Die van vorig jaar was wel oke maar vind dit persoonlijk helemaal niks Vergeleken met de D-Fence plaat voor MoH Spanje heeft dit niets met een anthem te maken
Vergeleken met zijn Masters Of Hardcore anthem is dit echt een stuk minder, maar bij een feest als Thunderdome klopt dit anthem wel, min de afgrijselijke piepkicks. Vind die van vorig jaar beter.