Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken hier, ik ga gewoon weer lekker fappen op deze set.


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:43 
 

It's interesting how people can interpret things so wrongly and just come up with things that haven't been said. Not you Wavo, but the entire forum. My only point was: I prefer hardcore from hardcore producers rather than people who are also very active in other scenes while hardcore not being their priority (I think you are that kind of producer or am I wrong. Are you going to focus completely on hardcore?). I didn't say I hate those who do, I didn't say I want to kill those people. What is the problem then? It's fine if you want to make and spin hardcore music, but that won't have my preference because I want to hear it from the guys from TOA themselves, (or in this case Ordinary Joe already did a great job). You guys come up with things I really did not say. So the others are causing the 'drama'.

In het Nederlands, want Engels is een baggertaal:
Jullie verzinnen allerlei dingen die niet bestaan. Zo wordt er gezegd dat ik zou gaan zitten bij nummers van andere genres. Waar slaat dat op? Ik houd gewoon van hardcore en dat wil ik van pure hardcore producers horen, niks raars mee toch? Ik wil niemand vermoorden die wel hardcore draait terwijl hij eigenlijk hardstyle DJ is, dat vind ik juist leuk maar heeft niet mijn voorkeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 19:10 
 

STAN- schreef:
Gast :') Als je nou gewoon eens even een keer doet alsof je niet zo dom bent en gewoon hier kijkt zie je dat Wavolizer al veeeeeeeeel langer bezig is met Industrial.

En daarmee is
Nerazzurro93 schreef:
Ik luister liever die van Ordinary Joe want dit is gemaakt door iemand van een andere scene en die begrijpt dat gewoon niet.

compleet ontkracht. Doei, einde discussie.


Ik zeg niet dat hij sinds gister bezig is met industrial. Dat verzin jij weer, ben je goed in. Ik wist dat Wavolizer wel eens industrial hardcore setjes maakt, zij het vaak met hardstyle platen maar dat geeft even niet. Ik heb alleen het idee dat Ordinary Joe er meer van heeft gesnapt dan Wavolizer dus geef ik de voorkeur aan die van hem. Het enige dat jullie doen is mij beoordelen op mijn luisterplezier. Dat vind ik echt nergens op slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat erom dat jij zei dat dit gemaakt is door iemand uit een andere scene, en dat Wavolizer er dus niets van kan snappen. Dat is bullshit. Met mijn voorbeeld laat ik alleen maar zien dat Wavolizer wel verstand heeft van Industrial.

Achteraf had ik dus inderdaad beter "dat Wavolizer al veeeeeeeeel langer bezig is met Industrial" kunnen veranderen in dat Wavolizer vaker Industrial draait en er dus zeker wel enig verstand van heeft.

Other than that, Ordinary Joe luistert ook niet alleen maar Hardcore of Industrial of Crossbreed of whatever. Wavolizer kan je imo niet in een hokje plaatsen, aangezien hij mooi van alle stijlen wat pakt en mooi alles combineert, waar ik een groot voorstander van ben overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:51 
 

Ok ik waardeer je mening die tenminste niet op mij als persoon gericht is. Hier kan ik wat mee. Ik zeg overigens niet dat Wavolizer geen verstand heeft van Industrial Hardcore maar ik bedoelde iets anders. Ik wil hier nu niet verder over gaan want ik maak me door mijn mening erg gehaat hier. Ik wil absoluut niet lastig zijn. Voor mij houdt het hier nu op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben deze set aan het downloaden en heb ondertussen even de posts gecheckt maar wtf nera, jij bent blond, dom en narrow minded. Mocht je niet blond zijn, is het nog beschamender. vanaf jou eerste post dacht ik al, vent weet je wel waar je het uberhaupt over hebt? Wavolizer mag dan wel een naam met een 'z' zijn maar hij weet heus wel wat hij draait. Hij is een voorloper en een voorbeeld voor sommige hardstyle/industrial artiesten, waaronder mij. En aangezien je aan zijn uitleg over de set kunt zien dat hij er veel tijd in heeft gestoken snap ik niet dat jij, zonder te luisteren, commentaar durft te geven. het lijkt wel een zwakte bod. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93, hoe krijg je het elke keer toch weer voor elkaar om jezelf zo voor lul te zetten. Het begint gewoon bijzonder te worden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 17:11 
 

Distinctive schreef:
Ik ben deze set aan het downloaden en heb ondertussen even de posts gecheckt maar wtf nera, jij bent blond, dom en narrow minded. Mocht je niet blond zijn, is het nog beschamender. vanaf jou eerste post dacht ik al, vent weet je wel waar je het uberhaupt over hebt? Wavolizer mag dan wel een naam met een 'z' zijn maar hij weet heus wel wat hij draait. Hij is een voorloper en een voorbeeld voor sommige hardstyle/industrial artiesten, waaronder mij. En aangezien je aan zijn uitleg over de set kunt zien dat hij er veel tijd in heeft gestoken snap ik niet dat jij, zonder te luisteren, commentaar durft te geven. het lijkt wel een zwakte bod. Gr.

Echt niet dus he. Misschien bij de semi amateurtjes net als jij (met alle respect) maar toch niet bij de fatsoenlijke industrial mensen. Zie je manu le malin al met die speeltuinmuziek aankomen :lol: Voorloper? Hoe haal je dat in je hoofd dan. Hij kopieert een stijl op een baggere manier. Nou wat een voorloper zeg. Manu Le Malin, dát is een voorloper en voorbeeld met zijn alternatieve geluid.

Verder ben ik er niet van gediend dat ik weer aangvallen word. Erg jammer dit. Merk toch wel dat ik gewoon niet met dat typishe hardstyle/theracords volk om kan gaan. Di forum is gewoon ongeschikt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rot dan ook gewoon een keer op ofzo, je blijft dit ook echt 1000000 keer zeggen en blijft gewoon hangen. Zet gewoon een keer de daad bij het woord man >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 00:18 
 

Ik zal het in consideratie nemen nadat ik je heb gereport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 09:39 
 

Nerazzurro93 schreef:
Dit forum is gewoon ongeschikt voor mij.

Als je dit inderdaad zo voelt, wordt het dan niet eens tijd om op zoek te gaan naar iets wat wel voor jou geschikt is? Met alle respect, maar je doet uitspraken die kant noch wal raken. En daarom wordt je aangevallen.

Laten we het verder maar vooral on-topic en gezellig houden, dat lijkt mij verstandiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 11:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft wel een punt.
Wavolizer is misschien in de hardstyle innoverend maar in Industrial niet. Die sound bestaat al wel langer onder bijvoorbeeld TOA, Mindustries, Ophidian, Deathmachine e.d.

Als je alleen focust op Hardstyle was het er nog niet maar als je hemelsbreed kijkt was zulke muziek er al op 150 bpm.

Maar, niet om Ordinary Joe af te kraken, OJ is ook geen officiele Producer/Dj en hij zal vast ook andere muziek leuk vinden. Je voorkeur is onzichtbaar. Want zoals je weet, zoals lyst zegt, maken bijv TOA, Ruffneck, Predator, Angerfist en heel wat DD artiesten en anderen ook Indust Tech, Schranz, Hardstyle, Drum & Bass, Breakcore en nog veel meer. Daar zijn tonnen artiesten van, dit zou betekenen dat jij artiesten, waarvan ik zie dat jij ze leuk vind, per direct niet meer zou moeten luisteren want zij maken ook ander spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Nerazzurro93, hoe krijg je het elke keer toch weer voor elkaar om jezelf zo voor lul te zetten. Het begint gewoon bijzonder te worden. :lol:

Ik ga weer stuk :lol:

Dus als er een plaat uitkomt die je zwaar dik vind, maar deze blijkt gemaakt te zijn door Psyko Punkz (Om maar wat te zeggen), dan vind je het al bij voorbaat niks, omdat ze uit een andere scene komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:44 
 

Ik heb nooit gezegd dat ik muziek slecht vind omdat het gemaakt wordt door mensen van een andere scene. Ik geef iedereen een kans. Ik heb Wavolizer een kans gegeven en zijn 'hardcore' vind ik niks. Ik zei wel dat ik muziek van mensen uit dezelfde scene prefereer boven dezelfde soort muziek gemaakt door buitenstaanders. Dat is mijn enige standpunt waar we nu al een half jaar ongeveer over praten en jullie ongeveer gelijk aan een misdaad vinden. Jongens hoe vaak moet ik dit nog uitleggen?

@Broken Balance:
Ik zeg toch niet dat ik producers niet leuk vind omdat ze ook andere muziek maken dan hardcore? Afhankelijk van mijn voorkeur zal ik die tracks ook een kans geven. Ik kom volgens mij heel narrow minded over maar ik vind dat ik heel open minded ben. Ik ontdek steeds meer stijlen weliswaar binnen hardcore, omdat dat de enige muziek is die mij in mijn behoefte voorziet, maar er is nog genoeg te ontdekken in 20 jaar geschiedenis.

Het is echt schrijnend hoe sommigen hun conclusies trekken en dingen gewoon verinnen. Ik kan nog wel 1000 berichten plaatsen maar ik word gewoon niet begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:51 
 

Fekete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dit forum is gewoon ongeschikt voor mij.

Als je dit inderdaad zo voelt, wordt het dan niet eens tijd om op zoek te gaan naar iets wat wel voor jou geschikt is? Met alle respect, maar je doet uitspraken die kant noch wal raken. En daarom wordt je aangevallen.

Laten we het verder maar vooral on-topic en gezellig houden, dat lijkt mij verstandiger.

Ik zei het precies goed. Het forum is ongeschikt voor mij, niet andersom. Waarom zou ik dan weggaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Fekete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dit forum is gewoon ongeschikt voor mij.

Als je dit inderdaad zo voelt, wordt het dan niet eens tijd om op zoek te gaan naar iets wat wel voor jou geschikt is? Met alle respect, maar je doet uitspraken die kant noch wal raken. En daarom wordt je aangevallen.

Laten we het verder maar vooral on-topic en gezellig houden, dat lijkt mij verstandiger.

Ik zei het precies goed. Het forum is ongeschikt voor mij, niet andersom. Waarom zou ik dan weggaan?

Blijf jij ook ergens werken als die baan niet geschikt voor jou is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:27 
 

Ligt eraan of ik de baan leuk vind en of het ten koste gaat van mijn lichamelijke of psychische gezondheid. Aan dit forum ondervind ik noch lichamelijke, noch psychische klachten en het is vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik zei het precies goed. Het forum is ongeschikt voor mij, niet andersom. Waarom zou ik dan weggaan?

Hier moest ik echt hardop om lachen, vriend... Als een forum niet geschikt is voor jou, hoe kan jij dan wel geschikt zijn voor dat forum??? Hahahahahahahahaha :lol:

Nee, even zonder gein hoor, maar deze set is echt heerlijk gemixt, er zitten verrassende mixjes in, ook een paar simpele mixjes, maar al met al kun je toch spreken van een lekkere set. Stan, die toch wel een industrial- en crossbreedliefhebber is, geeft al 2x aan dat hij zit te fappen op deze set omdat hij zo lekker is en hij is daarin zeker niet de enige, aan de reacties hier te lezen (met uitzondering van jouw reacties dus)... dan zit er ergens toch wel een bodem van waarheid in lijkt me :)

Ten eerste: als je echt alleen maar negatieve dingen te melden hebt, voordat je een set hebt beluisterd: reageer dan gewoon niet. Ten tweede: als dit forum ongeschikt is voor jou, kun je toch echt beter weggaan. Het forum gaat zich niet aan jou aanpassen, dus als jij je niet aan het forum aanpast hebben we wel een probleempje, denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:32 
 

Nee, ik ben bereid concessies te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
en het is vermakelijk.

Dat is het zeker! Vooral door blijven posten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 02:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik heb nooit gezegd dat ik muziek slecht vind omdat het gemaakt wordt door mensen van een andere scene. Ik geef iedereen een kans. Ik heb Wavolizer een kans gegeven en zijn 'hardcore' vind ik niks. Ik zei wel dat ik muziek van mensen uit dezelfde scene prefereer boven dezelfde soort muziek gemaakt door buitenstaanders. Dat is mijn enige standpunt waar we nu al een half jaar ongeveer over praten en jullie ongeveer gelijk aan een misdaad vinden. Jongens hoe vaak moet ik dit nog uitleggen?

@Broken Balance:
Ik zeg toch niet dat ik producers niet leuk vind omdat ze ook andere muziek maken dan hardcore? Afhankelijk van mijn voorkeur zal ik die tracks ook een kans geven. Ik kom volgens mij heel narrow minded over maar ik vind dat ik heel open minded ben. Ik ontdek steeds meer stijlen weliswaar binnen hardcore, omdat dat de enige muziek is die mij in mijn behoefte voorziet, maar er is nog genoeg te ontdekken in 20 jaar geschiedenis.

Het is echt schrijnend hoe sommigen hun conclusies trekken en dingen gewoon verinnen. Ik kan nog wel 1000 berichten plaatsen maar ik word gewoon niet begrepen.


Dat zeg ik ook niet, jij zegt dat je hardcore via een andere DJ, die geen hardcore maakt, niks vind.
Dan zou het logischer zijn als jij een set van Wavo niks vind als hij zijn eigen spul draait.
Maar dat doet ie niet, het is alleen maar TOA en het is nog is goed gemixt ook, beter dan sommige volledige hardcore DJ's.
Dus het is niet dat jij verkeerd geinterpeteerd word. Je hele stelling slaat kan noch wal omdat het gewoon niet klopt wat je zegt omdat je jezelf enorm tegenspreekt. Want de TL is goed en het mixwerk ook.
Waarom loop je dan te klagen want een DJ daarop afreken is alsof je Snickers afkraakt omdat ze opeens drop maken, maar de drop is wel goed net als de rest. Dit doe jij meer omdat het een Theracords artiest is. Maarja na laatst is het dus ook een Dark Descent artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 03:18 
 

Hij is een Noisj artiest, geen Dark Descent. Als hij daar een keer een release krijgt dan kap ik met Dark Descent te luisteren. Maar dat zal Maurice niet toelaten. Maar er is denk ik al genoeg over gezegd. Slotje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Hij is een Noisj artiest, geen Dark Descent. Als hij daar een keer een release krijgt dan kap ik met Dark Descent te luisteren. Maar dat zal Maurice niet toelaten. Maar er is denk ik al genoeg over gezegd. Slotje.


Als jij dat vind dan hoop ik van harte dat ze dat doen. Als je zo narrow-minded bent dan heb je niks bij zo'n label te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Als hij daar een keer een release krijgt dan kap ik met Dark Descent te luisteren.

Dus jij vind het volledige label - inclusief alle platen die je voorheen wel vet vond - gelijk kut wanneer Wavolizer er een release krijgt. Man man man man man. Heb je zelf niet door hoe dom dit klinkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha heerlijk dit :lol:

Heb het net even allemaal terug zitten lezen en de conclusie die ik eruit kan trekken is dat Nerazzurro93 gewoon een kansloos figuurtje is xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore