Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 18:41 

Hardtraxxer

Lekker zo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 18:52 

Hardtraxxer

Niet verkeerd maar had er veel meer (nieuws) van verwacht! Leuk om mee te nemen, niets speciaals verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:19 

Hardtraxx Elite

Lekker album :thumbsup: . Interesseert me niks, wat er nou wel erop had gemoeten en wat niet. Zijn (bijna) allen meesterwerkjes op zich.

Michael jackson liefhebbers gaan ook niet zeiken als er een greatest hits cd van hem uitkomt. Die kopen ze ook en staat op 1. Ookal is dat natuurlijk wel totaal iets anders dan Hardstyle :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk album (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Kijk hier naar uit. :drool: Al meteen 4 tracks op het album waar E-Force aan heeft mee gewerkt, gaat best snel allemaal dan met hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Edit: Nu is de video Privé, daarnet kon ik hem nog luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:01 

Bierkoning

Natuurlijk een kansloze missie om het origineel te overtreffen, ondanks dat vind ik het wel een aardige track
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

Rare remix, de melodie gaat voor m'n gevoel te snel voor het bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:10 

Mr Lellebel schreef:

Edit: Nu is de video Privé, daarnet kon ik hem nog luisteren.

Verwijderd zelfs :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:59 

Gelukkig was iemand zo snel om hem van youtube af te rippen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik het Digital Punk album leuker ga vinden omdat dat allemaal verrassingen zijn. Ik had hier toch wel een track of 8-9-10 op verwacht die we pas op 23 mei voor het eerst konden horen... ach ja. Als ze nou maar eens gauw gas gaan geven met die fulls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:42 

Hardtraxx Veteran

Zoals eerder al bekend was:

Citaat:
“@LanozNL: @djrandofficial Jammer dat fanatics en better on the otherside niet op het A² album staan man" - remix ik binnenkort nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:18 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Almighty schreef:

wtf.. video heeft echt maar een minuut online gestaan ofzo, wat voor leven heb je dan als je dat direct gaat rippen enz ><

Concurrentie op de "Youtube-rip-markt" is zeer hoog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:28 

wvd schreef:
Qre8ive schreef:
Almighty schreef:

wtf.. video heeft echt maar een minuut online gestaan ofzo, wat voor leven heb je dan als je dat direct gaat rippen enz ><

Concurrentie op de "Youtube-rip-markt" is zeer hoog :P

Godzijdank haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:43 

Voor een betere status op soundarea :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:49 

vind die PP remix van Unleashed echt bout.. je kan het beter een Refix noemen.. ;)
ben meer benieuwd naar het Digital Punk & The Machine album :thumbsup:
had veel meer verwacht van het A2 album maarja word alsnog wel gekocht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:58 

Hardtraxxer

Volgens mij lagen de verwachtingen voor dit album veel te hoog, waardoor het eigelijk alleen nog maar tegen kan vallen.
In vergelijking met bijvoorbeeld Coone, daar verwachtte iedereen veel minder van waardoor het nu voor velen meevalt.

Puur rationeel gezien vind ik dit een topalbum. Stuk voor stuk lekkere platen, veel diversiteit, paar wat lekkere oude nummertjes en aardig wat nieuwe platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:10 

Donateur

Geen nieuwe tracks, maar dat is niet heel erg. Denk dat ze met dit album de sound van het label goed laten horen. Had alleen wel wat Beat Providers tracks willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:27 

Hardtraxxer

Ze hebben het ook gewoon een verkeerde naam gegeven. Al hadden ze dit als een promotie cd of uitgebracht als de sound van a2 records, dan hadden de verwachtingen niet zo hoog geweest, dan is er ook nog ruimte voor platen als feel my fire etc. Het is echt de wereld in gebracht als een artiestenalbum en dan verwacht je toch wat vernieuwing. De fout ligt dus niet bij het hoge verwachtingspatroon van de bovengemiddelde hardstyle luisteraar, maar gewoon aan de berichtgeving rondom het 'album'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:13 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Bij Activator en nu ook Digital Punk word ook een sampler voor de release van het album naar buiten gebracht waardoor niet alles op het album helemaal nieuw meer is... zijn dat dan ook geen albums meer?

Appels met peren vergelijken.

Van Digital Punk hebben we nu 2 tracks gehoord van de misschien 14/15 tracks die op zijn album komen... De rest is nog 100% geheim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:23 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
JefQ schreef:
De fout ligt dus niet bij het hoge verwachtingspatroon van de bovengemiddelde hardstyle luisteraar, maar gewoon aan de berichtgeving rondom het 'album'.

Dit is een album met muziek van artiesten? Dus de benaming artiestenalbum klopt wel. Dat het verwachtingspatroon van velen dan gelijk zegt "oh oh dikke promooooo's"... tja :P

Bij Activator en nu ook Digital Punk word ook een sampler voor de release van het album naar buiten gebracht waardoor niet alles op het album helemaal nieuw meer is... zijn dat dan ook geen albums meer?

Het gaat er gewoon om dat tegen de tijd dat het album uit is, de tracks allemaal ten gehore zijn gebracht. Ik ben op zoek naar het verrassingselement in een album en dat heeft deze tegen die tijd niet meer. Dat geeft niet weg dat er lekkere tracks op staan, maar een aantal tracks hadden best exclusief kunnen blijven ivm het verrassingselement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Met JefQ eens. Nu weet iedereen precies wat er komt en dat maakt het een stuk minder spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:59 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Een artiestenalbum is niet iets wat per definitie 100% geheim moet blijven?

Dat zeg ik ook niet, maar zoals je ziet zijn er toch een aantal mensen die teleurgesteld zijn in het feit dat er geen verrassingen op staan. De enige verrassing is future shock, maar deze wordt al door Ran-d gedraaid en aangezien hij op elk feest staat tegenwoordig. POEF verrassingselement weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Kan best begrijpen dat iemand teleurgesteld is, maar je moet dan denk ik niet teveel verwachten. Zeker als ze allemaal veel muziek draaien dat nog niet uit is, dan kan je gewoon niet verwachten dat ze met een album komen waar alleen maar tracks op staan die nog nooit gedraaid zijn.

Het helpt niet dat er ook nog werd gesuggereerd dat er 2 of 3 CD's zouden zijn, met minimaal 7 E-Force tracks, etc. Dan is het wel te verwachten dat er materiaal op staat dat nog nooit is gedraaid voor de release.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle