M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
Hardcore niet altijd mijn ding, maar Angerfist is nog wel leuk, prima album tot nu toe. ^^
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
H
Hardtraxxer
283 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Ben niet echt fan van dyprax ofzo, maar ik vind wel dat ie vaak in zn tracks veel drive heeft zitten, vind ik hier ook wel een beetje.. de track opzich is niet zo slecht alleen een beetje saai en eentonig.. next :thumbsup:
Hardtraxxer
84 posts member since 2014
last seen May 2020
Vindt de track met Dyprax wel oke, niet heel geweldig ofzo. Heeft wel zwaar vette vocals though.. -.-
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Potverdikkie :) Tot nu toe vind ik bijna alle previews goed klinken ^^ Angerfist kan ik altijd wel waarderen! moet wel even wennen aan Bloodshed vind dat drum&bass/rock achtige (correct me if i'm wrong, ben niet zo goed in het verwoorden) niet zo chill, maar als de kick er weer in komt is het weer top :P

Door de jaren heen toch nog steeds 1 van me favo HC producers, de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P maar dat blijft toch 1 van me vaste voor op een feestje (en veel andere natuurlijk)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
CiRiXxX wrote:Door de jaren heen toch nog steeds 1 van me favo HC producers, de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P
Maar Spook is eigenlijk Partyraiser & Triax - Ghost Connection :P
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
pim0412 wrote:
CiRiXxX wrote:Door de jaren heen toch nog steeds 1 van me favo HC producers, de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P
Oh shit meen je niet xd hahaha soort edit geweest toen der tijd van Angerfist ofzo?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
CiRiXxX wrote:
pim0412 wrote:
Oh shit meen je niet xd hahaha soort edit geweest toen der tijd van Angerfist ofzo?
Nope, iemand die in het limewire tijdperk dacht leuk te zijn :P Net zoals bijvoorbeeld Angerfist - Übermensch eigenlijk gewoon Art of Fighters - Earthquake is
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Steffnov wrote:
CiRiXxX wrote: Oh shit meen je niet xd hahaha soort edit geweest toen der tijd van Angerfist ofzo?
Nope, iemand die in het limewire tijdperk dacht leuk te zijn :P Net zoals bijvoorbeeld Angerfist - Übermensch eigenlijk gewoon Art of Fighters - Earthquake is
GVD! vandaar dat ik dus bij dat nummer steeds met een verkeerd been uit bed stapte :list: :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Angerfist - My Soldiers > Art Of Fighters - Bitcrusher
Angerfist - Artwork > Art Of Fighters - Artwork
Angerfist - Terror Of My Speedcore > Evil Activities & Chaosphere - N.E.M.F.
Angerfist - Anger Is Easy - Ill-Matic > Anger Is Easy

enz enz
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Bloodshed is tof! Geen bijzondere track ofzo maar zeker niet vervelend om te luisteren :D
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zo dat is een behoorlijk fijne plaat :loving:
Hardtraxxer
313 posts member since 2011
last seen Jun 2018
STAN- wrote:Bloodshed is tof! Geen bijzondere track ofzo maar zeker niet vervelend om te luisteren :D
Ben nooit echt fan van dat schreeuwerige van Satronica, maar verder wel een prima plaat ja :)
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Broken Balance wrote:Angerfist - My Soldiers > Art Of Fighters - Bitcrusher
Angerfist - Artwork > Art Of Fighters - Artwork
Angerfist - Terror Of My Speedcore > Evil Activities & Chaosphere - N.E.M.F.
Angerfist - Anger Is Easy - Ill-Matic > Anger Is Easy

enz enz
Haha oke dan weer wat geleerd thnx! toen der tijd niet zo erg op de hoogte daarvan :x

Mindscape klinkt goed ^^
Hardtraxx Veteran
Is nu al uit op Hardtunes! :)

B
New member
5 posts member since 2013
last seen Jan 2017
ik snap niet waarom zoveel (hardcore) mensen crossbreed boven dit soort hardcore verkiezen. angerfist is en zal altijd een van de grootste hardcore bazen blijven, en dit is wederom weer een geweldig album als je t mij vraagt!
ECHTE HARDCORE!!!Met alle respect voor crossbreed waar ook angerfist ook soms zeker invloeden van heeft. daarnaast is hij van alle mainstream artiesten zon beetje degene die de meest gevarieerde hardcore maakt (met uitzondering van een enkeling) :thumbup:
en ik vind trouwens de collab met lowroller het meest richting de hs neigen.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Brutalizer wrote:ik snap niet waarom zoveel (hardcore) mensen crossbreed boven dit soort hardcore verkiezen. angerfist is en zal altijd een van de grootste hardcore bazen blijven, en dit is wederom weer een geweldig album als je t mij vraagt!
ECHTE HARDCORE!!!Met alle respect voor crossbreed waar ook angerfist ook soms zeker invloeden van heeft. daarnaast is hij van alle mainstream artiesten zon beetje degene die de meest gevarieerde hardcore maakt (met uitzondering van een enkeling) :thumbup:
en ik vind trouwens de collab met lowroller het meest richting de hs neigen.
Kijk, Je krijgt eerst The Outside agency, Switch, Deathmachine , Sei2ure, Synapse , Ophidian , Ruffneck, Angel , Dither, Mindustries, N-Vitral, Armaggeddon Project, Promo, Micromakine, Tymon en dan een hele tijd niks :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Dan krijgt je dit soort Artiesten pas die een aantal jaren geleden wel aan de top zaten maar nu door een soort Hardstyle grens heen zijn gegaan. Overigens Angerfist als 1 van de weinige (nog) niet....

ECHTE Hardcore kan je Angerfist niet noemen, dit is gewoon mainstream ,maar in iedergeval niet dat kazige als Evil Activities of Endymion.

Nu het album geluisterd te hebben vallen me maar weinig nummers op. Had ook niet anders verwacht.
Album is wel beter dan zijn vorige.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
CiRiXxX wrote:de tijden dat Spook net uit was en het geluid van me wekker was, gewoon gelijk me bed uit pleuren omdat ik me de tyfus schrok :P maar dat blijft toch 1 van me vaste voor op een feestje (en veel andere natuurlijk)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
dave wrote:ECHTE Hardcore kan je Angerfist niet noemen, dit is gewoon mainstream
Waar heb jij het nou weer over? :lol: Net alsof mainstream hardcore geen échte hardcore is of kan zijn? Of ga je even de definitie van hardcore bepalen, dat dat nu ineens Industrial moet zijn (met uitzonderingen als Promo)? Dat je voorkeur daar ligt is wat anders.
Ik weet best dat er tegenwoordig een hoop kaas afkomt van voornamelijk Traxtorm en Neophyte records, en dat er tegen de hardstyle aan wordt geproduceerd door enkele hardcore artiesten, maar er zijn nog genoeg fatsoenlijke mainstream artiesten die gewoon goede tracks produceren. Om die goede mainstream producers nu over een kam te scheren met de #TiH bende, en dit geen 'echte' hardcore te noemen omdat het onder diezelfde mainstream zou vallen, is onzinnig. Ik hoop wel dat je zelf ziet dat er een groot verschil tussen de huidige mainstream artiesten is.

Gisteren het album een paar keer beluisterd, zal straks nog even posten wat ik er van vind :)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
daarom zeg ik ook;

dit is gewoon mainstream ,maar in iedergeval niet dat kazige als Evil Activities of Endymion.

Hij zit er inderdaad een beetje tussen in en ik vergelijk het zeker (nog) niet met TIH. ik hoop ook dat hij niet die kant op gaat. veel zijn er al voor hem geweest.
C
New member
2 posts member since 2014
last seen Nov 2014
Kwalitatief een goed album, zit weer perfect in elkaar. Het is alleen niet waar mijn liefde ligt. Echte dansvloer hardcore dit en op een feest is dit ideaal om te horen in de mainstream zaal. Sommige tracks stellen me wel teleur o.a. de samenwerking met Lowroller. Mag nog niet eens in de schaduw staan van Pagans.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
dave wrote: Kijk, Je krijgt eerst The Outside agency, Switch, Deathmachine , Sei2ure, Synapse , Ophidian , Ruffneck, Angel , Dither, Mindustries, N-Vitral, Armaggeddon Project, Promo, Micromakine, Tymon en dan een hele tijd niks :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Dan krijgt je dit soort Artiesten pas die een aantal jaren geleden wel aan de top zaten maar nu door een soort Hardstyle grens heen zijn gegaan. Overigens Angerfist als 1 van de weinige (nog) niet....

ECHTE Hardcore kan je Angerfist niet noemen, dit is gewoon mainstream ,maar in iedergeval niet dat kazige als Evil Activities of Endymion.
Lekker sneu weer dit. Mijn smaak is het beste dus deze hardcore is ook het beste.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:
dave wrote: Kijk, Je krijgt eerst The Outside agency, Switch, Deathmachine , Sei2ure, Synapse , Ophidian , Ruffneck, Angel , Dither, Mindustries, N-Vitral, Armaggeddon Project, Promo, Micromakine, Tymon en dan een hele tijd niks :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Lekker sneu weer dit. Mijn smaak is het beste dus deze hardcore is ook het beste.
Maar stiekem ben je het toch wel eens Dennis?

Dit is gewoon inderdaad mijn waarheid. Niet die van een ander. Maar ik weet zeker dat vele er zo ook over denken. Misschien niet hier op Hardtraxx, maar wel daar buiten...Reken maar!