Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:32 
 

Samen met Nuracore (Basscontrollers) een set gemaakt,, ik heb de tracklist in elkaar geknutseld en hij gemixt aangezien ik zelf nog geen opnamekabel heb!
hier onder is de link:
http://www38.zippyshare.com/v/38096737/file.html

hier is dan de tracklist:
1. Amnesys – Raw Generation
2. Tha Playah – Walking The Line
3. Tommyknocker – Criminal
4. Alien T – Wartime
5. Nosferatu – Bloodlust
6. Promo & The Wishmaster – Crazy As Fuck
7. Meccano Twins – Gamma Release
8. Depairfull Tomorrow – And Hell Followed (Crucifier Remix)
9. Promo – Unafraid
10. Angerfist Ft. T-Junction – The Culture
11. Amnesys – 4D Future
12. Tommyknocker – Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Remix)
13. Lenny Dee – Forgotten Moments (Ophidian Remix)
14. Paul Elstak – Hardcore Hooligan (Angerfist Remix)(High BPM)

erg lekker tempo zit erin en de afsluiter zit volgens Basscontrollers op 191BPM!
bij Crazy As Fuck & Unafraid komen de vocals niet helemaal lekker uit de verf maar hoop dat dat niet al te storend is!
Enjoy! en comments als het kan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ga hem luisteren. reactie binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:19 
 

neem em ook mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
DarkestSymphony"]Samen met Nuracore een set gemaakt,, ik heb de tracklist in elkaar geknutseld en hij gemixt aangezien ik zelf nog geen opnamekabel heb!


Basscontrollers is zo afgezaagt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:00 
 

Basscontrollers schreef:
Citaat:
DarkestSymphony"]Samen met Nuracore een set gemaakt,, ik heb de tracklist in elkaar geknutseld en hij gemixt aangezien ik zelf nog geen opnamekabel heb!


Basscontrollers is zo afgezaagt :p

aangezien het je HT naam is d8 ik zet die erbij maar zal het ff veranderen!
en je moet trouwens deze op lsdb zetten (als je dat nog niet gedaan hebt) want ik heb daar geen account!
zal ff je naam veranderen ;)

EDIT: nog meer mensen die onze set meenemen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Basscontrollers schreef:
Citaat:
DarkestSymphony"]Samen met Nuracore een set gemaakt,, ik heb de tracklist in elkaar geknutseld en hij gemixt aangezien ik zelf nog geen opnamekabel heb!


Basscontrollers is zo afgezaagt :p

aangezien het je HT naam is d8 ik zet die erbij maar zal het ff veranderen!
en je moet trouwens deze op lsdb zetten (als je dat nog niet gedaan hebt) want ik heb daar geen account!
zal ff je naam veranderen ;)

EDIT: nog meer mensen die onze set meenemen? :D


zie comment in hardstyle sectie.... had ik al gedaan maar werd door 4 pagina's aan 1 house artiest weg gespamt zonder info of wat dan ook, dus hij is weinig tot niet bekeken

Nuracore Vs. DarkestSymphony @ Dark Menace #10 Guestmix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:19 
 

@basscontrollers.. zou dat ook maar ff veranderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:26 
 

had em geluisterd, en best lekker setje
het mixwerk kon hier en daar helaas wel beter, qua beatmatching en timing.
verder wel netjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
had em geluisterd, en best lekker setje
het mixwerk kon hier en daar helaas wel beter, qua beatmatching en timing.
verder wel netjes :thumbup:


tnx :) neem ik mee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:44 
 

verder geen reactie's op mixwerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
verder geen reactie's op mixwerk?


Moet hem eerst nog even luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
DarkestSymphony schreef:
verder geen reactie's op mixwerk?


Moet hem eerst nog even luisteren :)


komt goed ;) elke feedback is mooi meegenomen
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore