TakkU schreef:
Tja, rond Project One zat de Hardstyle scene nog wat minder in de zeikfase.. Tegenwoordig is het alles afzeiken wat ook maar een beetje commercieel is...
hoe de fuck kom jij nu weer bij het woordje commercieel terecht?
ik heb nog nooit de link Alpha Twins --> Commercieƫl gelegd op dit forum ergens.
het is gewoon zonde dat er zoveel tracks opstaan die al in behoorlijk goede kwaliteit te horen waren.
voor de gemiddelde luisteraar is het plezier er dan al weer af.
bij mij dus ook.
Hunt schreef:
Ik blijf me erover verbazen hoe sommigen mensen hier toch altijd kunnen zeiken. Ik geef toe dat het verrassingselement van het album weg is, maar dat neemt nog niet weg dat het een lekker album is. De tracks die erop staan zijn stuk voor stuk kwaliteitplaatjes en als ik de discussies op dit forum goed samenvat, dan is dat waar de meeste mensen naar op zoek waren. Daarnaast zijn de meeste tracks waar iedereen op doelt ook nog niet in HQ beschikbaar, dus je zal ze alleen op feesten horen waardoor ze toch nog exclusief genoeg blijven voor het album.
Bij Project One hoorde je ook niemand zeuren dat de meeste tracks al bekend waren, want die werden ook al lang en breed gedraaid voordat het album er was. Volgens mij was dat met het album van Zany ook zo.
Iets met smaak & mening

Enige positieve vind ik dat ze geen tijdslimiet hebben gemaakt voor het album + de tracks die mij dan wel bevallen