Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:21 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
JefQ schreef:
Qre8ive schreef:
Een artiestenalbum is niet iets wat per definitie 100% geheim moet blijven?

Dat zeg ik ook niet, maar zoals je ziet zijn er toch een aantal mensen die teleurgesteld zijn in het feit dat er geen verrassingen op staan. De enige verrassing is future shock, maar deze wordt al door Ran-d gedraaid en aangezien hij op elk feest staat tegenwoordig. POEF verrassingselement weg.

Alpha2 - Kick Back is toch nog niet gedraait? Althans kon m niet op youtube vinden. Alpha2 - Let It Go is ook pas op rebirth gedraait geloof ik.

Kan best begrijpen dat iemand teleurgesteld is, maar je moet dan denk ik niet teveel verwachten. Zeker als ze allemaal veel muziek draaien dat nog niet uit is, dan kan je gewoon niet verwachten dat ze met een album komen waar alleen maar tracks op staan die nog nooit gedraaid zijn.

Kick Back is op Knockout en op Rebirth gedraaid. Maar dat is juist het punt.. In elke set die nu gedraaid wordt vanaf de A2 kant, zullen deze platen gedraaid worden en met het oog op dat de releasedatum pas over 1 maand en een week is.. Heel veel dj's vernieuwen hun setjes alleen maar door nieuwe platen er in te gooien, terwijl je zon album wat meer exclusief kan houden door gewoon anders te varieren met je tracklist. Ik snap ook wel dat er voor artiesten als E-force bekendheid gecreeerd moet worden, maar de 2 nieuwe a2 platen hadden best exclusief kunnen blijven maar worden nu al gedraaid door noisecontrollers (rebirth), alpha twins zelf (rebirth) en psyko punkz (knockout). Daar gaat het mij een beetje om..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:24 

Hardtraxxer

Ik ben het volledig eens met de mening van velen hier dat het 'verassingselement' ver te zoeken is. Toch is het wel een geweldige tracklist, helemaal mijn stijl :yay: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Qre8ive schreef:
Bij Activator en nu ook Digital Punk word ook een sampler voor de release van het album naar buiten gebracht waardoor niet alles op het album helemaal nieuw meer is... zijn dat dan ook geen albums meer?

Appels met peren vergelijken.

Van Digital Punk hebben we nu 2 tracks gehoord van de misschien 14/15 tracks die op zijn album komen... De rest is nog 100% geheim.

4 tracks, 2 samplers en 2 tracks die gedraaid werden op Knockout
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Met JefQ eens. Nu weet iedereen precies wat er komt en dat maakt het een stuk minder spannend.

Maar aan de andere kant: Je hebt 4 artiesten die hieraan meewerken. Wil je die 4 maanden hetzelfde laten draaien zonder nieuwe tracks? Dat is nou ook niet echt goed voor de boekingen. Dat is de wisselwerking erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Met JefQ eens. Nu weet iedereen precies wat er komt en dat maakt het een stuk minder spannend.

Maar aan de andere kant: Je hebt 4 artiesten die hieraan meewerken. Wil je die 4 maanden hetzelfde laten draaien zonder nieuwe tracks? Dat is nou ook niet echt goed voor de boekingen. Dat is de wisselwerking erin.

Dan hadden ze het net als HHz aan moeten pakken. Tussendoor produceren en releases van spul dat je buitenom eht album maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

Dat zou je inderdaad kunnen doen. Blijkbaar wouden ze dit wat sneller afhebben. Ik neem teminste aan dat hier wel enigzins over is nagedacht. Maarja, zoals anderen ook al zeiden: het kan ook aan het verwachtingspatroon liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:17 

Hardtraxx Addict

Daarnaast zouden ze op die manier ook nog meer moeten producen, waardoor de kwaliteit ook
wordt ingehaald door kwantiteit. Dit is ook iets waar niemand hier op staat te wachten lijkt mij!
Je kunt zeggen wat je wilt van dit album, maar het zijn wel bijna allemaal kwaliteits-platen (IMO)
en geen kwantiteits-platen, als je begrijpt wat ik bedoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Daar heb je ook een punt. Mensen willen toch nieuwe shit horen. HHZ pakt het wel goed aan imo, die draait de album tracks niet. En DP en TNT hebben het ook nog redelijk exclusief gehouden net als Frontliner. Bij dit ken ik gewoon al 17 van de 20 nummers uit mn kop voordat de CD er is, das toch een wereld van verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Daar heb je ook een punt. Mensen willen toch nieuwe shit horen. HHZ pakt het wel goed aan imo, die draait de album tracks niet. En DP en TNT hebben het ook nog redelijk exclusief gehouden net als Frontliner. Bij dit ken ik gewoon al 17 van de 20 nummers uit mn kop voordat de CD er is, das toch een wereld van verschil.

Aan de andere kant zien we ook weinig van TNT en Digital Punk qua sets, terwijl die van A2 en Ran-D al uitgebreid op internet hebben gestaan. Dat is denk ook een groot verschil.

Headhunterz pakt het ook slim aan, maar ik weet niet of zoveel producties ook goed zijn voor de kwaliteit van het album. We gaan dat wel zien denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Aan de andere kant zien we ook weinig van TNT en Digital Punk qua sets, terwijl die van A2 en Ran-D al uitgebreid op internet hebben gestaan. Dat is denk ook een groot verschil.

Headhunterz pakt het ook slim aan, maar ik weet niet of zoveel producties ook goed zijn voor de kwaliteit van het album. We gaan dat wel zien denk ik zo.

Mwa Tuneboy stond in de magic show en DP laatst ook en dan draaien ze de nieuwe nummers gewoon niet. natuurlijk krijgt Ran-D wat meer support maar dat is een kwestie van je promo's niet weggeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Mwa Tuneboy stond in de magic show en DP laatst ook en dan draaien ze de nieuwe nummers gewoon niet. natuurlijk krijgt Ran-D wat meer support maar dat is een kwestie van je promo's niet weggeven.

Ik denk ook wel dat er een verschil is tussen een radioset en een volledige liveset van een feest die Scantraxx online heeft gezet. Als die twee sets er niet waren kende je al een stukje minder om maar zo te zeggen.

Maar goed, als iedereen ze kent is het ook weer goed voor de verkoop. Zeker Adaro & E-Force zijn relatief nieuw, zeker voor het grotere publiek. Die kunnen best wel wat promotie hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Dat weet je als artiest/label dan van tevoren en kan je dan toch ook zelf voor kiezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:24 

Donateur

tegenvaller dit.
zoals zoveel al zeiden, ken 3 kwart van de tracks al.
deze word iig niet aangeschaft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Is deze discussie niet voor in het discussietopic :D ???
Haha :lol:
Ik schaf hem ook niet aan , maar ik wil die samplers wel:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:57 

Aan het typen...

Discussietopic is voor offtopic discussies...
Deze discussie gaat gewoon over het album en het is niet verboden om te discussiƫren in dit soort topics, dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:01 

Hardtraxxer

Ik blijf me erover verbazen hoe sommigen mensen hier toch altijd kunnen zeiken. Ik geef toe dat het verrassingselement van het album weg is, maar dat neemt nog niet weg dat het een lekker album is. De tracks die erop staan zijn stuk voor stuk kwaliteitplaatjes en als ik de discussies op dit forum goed samenvat, dan is dat waar de meeste mensen naar op zoek waren. Daarnaast zijn de meeste tracks waar iedereen op doelt ook nog niet in HQ beschikbaar, dus je zal ze alleen op feesten horen waardoor ze toch nog exclusief genoeg blijven voor het album.

Bij Project One hoorde je ook niemand zeuren dat de meeste tracks al bekend waren, want die werden ook al lang en breed gedraaid voordat het album er was. Volgens mij was dat met het album van Zany ook zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 06:53 

Hardtraxx Elite

Tja, rond Project One zat de Hardstyle scene nog wat minder in de zeikfase.. Tegenwoordig is het alles afzeiken wat ook maar een beetje commercieel is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 08:18 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Tja, rond Project One zat de Hardstyle scene nog wat minder in de zeikfase.. Tegenwoordig is het alles afzeiken wat ook maar een beetje commercieel is...

Alles kut enter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 08:58 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
TakkU schreef:

Alles kut enter :thumbup:

Helaas wel vaak de instelling tegenwoordig! Maargoed, zitten best lekkere plaatjes tussen, wachten op de fulls! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 13:55 

Hardtraxxer

E-force-remote control :woot: :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:57 

Donateur

TakkU schreef:

hoe de fuck kom jij nu weer bij het woordje commercieel terecht?
ik heb nog nooit de link Alpha Twins --> Commercieƫl gelegd op dit forum ergens.
het is gewoon zonde dat er zoveel tracks opstaan die al in behoorlijk goede kwaliteit te horen waren.
voor de gemiddelde luisteraar is het plezier er dan al weer af.
bij mij dus ook.

Hunt schreef:
Ik blijf me erover verbazen hoe sommigen mensen hier toch altijd kunnen zeiken. Ik geef toe dat het verrassingselement van het album weg is, maar dat neemt nog niet weg dat het een lekker album is. De tracks die erop staan zijn stuk voor stuk kwaliteitplaatjes en als ik de discussies op dit forum goed samenvat, dan is dat waar de meeste mensen naar op zoek waren. Daarnaast zijn de meeste tracks waar iedereen op doelt ook nog niet in HQ beschikbaar, dus je zal ze alleen op feesten horen waardoor ze toch nog exclusief genoeg blijven voor het album.

Bij Project One hoorde je ook niemand zeuren dat de meeste tracks al bekend waren, want die werden ook al lang en breed gedraaid voordat het album er was. Volgens mij was dat met het album van Zany ook zo.

Iets met smaak & mening ;)

Enige positieve vind ik dat ze geen tijdslimiet hebben gemaakt voor het album + de tracks die mij dan wel bevallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

SCCD005 volgens astral
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
SCCD005 volgens astral

Toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 20:11 

Hardtraxx Addict

Misschien een beetje oftopic maar aangezien iedereen het over de BP track heeft,deze komen gewoon nog uit!
Geen stress:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
Misschien een beetje oftopic maar aangezien iedereen het over de BP track heeft,deze komen gewoon nog uit!
Geen stress:P

JAAAAAAA ik wil Firebird, Seekers en die track met die Japanse naam :thumbsup: :love:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle