Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wavolizer @ 99 Insights of The Outside Agency

Part 1:
http://www38.zippyshare.com/v/868599/file.html

Part 2:
http://www19.zippyshare.com/v/944513/file.html

Part 3:
http://www64.zippyshare.com/v/21068753/file.html

Tracklist:
1. The Outside Agency - Antichrist VIP
2. The Outside Agency - The Next Storyteller
3. The Outside Agency - Sithspawn
4. The Outside Agency - Suffocate
5. Eye-D & Hidden - Rain
6. DJ Hidden - Earth Cry
7. The Outside Agency & Forbidden Society - This Never Happened
8. DJ Hidden - The Raw Universe
9. The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind
10. The Outside Agency & Current Value - They're Human (Listen To Me VIP)
11. The Outside Agency - Tesla
12. The Outside Agency - Godspeed
13. The Outside Agency - Hidden Strengths
14. The Outside Agency - The Shocktower
15. The Outside Agency - The Spooks
16. The Outside Agency - Oscillation Overthruster
17. The Outside Agency - The Strangers
18. The Outside Agency - 740 Mhz Inertial Overtone
19. The Outside Agency - The New Master VIP
20. The Outside Agency - Clockwork Paralysis
21. The Outside Agency & Ophidian - The Shadows
22. The Outside Agency - The Alchemists
23. The Outside Agency & Ophidian - The Infinite
24. The Outside Agency & Fracture 4 - Manhunt 0
25. The Outside Agency & Ophidian - The Silence
26. SPL - Lost Frequency (The Outside Agency Remix)
27. DJ Hidden - Broken Seconds
28. The Outside Agency - The Solution
29. The Outside Agency & Cooh - Soul Keepers
30. DJ Hidden - Empty Streets Revisted
31. Sinister Souls & The Outside Agency - Perfect Organism
32. The Outside Agency - Headphones Wisdom
33. Counterstrike & Cooh - Crowd Surfer (The Outside Agency Rmx)
34. DJ Hidden - Scintillate
35. DJ Hidden - You're Not Real
36. Eye-D - Mission Statement
37. The Outside Agency - Primitive
38. Eye-D & Hidden - Chemical Dreams
39. DJ Hidden - Dying Star
40. The Outside Agency & Fracture 4 - Manhunt II
41. Eye-D & Hidden - Highways
42. DJ Hidden - Past The Flesh
43. The Outside Agency - Surreal
44. The Outside Agency - Reality Collapse
45. Eye-D & Hidden - Transformer
46. The Outside Agency & Switch Technique - Senseless Society
47. Eye-D & Hidden - Time Device
48. The Outside Agency & SPL - Separate Ways
49. DJ Hidden - Breathe In Breathe Out
50. The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists
51. Endymion & The Viper - Raging In The Dancehall (The Outside Agency Rmx)
52. The Outside Agency ft. Fracture 4 - Manhunt
53. Eye-D & DJ Hidden - Ascender
54. DJ Hidden & Switch Technique - Imagination
55. Eye-D & DJ Hidden - Instinct
56. DJ Hidden - Traveller
57. The Outside Agency & Donny - Among Us
58. DJ Hidden - Pure Darkness VIP
59. Lenny Dee - Fuckin' Hostile (The Outside Agency Rmx)
60. The Outside Agency ft. Tapage - Industrial Cooking Spray
61. The Outside Agency - Chaos Theory
62. DJ Hidden - Don't Fear The Darkness
63. Nosferatu - The Wolves of Creation (The Outside Agency Rmx)
64. The Outside Agency - Cautionary Tale
65. The Outside Agency - Cross
66. Eye-D & Hidden - Speed Bump
67. The Outside Agency - Nostromo
68. The Outside Agency - Memory Stealer
69. The Outside Agency & Dep Affect - Mathematics
70. Forsaken Is Dead & Unnatural Selection - The Unconquerable Man (The Outside Agency Rmx)
71. The Outside Agency & Sei2ure - Trouble
72. The Outside Agency - Stranger's Call
73. The Outside Agency - Fire & Blood Revisited
74. The Outside Agency - Screaming Phoenix VIP
75. The Outside Agency - Hell's Basement
76. Cativo - Evil Has No Boundaries (DJ Hidden Rmx)
77. DJ Hidden - Untouched
78. Eye-D & Hidden - Beholder
79. The Outside Agency - The Price is Right
80. DJ Hidden - Einstein
81. The Outside Agency - Daze of Old
82. Angel - Psycho (The Outside Agency Rmx)
83. The Outside Agency - The Fabric of Life
84. The Outside Agency - Undermind
85. DJ Hidden - Times Like These VIP
86. The Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
87. Dylan - Virus (DJ Hidden Rmx)
88. The Outside Agency - Discord In Scarlet
89. The Outside Agency - Centipedes & Sentinels
90. The Outside Agency & Counterstrike - My Friends
91. DJ Hidden - Drastic
92. The Outside Agency - Waste Management
93. The Outside Agency - Destruction
94. The Outside Agency - Backpack Wisdom
95. The Outside Agency - The Flux Capacitor
96. The Outside Agency - The Wandering Mind
97. The Outside Agency - Scandinavian Chess
98. The Outside Agency - Ghetto Blast
99. The Outside Agency - End Boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luistervoerrrrrrrrrrrr :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow. Dit gaat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Wat een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die uitleg ook er bij xd
Citaat:
More info
In July 2013 I was getting tired of my long train rides back and forth - a 4 hours journey. That's basically how this mix was born:
I wanted a mix that lasted as long as my train ride and I instantly thought of doing a mix with TOA productions only. I decided to aim for 88 tracks, but I realized there was too much left out so I went with 99. Some of you might still think "oh why is X missing?" - well because I picked the ones I like the best. ;)
The mix has been planned, built and analyzed - not mixed spontaneously - therefore it has been a long process of re-listening, gluing and fixing.
If you think the mix is too long then just split it up - there's a lot of free software out there that can easily split mp3s.

Enjoy! B-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mochten jullie me gaan missen, ik ben de komende tijd afwezig i.v.m. nonstop fappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Holy shit dit is redelijk sick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was al benieuwd of het met de computer gemixt was. Maargoed, nog steeds ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee uiteraard. Moest trouwens lachen om die intro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Mochten jullie me gaan missen, ik ben de komende tijd afwezig i.v.m. nonstop fappen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:28 
 

Ik luister liever die van Ordinary Joe want dit is gemaakt door iemand van een andere scene en die begrijpt dat gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wees eens concreet, wat begrijpt Wavolizer niet volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:54 
 

Dat is iets heel abstracts. Maar ik kan mee voorstellen dat je als hardstyle DJ niet hebt meegekregen waar hardcore om gaat. Het gaat om het hardcore gevoel en als je dat niet hebt dan zou je wel eens platen verkeerd kunnen mixen of verkeerde platen op verkeerde momenten kunnen draaien.

Ik kan er helemaal naast zitten, maar ik wilde alleen maar aangeven dat ik de voorkeur geef aan mensen die dag en nacht bezig zijn met hardcore zodat ze beter kunnen voldoen in mijn behoefte. Zie het een beetje als dat ik mijn haar niet laat knippen door een slager en mijn vlees niet laat snijden door een kapper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik luister liever die van Ordinary Joe want dit is gemaakt door iemand van een andere scene en die begrijpt dat gewoon niet.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dat is iets heel abstracts. Maar ik kan mee voorstellen dat je als hardstyle DJ niet hebt meegekregen waar hardcore om gaat. Het gaat om het hardcore gevoel en als je dat niet hebt dan zou je wel eens platen verkeerd kunnen mixen of verkeerde platen op verkeerde momenten kunnen draaien.

Ik kan er helemaal naast zitten, maar ik wilde alleen maar aangeven dat ik de voorkeur geef aan mensen die dag en nacht bezig zijn met hardcore zodat ze beter kunnen voldoen in mijn behoefte. Zie het een beetje als dat ik mijn haar niet laat knippen door een slager en mijn vlees niet laat snijden door een kapper.

Wavolizer volgt de industrial scene al vrij lang en weet prima waar dit soort muziek over gaat. Waarschijnlijk nog beter dan jij, dus ik vraag me af wat jij dan precies hoort in deze set wat deze set minder maakt. Daarnaast is het de vraag in hoeverre het een pure Hardstyle DJ is, gezien zijn release op Noisj, maar ook zijn Hardtrance projecten. The Outside Agency is zelf ook bezig met diverse stijlen (DJ Hidden, Eye-D, Semiomime).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:12 
 

Lyst schreef:
Wavolizer volgt de industrial scene al vrij lang en weet prima waar dit soort muziek over gaat. Waarschijnlijk nog beter dan jij

Dat zou best kunnen, maar valt alleen over te gissen. Dat laatste is ook helemaal niet relevant voor de discussie.

Lyst schreef:
dus ik vraag me af wat jij dan precies hoort in deze set wat deze set minder maakt.

Ik zeg juist dat ik hem om bovengenoemde redenen niet heb beluisterd en niet ga beluisteren.

Lyst schreef:
Daarnaast is het de vraag in hoeverre het een pure Hardstyle DJ is, gezien zijn release op Noisj, maar ook zijn Hardtrance projecten. The Outside Agency is zelf ook bezig met diverse stijlen (DJ Hidden, Eye-D, Semiomime).

Het verschil is dat The Outside Agency de jaren negentig actief hebben meegekregen en dus beter begrijpen waar het om gaat. Wavolizer is gewoon iemand die de scene binnentreedt (waarschijnlijk zelfs een passant) en een bepaalde stijl probeert te kopiëren. Dat is niet verrijkend voor de scene en dus geef ik de voorkeur aan mensen die het wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je luistert niet naar deze set, omdat je de voorkeur geeft aan mensen die het wel begrijpen. Daaruit trek ik de conclusie dat jij blijkbaar het verschil hoort tussen iemand die het begrijpt en iemand die het niet begrijpt en daarvoor is het zelf begrijpen toch echt een pre. Maar om het zelf te begrijpen moet je volgens jezelf al heel lang in die scene zitten en dat zit je bij mijn weten niet. Daarnaast heb je blijkbaar geen idee hoe lang en in welke mate Wavolizer zich bezig houdt met Industrial en dergelijke, maar trek je toch de conclusie dat hij er niets van begrijpt zonder ook nog eens daadwerkelijk zelf te luisteren of hij het begrijpt of niet.

Los van het feit dat "het begrijpen" een behoorlijk vaag begrip is, is je hele conclusie gebaseerd op aannames die ook nog eens op zichzelf tegenstrijdig zijn. Dat noemt men in de volksmond ook wel ongefundeerde kritiek. Ik ben dan ook wel benieuwd waarom je zulke uitspraken überhaupt doet. Wil je laten zien dat jij deze muziek wel heel goed begrijpt en dat jij daar onderscheid in kan maken? Wil je Wavolizer bekritiseren, omdat hij bij Theracords zit? Je kraamt in ieder geval een hoop onzin uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:46 
 

Jij legt mij woorden in de mond, vind ik niet netjes. De reden dat ik niet luister is niet dat Wavolizer het niet begrijpt (al heb ik een vermoeden dat hij dat niet doet), want daar kan ik eigenlijk niet over oordelen. Ik zeg slechts dat ik alleen setjes luister van mensen waar ik zeker van weet dat ze het begrijpen omdat ze in de scene zitten en jarenlange ervaring in de hardcore hebben, waardoor ik zeker weet dat ze representatief zijn voor die scene.

Citaat:
Dat noemt men in de volksmond ook wel ongefundeerde kritiek.

Nogmaals, dit is geen kritiek. Ik leg alleen uit wat ik prefereer. Misschien moet dat niet in het topic komen, maar ik doe het toch omdat ik het kwijt wil.

Citaat:
Wil je laten zien dat jij deze muziek wel heel goed begrijpt en dat jij daar onderscheid in kan maken?

Nee, ik wil een representatieve industrial hardcore luisteren en met Wavolizer ben ik daar niet verzekerd van naar mijn mening. Dat is echter geen verwijt.

Citaat:
Je kraamt in ieder geval een hoop onzin uit.

Dat is jouw mening. Niet nodig om te zeggen en maakt je eigen argumentatie echt niet sterker.


Of ik er iets van begrijp doet niet terzake. Ik wil in ieder geval met 100% zeker een set luisteren waarbij de muziek die gespeeld wordt 100% zeker representatief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast :') Als je nou gewoon eens even een keer doet alsof je niet zo dom bent en gewoon hier kijkt zie je dat Wavolizer al veeeeeeeeel langer bezig is met Industrial.

En daarmee is
Nerazzurro93 schreef:
Ik luister liever die van Ordinary Joe want dit is gemaakt door iemand van een andere scene en die begrijpt dat gewoon niet.

compleet ontkracht. Doei, einde discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dat ik alleen setjes luister van mensen waar ik zeker van weet dat ze het begrijpen omdat ze in de scene zitten en jarenlange ervaring in de hardcore hebben, waardoor ik zeker weet dat ze representatief zijn voor die scene.

Of ik er iets van begrijp doet niet terzake. Ik wil in ieder geval met 100% zeker een set luisteren waarbij de muziek die gespeeld wordt 100% zeker representatief is.


Dus lekker tunnelen en niet openstaan voor iets nieuws?

Je ziet Wavolizer niet als iemand die representatief is voor hardcore, prima. Maar als TOA deze exacte tracklist had gemixt, had je hem dan wel geluisterd? Persoonlijk vind ik dat vreemd, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Plus, heel veel hardstyle dj's hebben hardcore aliassen en andersom. Hoe beoordeel je die sets dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:12 
 

pim0412 schreef:
Dus lekker tunnelen en niet openstaan voor iets nieuws?

Wavolizer doet juist niet iets nieuws. Ik heb de nieuwe release gecheckt. Ik vond het niet goed.

Citaat:
Je ziet Wavolizer niet als iemand die representatief is voor hardcore, prima. Maar als TOA deze exacte tracklist had gemixt, had je hem dan wel geluisterd? Persoonlijk vind ik dat vreemd, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Ik bedoel meer in het algemeen. Ik wil er eigenlijk niet meer veel over zeggen.

Citaat:
Plus, heel veel hardstyle dj's hebben hardcore aliassen en andersom. Hoe beoordeel je die sets dan?

Ik weet wel van enkele DJ's dat ze ook hardstyle maken/draaien en dan komt niet ten goede van hun eigen prestaties. Nosferatu draait nu ook hardstyle (Frequencerz/Endymion/EA enzo), Triax draait ook hardstyle (Meccano Twins spul) en Neophyte is helemaal de weg kwijt. Ik vind het bijvoorbeeld ook vervelend als hardcore DJ's heel veel DnB in hun sets draaien, een paar nummers is niet erg maar het moet niet te gek worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:23 
 
Artiest

Drama can't be avoided on this forum it seems.

Not that I should waste my energy on this, but let me explain myself for you, Nerazzurro93:

As you might know I did this mix because I do indeed love TOA. I respect their work and it's clear to hear that they have been doing music for many many years and way longer than me. I do feel motivated by listening to them and want to reach their level of production quality - but I do realize it takes time and I don't expect it to happen after just one day.
I take my time with everything I do - just like I did with this mix. If you don't want to listen because you categorize me as "HARDSTYLE DJ ONLY" or whatever then that's your loss. Sounds very narrowminded though.

- Oh and I am not going anywhere don't worry ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:26 
 
Hardtraxxer

Dus jij bent zo iemand die op de grond gaat zitten als een artiest een nummer draait van een ander genre? Promo op DefQon 2006 bijvoorbeeld
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore