Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 14:35 
 

Bedankt mensen! Waardeer jullie mening zeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 14:44 
 

chicken schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Als hij daar een keer een release krijgt dan kap ik met Dark Descent te luisteren.

Dus jij vind het volledige label - inclusief alle platen die je voorheen wel vet vond - gelijk kut wanneer Wavolizer er een release krijgt. Man man man man man. Heb je zelf niet door hoe dom dit klinkt?

Ja dat heb ik heel goed door. Maar het is iets dat gewoon in me opkomt omdat ik et jammer zou vinden als het wel gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 15:00 
 

Nerazzurro93 schreef:
Slotje.

Slotje op de off-topic reacties ja. Graag on-topic vanaf hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epische bumb voor epische set. Jammer van het gezever van een oud lid, maar stoor je daar maar niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:08 
 
Hardtraxxer

thanks voor de epische bump jordi, maar tweederde van de tracks in deze set is kut :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
thanks voor de epische bump jordi, maar tweederde van de tracks in deze set is kut :D

SAY WUUUUUUUUUUTTTTT?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak de boel maar weer stuk dirk. Verdorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een discussie was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die discussie. :lol:

Heeft iemand deel 2 en 3 voor me? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw Nerazzurro was echt een mafkees
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavo doet een bump op facebook dus mag ook hier. Denk oprecht dat dit mijn meest afgespeelde set ooit is. Alles klopt.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore