Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 17:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HC_Blaster schreef:
Ik vind het maar saai klinken. Nooit eens iets vernieuwends of iets anders dan normaal in de mainstream. Dat kunnen ze waarschijnlijk niet maar dat maakt niet uit verder.


Angerfist kan inderdaad niet gevarieerd produceren, net zoals jij geen brein kan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je 'Vernieuwende Mainstream' zoekt, kan je heel lang zoeken want dat vernieuwende is er al best een tijdje vanaf. Het heeft niks met onkunde te maken, maar meer met een uitgekauwd recept. Daarom ben ik ook blij dat bv Crossbreed/Industrial er is. Mainstream volgt een bepaald patroon en dat is er toch minder bij Crossbreed/Industrial.
We mogen in onze handen knijpen met Artiesten zoals Sei2ure, Synapse , Tymon, Deathmachine, Mindustries Toa , Ruffneck en Switch :worship: En misschien vergeet ik er nog wel een paar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Als je 'Vernieuwende Mainstream' zoekt, kan je heel lang zoeken want dat vernieuwende is er al best een tijdje vanaf. Het heeft niks met onkunde te maken, maar meer met een uitgekauwd recept.


En daarom ben ik nog steeds blij met labels als Third Movement en Enzyme. Labels die wel schijt hebben aan dat recept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
dave schreef:
Als je 'Vernieuwende Mainstream' zoekt, kan je heel lang zoeken want dat vernieuwende is er al best een tijdje vanaf. Het heeft niks met onkunde te maken, maar meer met een uitgekauwd recept.


En daarom ben ik nog steeds blij met labels als Third Movement en Enzyme. Labels die wel schijt hebben aan dat recept.


Het gros wat ik op noem staat ook op deze labels dus ben het wel met je eens :thumbup: kan niet wachten op de albums van Dither en vooral Angel :love: Deze 2 was ik nog ff vergeten te vermelden net zoal Ophidian en Noize S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:

Lekker hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 21:26 
 
Hardtraxx Crew

Vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 15:07 
 
Hardtraxxer

Zeker geslaagd! hoor wel wat elementen van radical redemption terug, vet gecombineerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 16:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
Zeker geslaagd! hoor wel wat elementen van radical redemption terug, vet gecombineerd :thumbsup:


Vind je het heel vreemd met RR sinds hij voor 3/4 als Angerfist klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt als een tweede Street Fighter poging, maar deze pakt dan wat minder uit imo. Klinkt nog steeds vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vind van al deze previews de track met RR nog het minst aanspreken. Alle andere tracks zijn erg vet, vooral Tha Playah Remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuk voor stuk lekkere previews tot zover!
Ik ben benieuwd of er überhaupt nog (erg) tegenvallende tracks op dit album gaan komen..
Qua produceren stelt Angerfist in wat hij doet naar mijn mening zelden teleur, zowel alleen als in collabs.
Daarom nog altijd respect voor deze man. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Klinkt als een tweede Street Fighter poging, maar deze pakt dan wat minder uit imo. Klinkt nog steeds vet.


Als je Get MF Raw bedoelt dan zit je verkeerd denk ik, is imo juist een Just Like Me 2.0. Zitten zelfs sounds uit die plaat in deze nieuwe :)

Bij de collab met RR moet ik echt heel erg veel denken aan de HC remixen van Minus Militia. Zelfs zoveel dat ik echt het idee heb dat Angerfist meegeholpen heeft :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bij de collab met RR moet ik echt heel erg veel denken aan de HC remixen van Minus Militia. Zelfs zoveel dat ik echt het idee heb dat Angerfist meegeholpen heeft :$


Mee eens! Een typische RR sound is zeker aanwezig in deze plaat, vooral in de kick naar mijn idee.
Dit stoort me echter niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 17:42 
 
Hardtraxxer

Mooi vooruitzicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gadver, wat een slecht nummer , vooral die volcals :thumbdown:
Dit is nou typisch zo een track die je op een album als 'Retaliate' zou kunnen verwachten wat echt zijn minste album is tot nu toe. tot nu toe...want de eerdere previews van dit album zijn wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 22:45 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit echt een geweldige track! Veel hardcore van tegenwoordig vind ik te soft worden, maar dit is precies de hardcore die mij dat heerlijke kippenvel geeft! Ook de vocals van Mc Nolz vind ik echt heel tof gedaan! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de track al niet zo bijzonder, maar daarnaast wordt ie gewoon volledig verkracht door die vocalen van Nolz. Wat een nietszeggende teksten ook. Verder ben ik echt helemaal klaar met het gebruik van de Dominator stem. Voor mij by far de minste preview tot nu toe, en denk eerlijk gezegd ook niet dat daar nog iets overheen komt (tenzij er een of meer van die remixen zwaar gaan tegenvallen). Juist bij een album titelttrack had ik verwacht dat ie heel vet zou zijn, jammer dus dat ie dan zo tegenvalt.

De rest van de previews bevallen me wel goed tot nu toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:10 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Verder ben ik echt helemaal klaar met het gebruik van de Dominator stem.

Ik hoor eerder de Qlimax stem, die ook gebruikt worden voor de Qlimax intros.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vind de track al niet zo bijzonder, maar daarnaast wordt ie gewoon volledig verkracht door die vocalen van Nolz. Wat een nietszeggende teksten ook.

Dit inderdaad..
Inhoudelijk heeft de track hier en daar best goede elementen. Vooral het begin klonk vet, tot dat Nolz er doorheen begint te zeveren.. Verder vindt ik deze plaat gewoon erg saai. :yawn: Daarnaast ben ik sowieso geen voorstander van overmatig gebruik van MC vocals in een track en in deze is Nolz wel heel erg aanwezig.

Eerder schreef ik dat ik benieuwd was of dat er überhaupt nog (erg) tegenvallende tracks op dit album zouden komen omdat eerdere preview zo lekker waren.. nou, hier hebben we er dus een. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:17 
 
Hardtraxx Elite

Iets te veel Nolz, maar verder een fijne track! Luister niet heel veel hardcore, maar vind Angerfist toch altijd wel interessant blijven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
Klinkt als een tweede Street Fighter poging, maar deze pakt dan wat minder uit imo. Klinkt nog steeds vet.


Als je Get MF Raw bedoelt dan zit je verkeerd denk ik, is imo juist een Just Like Me 2.0. Zitten zelfs sounds uit die plaat in deze nieuwe :)

Bij de collab met RR moet ik echt heel erg veel denken aan de HC remixen van Minus Militia. Zelfs zoveel dat ik echt het idee heb dat Angerfist meegeholpen heeft :$


Gebruik van veel snares en verschillende kicks deed me aan Street Fighter denken.

En je kan er niet meer naast zitten met dat laatste. Als je luister naar Angerfist zijn laatste tracks dan hoor je wel dat de kwaliteit daar van veel hoger ligt. RR en Crypsis hebben zelf ook hardcore gemaakt. Crypsis was onder Crucifier wel een kwalitatief hoogstandje maar op dat MM album zijn alle hc tracks echt amateuristisch slecht.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore