Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: State of Emergeny

Track(s): The Vortex of Vengeance (Official Masters of Hardcore anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is wel vet maar had wat meer gehoopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had erger verwacht, sterker nog ik ben eigenlijk wel aangenaam verrast :) Ben nu vooral benieuwd naar wat Negative A en Counterfeit ervan hebben gebouwd! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inteo doet me sterk denken aan (ik dacht) Mad Dog & D-Passion - Power to the People en outro op Amnesys ft Lenny Dee - System Crash met al die effecten. En het middenstuk is typisch MoH

I meh'd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Inteo doet me sterk denken aan (ik dacht) Mad Dog & D-Passion - Power to the People en outro op Amnesys ft Lenny Dee - System Crash met al die effecten.

+ de kick lijkt veel op Alternate Reality (EA & Endymion Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro is lekker met dat gezang er doorheen :)...beter als verwacht maar niet super veder want climax mis energie.
benieuwd naar de remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Steffnov schreef:
Inteo doet me sterk denken aan (ik dacht) Mad Dog & D-Passion - Power to the People en outro op Amnesys ft Lenny Dee - System Crash met al die effecten.

+ de kick lijkt veel op Alternate Reality (EA & Endymion Remix).

Dat kun je toch niet menen man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
_theon_ schreef:
Steffnov schreef:
Inteo doet me sterk denken aan (ik dacht) Mad Dog & D-Passion - Power to the People en outro op Amnesys ft Lenny Dee - System Crash met al die effecten.

+ de kick lijkt veel op Alternate Reality (EA & Endymion Remix).

Dat kun je toch niet menen man...


idd, dan vind ik deze kick toch echt stukken steviger dan die slappe kick van Alternate Reality :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

Vind het wel een lekker anthem eigenlijk ! kan niet wachten om hem @ moh te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hij is wel vet maar had wat meer gehoopt

dit dus mis ook wat energie, en die kick klinkt mij niet lekker in het gehoor voorderest wel leuk nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Al veel vetter dan de laatste paar anthems. Best een sterk nummer eigenlijk, al vind ik het jammer hoe de melodie het 2e deel omlaag gaat. Vind de elementen en de hele sfeer in het nummer wel erg vet en een stuk minder standaard dan de laatste paar Angerfist en Dyprax-anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem lekker, alleen de kick had imo iets beter gekund. En dat geheig in de break vlak voor de climax mag weg imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook wel jammer dat de melodie snel eindigt, vind dat wel het meest een Anthem gevoel geven, en de beatgrid tijdens de melo vind ik ook wat minder, had hem liever zoals in het begin gehad, beetje een standaard tempotje waar je lekker op kunt hakken!

Maar ik weet toch wel zeker dat ik puur ga genieten als ik dit nummer op MoH hoor, anthem momenten zijn altijd zo godse bruut! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:40 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Maar ik weet toch wel zeker dat ik puur ga genieten als ik dit nummer op MoH hoor, anthem momenten zijn altijd zo godse bruut! :loving:


inderdaad!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks