Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov - Club r_AW: X Marks Final Warm-up Mix:
[zippy]http://www54.zippyshare.com/v/8652267/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Rude Awakening - My Death Lies With You
02. Peaky Pounder - Viisi (N-Vitral's Ultra New Super Hit Version)
03. Mindustries - Vengeance
04. The Outside Agency & Broken Rules - World Breaker
05. Armageddon Project - Scorn of a Dying Glare
06. Dep Affect - Swallow The Sun
07. Mindustries - The Arrival
08. Life:::Runs:::Red - Only Our Enemies Leave Roses
09. Tymon & Waldhaus - Void
10. Deathmachine - Monster Freak
11. Armageddon Project - Thirteen Upon Mankind
12. Sei2ure - Destroy
13. Dylan - Virus (Hidden Remix)
14. Igneon System & Deathmachine - Sins
15. Switch Technique & Mindustries - Bone Grinder
16. N-Vitral - Return of the Lofi Death Crew
17. SPL - Lost Frequency
18. Sei2ure - Beyond Human
19. AK-Industry Ft. Igneon System & N-Vitral - Reloaded
20. Absence - Dark Minded
21. i:Gor - Devil Has A Name
22. Detest - Every Second
23. Igneon System - Underground Splitter
24. Dolphin & The Teknoist - Choircutz (Dolphin's Redux)
25. Hellfish - Daft Cant (Hellfish Swearing Academy Remix)
26. Tugie & Homeboy - Easy On Cut
27. The DJ Producer - Paradise Is Never
28. Deathmachine - Synapsids
29. The Outside Agency - The Flux Capacitor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond geluisterd... was vast niet de laatste keer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:01 
 
Hardtraxxer

Gaat uiteraard weer mee! Tracklist ziet er lekker uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben totaal niet bekend met deze muziek maar moet zeggen dat het tot nu toe wel aardig klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 15:56 
 

Bedankt meneer Steffnov voor dit mooi stukje werk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:19 
 

Je had gelijk over Peaky Pounder - Viisi (N-Vitral's Ultra New Super Hit Version) :bomb:

Wat een fenomenale set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziet er leuk uit, goed handjevol tracks die ik nog niet ken. Even luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt gaaf! Vooral 1 t/m 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de reacties heren :D wordt een mooi feestje vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb voorlopig wel even wat te luisteren :D Dit, Fracture 4 en Hidden - Enclosed podcast 3 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha inderdaad Sander... feestje was ook best leuk ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore