Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Live Ophidian - Masters Of Hardcore -Empire of Eternity 2014 :


Tracklist:
01. Ophidian & Tapage - Creating The Future
02. AK-Industry Ft. Billy S - Monster (Ophidian Remix)
03. Ophidian - The Rain
04. Ophidian & Nosferatu - Psychiatric Ass
En meer, maar set is zo verneukt op de radiostream... xd laat maar zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze verdient natuurlijk een topic :P TL komt terwijl ik luister. Kwaliteit is wel matigjes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:37 
 

Altijd dezelfde nummers als hij op een groot podium staat :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaten volgens mij wel twee nieuwe nummers in maar daar hebben ze Angerfist overheen gespeeld in de stream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond deze set dus echt geen zak aan... Zat op gegeven moment gwn geen vast ritme meer in :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Ik vond deze set dus echt geen zak aan... Zat op gegeven moment gwn geen vast ritme meer in :thumbdown:

:lol:

Is het te moeilijk voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Arrow schreef:
Ik vond deze set dus echt geen zak aan... Zat op gegeven moment gwn geen vast ritme meer in :thumbdown:

:lol:

Is het te moeilijk voor je?


Vind het bij Ophidian LIVE nog wel meevallen. Zitten alleen veel glitches doorheen. Tracks in deze lijst zijn ook vrijwel allemaal four to the floor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 23:28 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Arrow schreef:
Ik vond deze set dus echt geen zak aan... Zat op gegeven moment gwn geen vast ritme meer in :thumbdown:

:lol:

Is het te moeilijk voor je?


Vind het bij Ophidian LIVE nog wel meevallen. Zitten alleen veel glitches doorheen. Tracks in deze lijst zijn ook vrijwel allemaal four to the floor.


Tsja, je kan nou eenmaal geen full-on crossbreed set verachten op de mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 00:48 
 

Alsof crossbreed zo'n moeilijke muzieksoort is. Beter maakt hij weer wat oude knallers zoals op Blackbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Alsof crossbreed zo'n moeilijke muzieksoort is. Beter maakt hij weer wat oude knallers zoals op Blackbox.


Huilings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:15 
 
Hardtraxxer

hmm, tijdens deze set stond ik bij noisekick volgens mij, had toch ook wel leuk geweest om even bij ophidian te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 19:15 
 
Hardtraxx Addict

Echt geen zak aan. Vind ik eigenlijk altijd bij Ophidian live (op Qore 3.0 na). Als 'ie niet live staat vind ik 'm veel beter of in ieder geval vermakelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen andere tracks dan dat hij draaide bij Sans Souci. Wat voor mij persoonlijk geen probleem is, blijven heerlijke tracks. Hopen dat hij ook zoiets + nieuwe dingen neerzet op Defqon
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore