Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov - Masters of Hardcore: The Vortex of Vengeance Warm-Up Set:
[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/98767701/file.html[/zippy]

Tracklist 50% Ruubie, 50% moi. Geniet ervan ;)

Tracklist:
01. Nitrogenetics - Mu-Sick
02. Art of Fighters - Artwork (Tha Playah Remix)
03. Amnesys - Refly
04. Rayden - Wild Dreams
05. Re-Style - Asskicked (Anime Remix)
06. Wasted Mind - Enemies
07. Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
08. Art of Fighters vs Nico & Tetta - Shotgun (AoF Reloaded) (Steffnov's I Shot The Minibreak Edit)
09. Promo - So Sick
10. Ruffneck & Synapse - Denial of Evil (Evil)
11. Hellsystem - The Doctor
12. Amnesys ft. MC Axys - Destroy D Elements
13. Miosa - Musical Prayer
14. Hellsystem ft. Mekanika - Glory To Rome
15. Noize Suppressor & Mad Dog - Bassdrum Bitch
16. Outblast & Angerfist ft. MC Tha Watcher - The Voice of Mayhem
17. Noize Suppressor ft. MC Da Mouth of Madness - Pole Position Lap II
18. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs
19. DJ D - Just A Man
20. Unexist & Mad Dog - Fight The Power
21. Tymon - Desolation
22. Art of Fighters - Toxic Hotel (Meccano Twins Remix)
23. The Sickest Squad ft. Lenny Dee - Strike (Sickcore Mix)
24. State of Emergency - The Vortex of Vengeance (Negative A & Counterfeit Remix)
25. Drokz - Popping
26. Neophyte & Tha Playah - Trasher
27. Neophyte & Drokz - Voices
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee! :D

Al dan niet al warm up :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woei thanks, deze is dus mooi voor in de auto op weg daarheen :D :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woeii :loving: :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Woei thanks, deze is dus mooi voor in de auto op weg daarheen :D :cool:


Heb ik even geregeld met Steef! Hehe bedankt man! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sweet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke lijst maar niet alle platen spreken me aan, ga deze toch meenemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:25 
 
Hardtraxxer

Klinkt lekker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Woei thanks, deze is dus mooi voor in de auto op weg daarheen :D :cool:

Dan gaan we toch Chukkels' Spacemix draaien? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Woei thanks, deze is dus mooi voor in de auto op weg daarheen :D :cool:

Dan gaan we toch Chukkels' Spacemix draaien? :$

Die is beter voor de terugweg denk ik ;)

Thanks voor de reacties allemaal trouwens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:23 
 

ziet er goed uit beste man, die gaat aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 00:05 
 

Tymon - Desolation :worship: :worship: :worship: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had de laatste 2 platen omgedraaid :$ mierengeneuk haha want het is een lekkere TL voor de rest :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik had de laatste 2 platen omgedraaid :$ mierengeneuk haha want het is een lekkere TL voor de rest :drool:

Ik was het gebruik van Trasher als afsluiter wel een keertje zat en Voices gaat minstens zo hard, dus ik vind het wel best
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore