Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 23:29 
 
Hardtraxx Crew

Hardcore niet altijd mijn ding, maar Angerfist is nog wel leuk, prima album tot nu toe. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 22:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 01:11 
 
Hardtraxxer

Ben niet echt fan van dyprax ofzo, maar ik vind wel dat ie vaak in zn tracks veel drive heeft zitten, vind ik hier ook wel een beetje.. de track opzich is niet zo slecht alleen een beetje saai en eentonig.. next :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt de track met Dyprax wel oke, niet heel geweldig ofzo. Heeft wel zwaar vette vocals though.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 13:48 
 
Hardtraxx Addict

Potverdikkie :) Tot nu toe vind ik bijna alle previews goed klinken ^^ Angerfist kan ik altijd wel waarderen! moet wel even wennen aan Bloodshed vind dat drum&bass/rock achtige (correct me if i'm wrong, ben niet zo goed in het verwoorden) niet zo chill, maar als de kick er weer in komt is het weer top :P

Door de jaren heen toch nog steeds 1 van me favo HC producers, de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P maar dat blijft toch 1 van me vaste voor op een feestje (en veel andere natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Door de jaren heen toch nog steeds 1 van me favo HC producers, de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P

Maar Spook is eigenlijk Partyraiser & Triax - Ghost Connection :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:50 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
CiRiXxX schreef:
Door de jaren heen toch nog steeds 1 van me favo HC producers, de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P

Maar Spook is eigenlijk Partyraiser & Triax - Ghost Connection :P

Oh shit meen je niet xd hahaha soort edit geweest toen der tijd van Angerfist ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
pim0412 schreef:
CiRiXxX schreef:
Door de jaren heen toch nog steeds 1 van me favo HC producers, de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P

Maar Spook is eigenlijk Partyraiser & Triax - Ghost Connection :P

Oh shit meen je niet xd hahaha soort edit geweest toen der tijd van Angerfist ofzo?

Nope, iemand die in het limewire tijdperk dacht leuk te zijn :P Net zoals bijvoorbeeld Angerfist - Übermensch eigenlijk gewoon Art of Fighters - Earthquake is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:59 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
CiRiXxX schreef:
Oh shit meen je niet xd hahaha soort edit geweest toen der tijd van Angerfist ofzo?

Nope, iemand die in het limewire tijdperk dacht leuk te zijn :P Net zoals bijvoorbeeld Angerfist - Übermensch eigenlijk gewoon Art of Fighters - Earthquake is


GVD! vandaar dat ik dus bij dat nummer steeds met een verkeerd been uit bed stapte :list: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 18:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Angerfist - My Soldiers > Art Of Fighters - Bitcrusher
Angerfist - Artwork > Art Of Fighters - Artwork
Angerfist - Terror Of My Speedcore > Evil Activities & Chaosphere - N.E.M.F.
Angerfist - Anger Is Easy - Ill-Matic > Anger Is Easy

enz enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bloodshed is tof! Geen bijzondere track ofzo maar zeker niet vervelend om te luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo dat is een behoorlijk fijne plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Bloodshed is tof! Geen bijzondere track ofzo maar zeker niet vervelend om te luisteren :D


Ben nooit echt fan van dat schreeuwerige van Satronica, maar verder wel een prima plaat ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 10:21 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Angerfist - My Soldiers > Art Of Fighters - Bitcrusher
Angerfist - Artwork > Art Of Fighters - Artwork
Angerfist - Terror Of My Speedcore > Evil Activities & Chaosphere - N.E.M.F.
Angerfist - Anger Is Easy - Ill-Matic > Anger Is Easy

enz enz

Haha oke dan weer wat geleerd thnx! toen der tijd niet zo erg op de hoogte daarvan :x

Mindscape klinkt goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is nu al uit op Hardtunes! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 05:01 
 
Hardtraxx Newbie

ik snap niet waarom zoveel (hardcore) mensen crossbreed boven dit soort hardcore verkiezen. angerfist is en zal altijd een van de grootste hardcore bazen blijven, en dit is wederom weer een geweldig album als je t mij vraagt!
ECHTE HARDCORE!!!Met alle respect voor crossbreed waar ook angerfist ook soms zeker invloeden van heeft. daarnaast is hij van alle mainstream artiesten zon beetje degene die de meest gevarieerde hardcore maakt (met uitzondering van een enkeling) :thumbup:
en ik vind trouwens de collab met lowroller het meest richting de hs neigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brutalizer schreef:
ik snap niet waarom zoveel (hardcore) mensen crossbreed boven dit soort hardcore verkiezen. angerfist is en zal altijd een van de grootste hardcore bazen blijven, en dit is wederom weer een geweldig album als je t mij vraagt!
ECHTE HARDCORE!!!Met alle respect voor crossbreed waar ook angerfist ook soms zeker invloeden van heeft. daarnaast is hij van alle mainstream artiesten zon beetje degene die de meest gevarieerde hardcore maakt (met uitzondering van een enkeling) :thumbup:
en ik vind trouwens de collab met lowroller het meest richting de hs neigen.


Kijk, Je krijgt eerst The Outside agency, Switch, Deathmachine , Sei2ure, Synapse , Ophidian , Ruffneck, Angel , Dither, Mindustries, N-Vitral, Armaggeddon Project, Promo, Micromakine, Tymon en dan een hele tijd niks :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Dan krijgt je dit soort Artiesten pas die een aantal jaren geleden wel aan de top zaten maar nu door een soort Hardstyle grens heen zijn gegaan. Overigens Angerfist als 1 van de weinige (nog) niet....




ECHTE Hardcore kan je Angerfist niet noemen, dit is gewoon mainstream ,maar in iedergeval niet dat kazige als Evil Activities of Endymion.

Nu het album geluisterd te hebben vallen me maar weinig nummers op. Had ook niet anders verwacht.
Album is wel beter dan zijn vorige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P maar dat blijft toch 1 van me vaste voor op een feestje (en veel andere natuurlijk)


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
ECHTE Hardcore kan je Angerfist niet noemen, dit is gewoon mainstream

Waar heb jij het nou weer over? :lol: Net alsof mainstream hardcore geen échte hardcore is of kan zijn? Of ga je even de definitie van hardcore bepalen, dat dat nu ineens Industrial moet zijn (met uitzonderingen als Promo)? Dat je voorkeur daar ligt is wat anders.
Ik weet best dat er tegenwoordig een hoop kaas afkomt van voornamelijk Traxtorm en Neophyte records, en dat er tegen de hardstyle aan wordt geproduceerd door enkele hardcore artiesten, maar er zijn nog genoeg fatsoenlijke mainstream artiesten die gewoon goede tracks produceren. Om die goede mainstream producers nu over een kam te scheren met de #TiH bende, en dit geen 'echte' hardcore te noemen omdat het onder diezelfde mainstream zou vallen, is onzinnig. Ik hoop wel dat je zelf ziet dat er een groot verschil tussen de huidige mainstream artiesten is.

Gisteren het album een paar keer beluisterd, zal straks nog even posten wat ik er van vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

daarom zeg ik ook;

dit is gewoon mainstream ,maar in iedergeval niet dat kazige als Evil Activities of Endymion.

Hij zit er inderdaad een beetje tussen in en ik vergelijk het zeker (nog) niet met TIH. ik hoop ook dat hij niet die kant op gaat. veel zijn er al voor hem geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:26 
 
Hardtraxx Newbie

Kwalitatief een goed album, zit weer perfect in elkaar. Het is alleen niet waar mijn liefde ligt. Echte dansvloer hardcore dit en op een feest is dit ideaal om te horen in de mainstream zaal. Sommige tracks stellen me wel teleur o.a. de samenwerking met Lowroller. Mag nog niet eens in de schaduw staan van Pagans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Kijk, Je krijgt eerst The Outside agency, Switch, Deathmachine , Sei2ure, Synapse , Ophidian , Ruffneck, Angel , Dither, Mindustries, N-Vitral, Armaggeddon Project, Promo, Micromakine, Tymon en dan een hele tijd niks :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Dan krijgt je dit soort Artiesten pas die een aantal jaren geleden wel aan de top zaten maar nu door een soort Hardstyle grens heen zijn gegaan. Overigens Angerfist als 1 van de weinige (nog) niet....

ECHTE Hardcore kan je Angerfist niet noemen, dit is gewoon mainstream ,maar in iedergeval niet dat kazige als Evil Activities of Endymion.


Lekker sneu weer dit. Mijn smaak is het beste dus deze hardcore is ook het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Kijk, Je krijgt eerst The Outside agency, Switch, Deathmachine , Sei2ure, Synapse , Ophidian , Ruffneck, Angel , Dither, Mindustries, N-Vitral, Armaggeddon Project, Promo, Micromakine, Tymon en dan een hele tijd niks :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Dan krijgt je dit soort Artiesten pas die een aantal jaren geleden wel aan de top zaten maar nu door een soort Hardstyle grens heen zijn gegaan. Overigens Angerfist als 1 van de weinige (nog) niet....

ECHTE Hardcore kan je Angerfist niet noemen, dit is gewoon mainstream ,maar in iedergeval niet dat kazige als Evil Activities of Endymion.


Lekker sneu weer dit. Mijn smaak is het beste dus deze hardcore is ook het beste.


Maar stiekem ben je het toch wel eens Dennis?

Dit is gewoon inderdaad mijn waarheid. Niet die van een ander. Maar ik weet zeker dat vele er zo ook over denken. Misschien niet hier op Hardtraxx, maar wel daar buiten...Reken maar!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore