 

Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:
Het niveau van z'n tracks is belachelijk slecht. Vind die hele Act of Rage een afgang tot nu toe.

Overdrijven is ook een vak. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 12:48 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
vind niet dat je hem iets kan verwijten omdat hij toevallig de contacten heeft bij MiM, als ik zo'n kans had gekregen had ik het waarschijnlijk ook met beide handen aangepakt... maar inderdaad qua producties valt het me gewoon echt tegen.

Hulp vragen indien je er niet uitkomt en wanneer je er echt klaar voor bent pas voor gaan. Sowieso 100x beter dan lekker op je contactjes blijven zweven. Tenzij je het doet om snel te scoren natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:19 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:21 

Hardtraxxer

zitten een aantal leuke platen tussen.

wat betreft de zeikerds hier, als je de kans zou krijgen zou je het sws doen dus looop niet te nutteln
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:23 

Hardtraxx Addict

Ik vind Criminal en The Rush gewoon lekkere platen hoor. Boeit me ook helemaal niet of die het wel of niet zelf heeft geproduceert, want het klinkt gewoon lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Ik vind Criminal en The Rush gewoon lekkere platen hoor. Boeit me ook helemaal niet of die het wel of niet zelf heeft geproduceert, want het klinkt gewoon lekker :)

Dit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:59 

The Rush kan ermee door, Criminal vind ik erg vet, de rest doet me niks. Redelijk debuut maar hij heeft nog een lange weg te gaan. Oja en voor de mensen die 'sceptisch' zijn, luister eens goed naar de kicks. Lijkt me geen Crypsis/Radical werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 02:30 

Hardtraxx Addict

AndyAsteroids schreef:
The Rush kan ermee door, Criminal vind ik erg vet, de rest doet me niks. Redelijk debuut maar hij heeft nog een lange weg te gaan. Oja en voor de mensen die 'sceptisch' zijn, luister eens goed naar de kicks. Lijkt me geen Crypsis/Radical werk.

Crypsis en Radical hadden gewilt dat hun platen van dit niveau waren productietechnisch gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 11:23 

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:45 

Hardtraxx Veteran

Denk dat hij wil dat we happen als vissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:45 

Aan het typen...

Nou Crypsis en met name RR zijn echt niet geweldig hoor kwalitatief gezien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 14:26 

Hardtraxx Addict

Deze EP onderscheidt zich op geen enkele manier van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 14:35 

Hardtraxxer

Prima EP, lekkere MiM sound!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:32 

Hardtraxx Veteran

De fulls van de meeste tracks zijn wel een stuk vetter en beter dan dat de previews doen overkomen. Heb hem maar meegenomen in me Deezer afspeellijsten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:48 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Denk dat hij wil dat we happen als vissen.

Denk dat hij gewoon gelijk heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 19:46 

Wat een onzin. Radical Redemption maakt nou niet de beste tracks ter wereld maar toch echt nog wel een tikkie beter dan dit, en ik snap niet waar je vandaan haalt dat Crypsis minder kwaliteit aflevert dan dit. Je kan ook overdrijven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:56 

Hardtraxxer

Kan die kerel zijn eigen vocalen niet kiezen? Weer zo'n voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:15 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

vet :thumbsup:

Dan vind ik cant stop van Zatox vele malen beter met deze vocals daar brengen ze meer kracht.
Alle 5 niet speciaal en is Act Of Rage dus nog niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 01:32 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Wat een onzin. Radical Redemption maakt nou niet de beste tracks ter wereld maar toch echt nog wel een tikkie beter dan dit, en ik snap niet waar je vandaan haalt dat Crypsis minder kwaliteit aflevert dan dit. Je kan ook overdrijven -.-

Beter in welke zin? En welke tracks vergelijk jij? Dan moet je geen God's Child of Break Down Low pakken, want daar zijn ze ook mee geholpen als het goed is (en dat hoor je). Dit klinkt gewoon ontzettend clean vergeleken met wat Crypsis en RR afleveren. Ook een aantal stukken in de mids en breaks waarvan ik denk "nou, hier kan iemand wat". Dat het (voor mij) totaal geen boeiende tracks oplevert, wil niet zeggen dat het niet best wel strak in elkaar zit. En laten Crypsis en RR nou niet de allerstrakste zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 08:12 

Hardtraxx Veteran

Crypsis is kwalitatief gezien een van de betere aan de 'raw' kan naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 08:42 

Hardtraxx Veteran

Confronting Reality en Criminal vind ik wel vet. :D
Andere 3 doen me niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 11:59 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
AndyAsteroids schreef:

Beter in welke zin? En welke tracks vergelijk jij? Dan moet je geen God's Child of Break Down Low pakken, want daar zijn ze ook mee geholpen als het goed is (en dat hoor je). Dit klinkt gewoon ontzettend clean vergeleken met wat Crypsis en RR afleveren. Ook een aantal stukken in de mids en breaks waarvan ik denk "nou, hier kan iemand wat". Dat het (voor mij) totaal geen boeiende tracks oplevert, wil niet zeggen dat het niet best wel strak in elkaar zit. En laten Crypsis en RR nou niet de allerstrakste zijn.

Zelfs buiten het punt gekeken of je gelijk hebt of niet, jij gaat hier dus even beweren dat Crypsis en RR bij tracks geholpen zijn en dat dus niet telt, maar dat AoR alles alleen doet? Die logica gaat natuurlijk nergens over xd
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle