Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het leek mij wel handig om een topic te maken met alle delen van Om Wakker Te Blijven erin.
Als dit niet de bedoeling is let me know.

-weg-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:53 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

nee niet de bedoeling. 1 liveset per topic. :thumbup:

announces/beleid-faq-update-4-mei-2011-t2.html
Citaat:
Voor elke liveset of release dient een apart topic te worden aangemaakt.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore