Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict

Download TITEL_HIER:
http://lsdb.nl/set/108053/the-destroyer ... 03-12.html

Tracklist:
D.O.M. - Rhythm in tha Box - The Destroyer Remix
The Destroyer - Noise on the Bass
The Destroyer - The Night Stalker
The Destroyer - Is on a Mission
The Destroyer - Spamming Bass
D.O.M. - Fearless - The Destroyer Remix
The Destroyer - The Problem
The Destroyer - Boxed
D.O.M. - Fuckkk The System - The Destroyer Remix
The Destroyer - Here No Melody
Frazzbass - Speak English Motherfucker - The Destroyer Remix
The Destroyer - Wild Animals
The Destroyer - Sex Machine
The Destroyer - Cuntface in Italy
The Destroyer - The Step of God
The Destroyer - Total Hate
Noizekick - Dance Now - The Destroyer Remix
Noizefucker - Hardcore leeft - The Destroyer Remix
The Destroyer - Dissing Speedcore
D.O.M. - Hate Shit and Candy - The Destroyer Remix
The Destroyer - Ernestina 2010 - Speedcore Mix
Dj Twilight & The Massacre feat. Narotic - Real Italian Killers - The Destroyer Remix
The Destroyer - Love
The Destroyer - Reoxygene
The Destroyer - Oxygene
D.O.M. - Fear and Terror - The Destroyer Remix
The Destroyer - Terror
Frazzbass - Torture - The Destroyer Remix
Deterrent Man - Terrorlution - The Destroyer Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee mee mee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Mee mee mee :yay:

Haha inderdaad.
The Destroyer :worship: .
Nu nog hopen op de set van Drokz & Akira.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die wil ik ook nog wel horen ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 08:11 
 
Hardtraxxer

Ok, deze gaat natuurlijk ook mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, zie nu dat ik letterlijk 2 tracks voor Dissing Speedcore, en daarna Ernestina 2010 weg ben gegaan :( Mijn favoriete terror platen.. Maar het is een lekkere set, dat zeker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 17:18 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Godverdomme, zie nu dat ik letterlijk 2 tracks voor Dissing Speedcore, en daarna Ernestina 2010 weg ben gegaan :( Mijn favoriete terror platen.. Maar het is een lekkere set, dat zeker :D

Dissing Speedcore is echt een heldentrack inderdaad.

Echt een fucking lekkere set deze, hou van die sound van hem.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore