Angerfist kan inderdaad niet gevarieerd produceren, net zoals jij geen brein kan hebben.HC_Blaster wrote:Ik vind het maar saai klinken. Nooit eens iets vernieuwends of iets anders dan normaal in de mainstream. Dat kunnen ze waarschijnlijk niet maar dat maakt niet uit verder.
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
Als je 'Vernieuwende Mainstream' zoekt, kan je heel lang zoeken want dat vernieuwende is er al best een tijdje vanaf. Het heeft niks met onkunde te maken, maar meer met een uitgekauwd recept. Daarom ben ik ook blij dat bv Crossbreed/Industrial er is. Mainstream volgt een bepaald patroon en dat is er toch minder bij Crossbreed/Industrial.
We mogen in onze handen knijpen met Artiesten zoals Sei2ure, Synapse , Tymon, Deathmachine, Mindustries Toa , Ruffneck en Switch
En misschien vergeet ik er nog wel een paar...
We mogen in onze handen knijpen met Artiesten zoals Sei2ure, Synapse , Tymon, Deathmachine, Mindustries Toa , Ruffneck en Switch
En daarom ben ik nog steeds blij met labels als Third Movement en Enzyme. Labels die wel schijt hebben aan dat recept.dave wrote:Als je 'Vernieuwende Mainstream' zoekt, kan je heel lang zoeken want dat vernieuwende is er al best een tijdje vanaf. Het heeft niks met onkunde te maken, maar meer met een uitgekauwd recept.
Last edited by Steffnov on 28 Oct 2014 19:37, edited 1 time in total.
Het gros wat ik op noem staat ook op deze labels dus ben het wel met je eensSteffnov wrote:En daarom ben ik nog steeds blij met labels als Third Movement en Enzyme. Labels die wel schijt hebben aan dat recept.dave wrote:Als je 'Vernieuwende Mainstream' zoekt, kan je heel lang zoeken want dat vernieuwende is er al best een tijdje vanaf. Het heeft niks met onkunde te maken, maar meer met een uitgekauwd recept.
-
MHardtraxx Veteran
- 14176 posts member since 2013
Vet 
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Zeker geslaagd! hoor wel wat elementen van radical redemption terug, vet gecombineerd 
Vind je het heel vreemd met RR sinds hij voor 3/4 als Angerfist klinkt.hardstylegeneration wrote:Zeker geslaagd! hoor wel wat elementen van radical redemption terug, vet gecombineerd
Klinkt als een tweede Street Fighter poging, maar deze pakt dan wat minder uit imo. Klinkt nog steeds vet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vind van al deze previews de track met RR nog het minst aanspreken. Alle andere tracks zijn erg vet, vooral Tha Playah Remix 
Stuk voor stuk lekkere previews tot zover!
Ik ben benieuwd of er überhaupt nog (erg) tegenvallende tracks op dit album gaan komen..
Qua produceren stelt Angerfist in wat hij doet naar mijn mening zelden teleur, zowel alleen als in collabs.
Daarom nog altijd respect voor deze man.
Ik ben benieuwd of er überhaupt nog (erg) tegenvallende tracks op dit album gaan komen..
Qua produceren stelt Angerfist in wat hij doet naar mijn mening zelden teleur, zowel alleen als in collabs.
Daarom nog altijd respect voor deze man.
Als je Get MF Raw bedoelt dan zit je verkeerd denk ik, is imo juist een Just Like Me 2.0. Zitten zelfs sounds uit die plaat in deze nieuweBroken Balance wrote:Klinkt als een tweede Street Fighter poging, maar deze pakt dan wat minder uit imo. Klinkt nog steeds vet.
Bij de collab met RR moet ik echt heel erg veel denken aan de HC remixen van Minus Militia. Zelfs zoveel dat ik echt het idee heb dat Angerfist meegeholpen heeft
Mee eens! Een typische RR sound is zeker aanwezig in deze plaat, vooral in de kick naar mijn idee.ErikZ wrote:Bij de collab met RR moet ik echt heel erg veel denken aan de HC remixen van Minus Militia. Zelfs zoveel dat ik echt het idee heb dat Angerfist meegeholpen heeft
Dit stoort me echter niet..
-
GHardtraxxer
- 94 posts member since 2013
- last seen Feb 2017
Mooi vooruitzicht
Gadver, wat een slecht nummer , vooral die volcals
Dit is nou typisch zo een track die je op een album als 'Retaliate' zou kunnen verwachten wat echt zijn minste album is tot nu toe. tot nu toe...want de eerdere previews van dit album zijn wel aardig.
Dit is nou typisch zo een track die je op een album als 'Retaliate' zou kunnen verwachten wat echt zijn minste album is tot nu toe. tot nu toe...want de eerdere previews van dit album zijn wel aardig.
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Ik vind dit echt een geweldige track! Veel hardcore van tegenwoordig vind ik te soft worden, maar dit is precies de hardcore die mij dat heerlijke kippenvel geeft! Ook de vocals van Mc Nolz vind ik echt heel tof gedaan! 
Vind de track al niet zo bijzonder, maar daarnaast wordt ie gewoon volledig verkracht door die vocalen van Nolz. Wat een nietszeggende teksten ook. Verder ben ik echt helemaal klaar met het gebruik van de Dominator stem. Voor mij by far de minste preview tot nu toe, en denk eerlijk gezegd ook niet dat daar nog iets overheen komt (tenzij er een of meer van die remixen zwaar gaan tegenvallen). Juist bij een album titelttrack had ik verwacht dat ie heel vet zou zijn, jammer dus dat ie dan zo tegenvalt.
De rest van de previews bevallen me wel goed tot nu toe
De rest van de previews bevallen me wel goed tot nu toe
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik hoor eerder de Qlimax stem, die ook gebruikt worden voor de Qlimax intros.pim0412 wrote:Verder ben ik echt helemaal klaar met het gebruik van de Dominator stem.
Dit inderdaad..pim0412 wrote:Vind de track al niet zo bijzonder, maar daarnaast wordt ie gewoon volledig verkracht door die vocalen van Nolz. Wat een nietszeggende teksten ook.
Inhoudelijk heeft de track hier en daar best goede elementen. Vooral het begin klonk vet, tot dat Nolz er doorheen begint te zeveren.. Verder vindt ik deze plaat gewoon erg saai.
Eerder schreef ik dat ik benieuwd was of dat er überhaupt nog (erg) tegenvallende tracks op dit album zouden komen omdat eerdere preview zo lekker waren.. nou, hier hebben we er dus een.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Iets te veel Nolz, maar verder een fijne track! Luister niet heel veel hardcore, maar vind Angerfist toch altijd wel interessant blijven. 
Gebruik van veel snares en verschillende kicks deed me aan Street Fighter denken.ErikZ wrote:Als je Get MF Raw bedoelt dan zit je verkeerd denk ik, is imo juist een Just Like Me 2.0. Zitten zelfs sounds uit die plaat in deze nieuweBroken Balance wrote:Klinkt als een tweede Street Fighter poging, maar deze pakt dan wat minder uit imo. Klinkt nog steeds vet.
Bij de collab met RR moet ik echt heel erg veel denken aan de HC remixen van Minus Militia. Zelfs zoveel dat ik echt het idee heb dat Angerfist meegeholpen heeft
En je kan er niet meer naast zitten met dat laatste. Als je luister naar Angerfist zijn laatste tracks dan hoor je wel dat de kwaliteit daar van veel hoger ligt. RR en Crypsis hebben zelf ook hardcore gemaakt. Crypsis was onder Crucifier wel een kwalitatief hoogstandje maar op dat MM album zijn alle hc tracks echt amateuristisch slecht.